🧑🏻‍🔧تعمیرات جارو برقی کنوود در شهر آمل استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات جارو برقی کنوود در شهر آمل استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر جارو برقی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های جارو برقی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر جارو برقی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علت روشن نشدن جاروبرقی چیست؟
    پاسخ: علت روشن نشدن جاروبرقی خرابی برد، اتصالات برقی و فیوز دستگاه میتواند باشد و باید توسط تعمیرکار متخصص بررسی گردد.
  2. سوال: چه دلایلی برای خرابی چرخ در جاروبرقی وجود دارد؟
    پاسخ: گیر کردن اشیای خارجی به چرخ و مرطوب ماندن لاستیک و اسیب فیزیکی از عوامل خرابی چرخ دور در میباشد.
  3. سوال: علت خرابی دیگ جاروبرقی چیست؟
    پاسخ: دلایل مختلفی برای خرابی دیگ میتوان اشاره کرد که جرم گرفتن دیگ و ضربه خوردن یا وجود رطوبت در جاروبرقی میتواند عامل خرابی باشد.
  4. سوال: علت فیوز پراندن جاروبرقی چسیت؟
    پاسخ: دلایلی مختلفی مانند اتصالی برق، آب ریختن روی سوکت های الکترونیکی و نوسانات برقی باعث پریدن فیوز میشود.
  5. سوال: آیا تکنسین که مراجعه میکند قطعات مورد نیاز برای تعمیر جاروبرقی را همراه خود دارد؟
    پاسخ: تکنسین های ما قطعاتی که خرابی آن ها بیشتر رخ میدهد را همراه خود دارند و در صورتی که قطعه همراه تکنسین نباشد امکان ارسال قطعه مورد نیاز با پیک وجود دارد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 18418.html
۱۴ اسفند ۱۴۰۱

وزارت ارتباطات رای مثبت وزیر ارتباطات در فیلترینگ سیگنال را تکذیب کرد

مدیر کل روابط عمومی وزارت ارتباطات خبر منتشر شده از خبرگزاری رجانیوز مبنی بر اینکه وزیر ارتباطات در کارگروه فیلترینگ، به مسدودسازی «سیگنال» رای مثبت داده را از اساس کذب خواند و این مساله را ...

مدیر کل روابط عمومی وزارت ارتباطات خبر منتشر - تعمیرات جارو برقی کنوود در شهر آمل استان مازندران - شده از - تعمیرات جارو برقی کنوود در شهر آمل استان مازندران - خبرگزاری رجانیوز مبنی بر اینکه وزیر ارتباطات در کارگروه فیلترینگ، به مسدودسازی «سیگنال» رای مثبت داده را از اساس کذب خواند و این مساله را رد کرد.

«جمال هادیان»، رئیس مرکز روابط عمومی - تعمیرات جارو برقی کنوود در شهر آمل استان مازندران - و - تعمیرات جارو برقی کنوود در شهر آمل استان مازندران - اطلاع رسانی وزارت ارتباطات و - تعمیرات جارو برقی کنوود در شهر آمل استان مازندران - فناوری - تعمیرات جارو برقی کنوود در شهر آمل استان مازندران - اطلاعات، در حساب شخصی خود در توییتر نوشت: «‌خبر رجانیوز مبنی بر رای مثبت وزیر ارتباطات به انسداد پیام رسان سیگنال، کذب محض است.» این واکنش در قبال خبری منتشر شده از سوی رجانیوز است که در آن گفته شده بود وزارت ارتباطات نسبت به فیلترینگ سیگنال رای مثبت داشته است. متن خبری که تکذیب شده به شرح زیر است:

«به نقل از یک منبع آگاه اختلال در دسترسی به پیام‌رسان سیگنال (SIGNAL) مربوط به مصوبه‌ای در سال ۱۳۹۵ - تعمیرات جارو برقی کنوود در شهر آمل استان مازندران - توسط کارگروه تعیین مصادیق مجرمانه است که اخیرا بر اساس همان مصوبه بعضی اپراتورها اقدام اعمال برخی محدودیت‌ها روی این پیام‌رسان کرده اند. با توجه به کثرت اعضاء دولتی در این کارگروه هیچ مصوبه ای بدون رای اعضای دولتیِ این کارگروه رای نمی آورد.»

البته مدیر کل روابط عمومی وزارت ارتباطات به شخص وزیر ارتباطات اشاره می‌کند هر چند در صورتی که خبر رسانه درست باشد، وزارت ارتباطات در دوره - تعمیرات جارو برقی کنوود در شهر آمل استان مازندران - قبلی‌اش به مدیریت «محمود واعظی» با این مسئله موافقت کرده است. این موضوع مشخص نیست و نمی‌توان درباره آن نتیجه گیری کرد.

همه این حواشی از جایی سرچشمه می‌گیرد که روز گذشته سیگنال در ایران از دسترس خارج و فیلتر شد. صبح امروز نیز سخنگوی قوه قضاییه اعلام کرد که به دنبال مسدودسازی پیام رسان‌های اجتماعی و همچنین فضای مجازی نیست. در نتیجه، مشخص نیست دستور فیلترینگ سیگنال قدیمی بوده است یا - تعمیرات جارو برقی کنوود در شهر آمل استان مازندران - جدید، و حتی مشخص نیست از کجا صادر شده است. با این همه، وزارت ارتباطات با مدیریت آذری جهرمی اکنون توسط مدیر روابط عمومی‌اش اعلام کرده است که در این رابطه نقشی نداشته است اما درباره اینکه چه کسانی رای مثبت داده‌اند هم اظهار نظری نکرده است.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر سیامک نوشته شده درتاریخ 1402/03/08
سلام شما روستای پلک سفلی آمل سرویس دهی دارید
پاسخ: بله در روستای پلک سفلی شهر آمل خدمات دهی داریم. لطفا با تلفن مرکز استان تماس بگیرید و یا با تلفن مرکز تهران تماس بگیرید.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone