🧑🏻‍🔧تعمیرات جارو برقی الجی در شهر فریمان استان خراسان✔️|02143840☎️


تعمیرات جارو برقی الجی در شهر فریمان استان خراسان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر جارو برقی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های جارو برقی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر جارو برقی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا میتوان رطوبت یا مایعات را با جاروبرقی تمیز کرد؟
    پاسخ: نباید داخل جاروبرقی مایهات وارد شود زیرا باعث پوسیدگی و خرابی دستگاه خواهد شد.
  2. سوال: چرا مکش و قدرت جاربرقی بیش از اندازه شده است؟
    پاسخ: بعضی اوقات ممکن است با خراب بودن کلید تنظیم شما نتوانید میزان کشش موتور را تنظیم کنید.
  3. سوال: چرا بلبرینگ جاروبرقی خراب میشود؟
    پاسخ: خرابی موتور و جرم گرفتن آن، استفاده زیاد از دستگاه، ایجاد رطوبت میتواند ازعوامل این مشکل باشد.
  4. سوال: علت فیوز پراندن جاروبرقی چسیت؟
    پاسخ: اتصالی درسیم برق و نوسان برق و آب ریختن روی سوکت های الکترونیکی دستگاه میتواند عامل پریدن فیوز باشد.
  5. سوال: دلیل چرخ ها در جاروبرقی چیست؟
    پاسخ: گیر کردن اشیای خارجی به چرخ و مرطوب ماندن لاستیک و اسیب فیزیکی از عوامل خرابی چرخ دور در میباشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 18397.html
۱۴ اسفند ۱۴۰۱

راهکار خلاقانه اپل برای آیفون تاشو گرفتن عکس‌های پانوراما را آسان‌تر می‌کند

پتنت جدید اپل نشان می‌دهد که این شرکت صرفاً به فکر اضافه کردن یک مکانیزم تاشو به آیفون نبوده و می‌خواهد از آن در جهت بهبود عکاسی استفاده کند. پتنت جدید اپل که توسط خبرگزاری ...

پتنت جدید اپل نشان می‌دهد که این شرکت صرفاً به فکر اضافه کردن یک مکانیزم تاشو به آیفون نبوده و می‌خواهد - تعمیرات جارو برقی الجی در شهر فریمان استان خراسان - از آن در جهت بهبود عکاسی استفاده کند.

پتنت جدید اپل که - تعمیرات جارو برقی الجی در شهر فریمان استان خراسان - توسط خبرگزاری PatentlyApple شناسایی شده، آیفونی تاشو را توضیح می‌دهد که در دو نیمه مجهز به دوربین بوده و باز و بسته کردن آن بر زاویه دوربین‌ها و نحوه عکسبرداری تأثیر می‌گذارد.

تعمیرات جارو برقی الجی در شهر فریمان استان خراسان

زمانی که موبایل به سمت داخل تا شده و دوربین‌های بیرونی (پنل پشت) از هم دور می‌شوند، امکان گرفتن تصاویر پانوراما بدون حرکت دادن موبایل - تعمیرات جارو برقی الجی در شهر فریمان استان خراسان - و تنها با لمس یک دکمه فراهم می‌شود. از سوی دیگر، زمانی که آیفون به سمت داخل تا می‌شود، سنسورهای درونی (سلفی) به هم نزدیک - تعمیرات جارو برقی الجی در شهر فریمان استان خراسان - شده و با پوشش دادن سوژه از دو جهت گرفتن تصاویر سه - تعمیرات جارو برقی الجی در شهر فریمان استان خراسان - بعدی از آن را ممکن می‌کنند.

تعمیرات جارو برقی الجی در شهر فریمان استان خراسان

در صورتی - تعمیرات جارو برقی الجی در شهر فریمان استان خراسان - که چنین طرحی به واقعیت تبدیل شود، در همکاری با قابلیت دیپ‌فیوژن اپل عکسبرداری خلاقانه از سوژه‌ها را امکان پذیر کرده و عکاسی با موبایل را وارد مرحله جدیدی می‌کند. البته پتنت همانطور که از اسمش پیداست تنها ثبت اختراع بوده - تعمیرات جارو برقی الجی در شهر فریمان استان خراسان - و نوآوری شرکت‌ها در زمینه‌های مختلف را نشان می‌دهد، - تعمیرات جارو برقی الجی در شهر فریمان استان خراسان - بنابراین - تعمیرات جارو برقی الجی در شهر فریمان استان خراسان - تضمینی در تبدیل شدن آن به محصول تجاری نیست.

شایعه‌هایی در مورد عرضه آیفون تاشو در سال ۲۰۲۲ به گوش می‌رسد و حتی برخی خبرگزاری‌ها مدعی شده اند «فاکسکان» (یکی از تولیدکنندگان اصلی محصولات اپل) آزمایش آنرا از مدت‌ها قبل آغاز کرده است. برخی منابع آگاه پیش‌بینی کرده اند که آیفون تاشو احتمالاً ترکیبی از گلکسی زد فلیپ و سرفیس Duo خواهد بود.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر حسْنا نوشته شده درتاریخ 1402/08/22
سلام و عرض ادب آیا طرفای منازل مسکونی مناظق برق فریمان سرویس دهی دارید؟
پاسخ: بله در منازل مسکونی مناظق برق شهر فریمان خدمات دهی داریم. لطفا با تلفن مرکز استان تماس بگیرید و یا با تلفن مرکز تهران تماس بگیرید.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone