🧑🏻‍🔧تعمیرات جارو برقی کنوود در شهر زرندیه استان مرکزی✔️|02143840☎️


تعمیرات جارو برقی کنوود در شهر زرندیه استان مرکزی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر جارو برقی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های جارو برقی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر جارو برقی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا باید برای جاروبرقی از محافظ برق استفاده کنیم؟
    پاسخ: بله، با توجه به اینکه برد جاروبرقی در برابر نوسانات برقی آسیب پذیر هستند، بهتر است از یک محافظ استاندارد استفاده نمایید.
  2. سوال: صدای بیش از جاروبرقی به چه دلیل است؟
    پاسخ: صدای بیش از حد جاروبرقی میتواند مربوط به خرابی موتور و بلبرینگ و برد باشد.
  3. سوال: نحوه پرداخت هزینه تعمیرات به چه صورت میباشد؟
    پاسخ: همکاران ما معمولا همراه خود دستگاه کارتخوان دارند، همچنین شما میتوانید از طریق درگاه پرداخت آنلاین و یا به صورت نقدی هزینه را پرداخت نمایید.
  4. سوال: چقدر طول میکشد تا تعمیرکار جهت رفع عیب مراجعه کنید؟
    پاسخ: نهایتا پس از 60 دقیقه بعد از ثبت درخواست کارشناسان ما با شما تماس گرفته و جهت زمان مراجعه با شما هماهنگ میکنند.
  5. سوال: تعمیراتی که برای دستگاه من انجام میشود ضمانت هم دارد؟
    پاسخ: بله، تمام تعمیرات انجام شده توسط همکاران ما دارای 90 روز ضمانت میباشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 18419.html
۱۴ اسفند ۱۴۰۱

مشخصات و قیمت احتمالی آیفون SE پلاس افشا شد

اپل برای اولین بار در سال ۲۰۱۶ از گوشی آیفون SE رونمایی کرد و سال گذشته میلادی نسل جدیدش برای طراحی قدیمی از راه رسید. در ماه‌های گذشته شاهد انتشار گزارش‌های زیادی درباره آیفون SE ...

اپل برای اولین بار در - تعمیرات جارو برقی کنوود در شهر زرندیه استان مرکزی - سال ۲۰۱۶ از گوشی آیفون SE رونمایی کرد و سال گذشته میلادی نسل جدیدش برای طراحی قدیمی از راه رسید. در ماه‌های گذشته شاهد انتشار گزارش‌های زیادی درباره آیفون SE پلاس بوده‌ایم و حالا مشخصات و قیمت آن افشا - تعمیرات جارو برقی کنوود در شهر زرندیه استان مرکزی - شده‌اند.

در حالی که اپل اواخر سال گذشته میلادی از ۴ گوشی جدید از سری آیفون ۱۲ رونمایی کرد، این احتمال وجود دارد که امسال نسل جدید آیفون SE به همراه نسخه پلاس آن معرفی شوند. به تازگی مشخصات مدل پلاس این گوشی هوشمند افشا شده است.

در حالی که گوشی‌های سری آیفون ۱۲ دارای نمایشگر OLED هستند، ظاهرا اپل برای آیفون SE پلاس پنل IPS درنظر می‌گیرد که ۶.۱ اینچی خواهد بود. این دستگاه از چیپ A14 Bionic مشابه با جدیدترین گوشی‌های اپل بهره می‌برد، البته شاید به چیپ قدیمی‌تر A13 Bionic هم مجهز شود.

از آنجایی که با یک گوشی اقتصادی روبه‌رو هستیم، احتمالا به دوربین اصلی تکی ۱۲ - تعمیرات جارو برقی کنوود در شهر زرندیه استان مرکزی - مگاپیکسلی مجهز می‌شود و دوربین سلفی ۷ مگاپیکسلی خواهد داشت. آیفون SE پلاس همچنین از استاندارد IP67 پشتیبانی می‌کند تا در برابر نفوذ آب و گرد و غبار مقاوم باشد.

تعمیرات جارو برقی کنوود در شهر زرندیه استان مرکزی

این گوشی هوشمند احتمالا از فیس آیدی بهره می‌برد، البته این احتمال وجود دارد که سنسور اثر انگشت تاچ آیدی درون دکمه پاور آن تعبیه شود. آیفون SE پلاس احتمالا در رنگ‌های مشکی، قرمز و سفید از راه می‌رسد و قیمتی برابر ۴۹۹ دلار خواهد داشت.

اگر گزارش اخیر صحت داشته باشد، قیمت آن ۱۰۰ دلار از - تعمیرات جارو برقی کنوود در شهر زرندیه استان مرکزی - آیفون SE کنونی گران‌تر خواهد بود که با توجه به قابلیت‌های بیشتر و نمایشگر بزرگتر منطقی به نظر می‌رسد. انتظار می‌رود مشخصات نسل جدید آیفون SE و نسخه پلاس آن مشابه یکدیگر باشد و تنها نسخه استاندارد به نمایشگر - تعمیرات جارو برقی کنوود در شهر زرندیه استان مرکزی - کوچکتر مجهز شود.

در نهایت باید به این موضوع اشاره کنیم که مشخصات احتمالی آیفون SE - تعمیرات جارو برقی کنوود در شهر زرندیه استان مرکزی - پلاس تفاوت چندانی با آیفون XR ندارد و تنها به پردازنده بروزتری مجهز می‌شود. با توجه به فروش بالای این گوشی هوشمند، ارائه نسخه بروز شده آن با بهبودهای جزئی و قیمت مقرون به صرفه، اقدام - تعمیرات جارو برقی کنوود در شهر زرندیه استان مرکزی - منطقی محسوب می‌شود و فروش اپل بیش از پیش افزایش می‌یابد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone