🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی زانوسی در شهر بستان آباد استان آذربایجان شرقی✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی زانوسی در شهر بستان آباد استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علت جرقه زدن موتور لباسشویی چیست؟
    پاسخ: خرابی کلکتور یا ذغال و سیم پیچ موتور باعث جرقه زدن موتور لباسشویی شود.
  2. سوال: دلیل کار همراه با صدای زیاد در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: دلایل مختلفی مانند تراز نبودن دستگاه، ایراد در فنر های دستگاه، خرابی بلبرینگ ها، میتواند باعث با صدا کار کردن دستگاه باشد.
  3. سوال: در لباسشویی باز نمی شود، علت چیست؟
    پاسخ: از دلایل باز نشدن در لباسشویی میتوان به خرابی میکروسوییچ یا شکستن دستگیره درب اشاره کرد.
  4. سوال: علت خرابی بلبرینگ لباسشویی چیست؟
    پاسخ: بلبرینگ لباسشویی بر اثر جرم گرفتن دیگه، خرابی کاسه نمد و بار بیش از اندازه داخل لباسشویی باعث خرابی بلبرینگ میگردد.
  5. سوال: علل سوختن موتور لباسشویی چیست؟
    پاسخ: از دلایل سوختن موتور لباسشویی میتوان به نوسانات برقی و ریختن بیش از حد لباس در لباسشویی اشاره کرد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 43737.html
۱۹ بهمن ۱۴۰۱

لنوو و رونمایی دوباره از طرح مفهومی تبلت انعطاف پذیر Folio

شرکت چینی لنوو مدتی است که به ابزارهای الکترونیکی انعطاف پذیر علاقه مند شده و طرح مفهومی محصولاتی مانند تلفن همراه مچی یا ThinkPad تاشو را معرفی کرده است. کمپانی مذکور همچنین سال گذشته در ...

شرکت چینی لنوو مدتی است که به ابزارهای الکترونیکی انعطاف پذیر علاقه مند - تعمیرات لباسشویی زانوسی در شهر بستان آباد استان آذربایجان شرقی - شده و طرح مفهومی محصولاتی مانند تلفن همراه مچی یا ThinkPad تاشو را معرفی کرده است.

کمپانی مذکور همچنین سال گذشته در کنفرانس «Tech World 2016» از کانسپت یک تبلت انعطاف پذیر نیز رونمایی کرد - تعمیرات لباسشویی زانوسی در شهر بستان آباد استان آذربایجان شرقی - و حالا در «Tech World 2017»، بار دیگر طرح مفهومی - تعمیرات لباسشویی زانوسی در شهر بستان آباد استان آذربایجان شرقی - تبلت «Lenovo Folio» را در معرض دید عموم قرار - تعمیرات لباسشویی زانوسی در شهر بستان آباد استان آذربایجان شرقی - داده است.

ابعاد تبلت لنوو فولیو پس از تا شدن، از 7.8 اینچ به 5.5 اینچ تغییر می کند

دستگاه مورد بحث به یک صفحه نمایش انعطاف پذیر 7.8 اینچی مجهز شده که طول قطر اصلی آن پس از تا شدن به 5.5 اینچ تغییر - تعمیرات لباسشویی زانوسی در شهر بستان آباد استان آذربایجان شرقی - می کند. رزولوشن این نمایشگر 1440 در 1920 پیکسل بوده و فولیو از e-SIM و اندروید 7 نوقا بهره می برد. البته چیپست به کار رفته در تبلت لنوو، اسنپدراگون 800 مربوط به سال 2013، تا حدی قدیمی بوده و به احتمال - تعمیرات لباسشویی زانوسی در شهر بستان آباد استان آذربایجان شرقی - زیاد در صورت تصمیم شرکت برای عرضه محصول به بازار، تغییر خواهد کرد.

لازم به ذکر است که Folio فعلاً یک طرح مفهومی بوده اما با تاکیدی که لنوو روی این محصول داشته و حضور - تعمیرات لباسشویی زانوسی در شهر بستان آباد استان آذربایجان شرقی - تبلت انعطاف پذیر کمپانی برای دومین سال متوالی در کنفرانس Tech World، احتمال تولید محصول نهایی - تعمیرات لباسشویی زانوسی در شهر بستان آباد استان آذربایجان شرقی - برای مصرف کنندگان چندان دور از انتظار نخواهد بود.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone