🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی جی پلاس در شهر ماکو استان آذربایجان غربی✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی جی پلاس در شهر ماکو استان آذربایجان غربی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: در صورتی که پس از تعمیر، ماشین لباسشویی مجدد خراب شود، باید دوباره هزینه پرداخت کنم؟
    پاسخ: در صورتی که خرابی مجدد ماشین لباسشویی شما در بازه ضمانت سه ماهه تعمیرات قبلی باشد و خرابی ایجاد شده مجددا در همان قسمتی باشد که قبلا تعمیرات انجام شده، از شما هزینه ای دریافت نخواهد شد.
  2. سوال: هزینه تعمیرات لباسشویی را چگونه باید پرداخت کنم؟
    پاسخ: همکاران ما معمولا همراه خود دستگاه کارتخوان دارند، همچنین شما میتوانید از طریق درگاه پرداخت آنلاین و یا به صورت نقدی هزینه تعمیر لباسشویی خود را پرداخت نمایید.
  3. سوال: نقش میکروسوییچ در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: قفل کردن درب دستگاه هنگام شستشو و جلوگیری از باز شدن درب وظیفه میکروسوییچ است.
  4. سوال: آیا استفاده از محافظ برق برای لباسشویی ضروری است؟
    پاسخ: بله، با توجه به اینکه برد لباسشویی در برابر نوسانات برقی آسیب پذیر هستند، بهتر است از یک محافظ استاندارد استفاده نمایید.
  5. سوال: کارشناسی که برای تعمیر لباسشویی مراجعه میکند قطعات مورد نیاز را همراه خود می آورد؟
    پاسخ: کارشناسان ما معمولا قطعاتی که احتمال خرابی آن ها در لباسشویی بیشتر است را به همراه خود دارند، همچنین امکان ارسال قطعه مورد نیاز توسط پیک وجود دارد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 39899.html
۲۳ بهمن ۱۴۰۱

دادگاه شیائومی را به نقض پتنت اپل در تولید تبلت هایش محکوم کرد

پس از گذشت بیش از سه سال بالاخره دادگاهی در اروپا کمپانی چینی شیائومی را به خاطر نقض پتنت نامگذاری آیپدهای اپل متهم کرد. شرکت آمریکایی در سال ۲۰۱۴ مدعی شده بود که شیائومی اجازه ...

پس از گذشت بیش از سه سال بالاخره - تعمیرات لباسشویی جی پلاس در شهر ماکو استان آذربایجان غربی - دادگاهی در اروپا کمپانی چینی شیائومی را به خاطر نقض پتنت نامگذاری آیپدهای اپل متهم کرد. شرکت آمریکایی در سال ۲۰۱۴ مدعی شده بود که شیائومی اجازه استفاده از نام Mi Pad را برای تبلت هایش ندارد.

اپل شکایت مشابهی را نیز کشور چین مطرح ساخته بود، اما کمپانی آمریکایی به دلیل دیوانسالاری شدید در دستگاه قضایی چین و حمایت دولت این کشور از کمپانی های وطنی تا کنون کاری از پیش نبرده است.

در بیانیه دادگاه اروپایی آمده است که تفاوت نمایه دو محصول - تعمیرات لباسشویی جی پلاس در شهر ماکو استان آذربایجان غربی - (آیپد و می پد) تنها در یک حرف M است که نمی تواند تمایز قابل قبولی را برای استقلال دو برند ایجاد نماید. بنابراین اگر برند چینی قصد دارد به فروش تبلت هایش در این قاره ادامه دهد می بایست نام آنها را برای ایجاد تمایز کافی با تبلت های اپل تغییر دهد.

چند سالی هست که مسئله عرضه محصولات - تعمیرات لباسشویی جی پلاس در شهر ماکو استان آذربایجان غربی - شیائومی در خارج از آسیا و به خصوص بازار آمریکای شمالی مطرح می شود، اما چنین دادگاه ها و حکمی به تنهای نشان می دهند که هنوز در آن سوی آب ها خطرات بسیاری این موبایل ساز بزرگ را - تعمیرات لباسشویی جی پلاس در شهر ماکو استان آذربایجان غربی - تهدید می کند.

به طور حتم اگر چینی ها می خواهند که گستره بازارهای تحت نفوذ خود را افزایش دهند، - تعمیرات لباسشویی جی پلاس در شهر ماکو استان آذربایجان غربی - می بایست که تغییراتی اساسی را در برخی محصولات خود ایجاد نمایند. - تعمیرات لباسشویی جی پلاس در شهر ماکو استان آذربایجان غربی - تغییراتی که حالا به نظر می رسد حتی شامل نامگذاری گجت - تعمیرات لباسشویی جی پلاس در شهر ماکو استان آذربایجان غربی - ها - تعمیرات لباسشویی جی پلاس در شهر ماکو استان آذربایجان غربی - نیز می شود.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone