🧑🏻‍🔧تعمیرات تلویزیون تی سی ال در شهر ارومیه استان آذربایجان غربی✔️|02143840☎️


تعمیرات تلویزیون تی سی ال در شهر ارومیه استان آذربایجان غربی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر تلویزیون در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های تلویزیون نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر تلویزیون دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علت صدای بدون کیفیت و خش دار در تلویزیون چیست؟
    پاسخ: مشکل در آمپلی فایر اسپیکر ها و خرابی مگنت آن از عوامل ایجاد چنین مشکلی هستند.
  2. سوال: انجام و اتمام تعمیرات تلویزیون من چقدر طول خواهد کشید؟
    پاسخ: بعد از اینکه بررسی اولیه تلویزیون شما توسط تکنسین انجام گیرد (نسبت به نوع خدمات مورد نیاز دستگاه) تکنسین ما زمان مورد نیاز برای تمام شدن تعمیرات را خدمت شما اطلاع خواهند داد.
  3. سوال: چرا کانل های تلویزیون من پاک شده است؟
    پاسخ: عدم دریافت همه کانال ها در تلویزون شما می تواند اغلب به دلیل مشکل در آنتن و دریافت کننده شما باشد.
  4. سوال: آیا نصب تلویزیون روی دیوار خطرناک است؟
    پاسخ: بله می تواند خطر آفرین باشد که توصیه می شود اینکار را به متخصصین با تجربه در این حوزه واگذار کنید.
  5. سوال: علت تاخیر در روشن شدن تلویزیون من چیست؟
    پاسخ: خرابی بردپاور یا برد تغذیه می تواند چنین مشکلی را ایجاد کند که با تعویض یا در صورت امکان تعمیر آنها می توانیم مشکل را حل کنیم.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 42254.html
۲۰ بهمن ۱۴۰۱

شرکت Archos از موبایل ها و تبلت های جدید خود در IFA 2017 رونمایی کرد

شرکت فرانسوی Archos هم در نمایشگاه IFA 2017 برلین حاضر بود و تعدادی دستگاه جدید را به نمایش گذاشت. تلفن های ارزان قیمت این شرکت همراه با تبلت ها و دیوایس های سخت جان، از ...

شرکت فرانسوی Archos هم - تعمیرات تلویزیون تی سی ال در شهر ارومیه استان آذربایجان غربی - در نمایشگاه IFA 2017 برلین حاضر - تعمیرات تلویزیون تی سی ال در شهر ارومیه استان آذربایجان غربی - بود - تعمیرات تلویزیون تی سی ال در شهر ارومیه استان آذربایجان غربی - و تعدادی دستگاه جدید را به نمایش گذاشت. تلفن های ارزان قیمت این شرکت همراه با تبلت ها و دیوایس های سخت جان، از جمله - تعمیرات تلویزیون تی سی ال در شهر ارومیه استان آذربایجان غربی - کالاهای این کمپانی در برلین بودند.

سری Archos Access - تعمیرات تلویزیون تی سی ال در شهر ارومیه استان آذربایجان غربی - در چهار مدل مختلف با نمایشگرهای 4، 4.5، 5 و - تعمیرات تلویزیون تی سی ال در شهر ارومیه استان آذربایجان غربی - 5.5 ارائه می شود. همه آن ها پردازنده چهار هسته ای با 1 گیگابایت رم و 8 گیگابایت حافظه داخلی دارند. قیمت آن - تعمیرات تلویزیون تی سی ال در شهر ارومیه استان آذربایجان غربی - ها نیز از 50 یورو آغاز شده و تا 80 یورو می - تعمیرات تلویزیون تی سی ال در شهر ارومیه استان آذربایجان غربی - رود که بسته به اندازه نمایشگر باید بهای متفاوتی پرداخت.

تعمیرات تلویزیون تی سی ال در شهر ارومیه استان آذربایجان غربی

Archos Core 50 یک نمایشگر IPS اچ دی 5 اینچی با پردازنده 4 هسته ای دارد. دو مدل از این تلفن - تعمیرات تلویزیون تی سی ال در شهر ارومیه استان آذربایجان غربی - همراه وجود دارد: یکی با 2 گیگابایت رم - تعمیرات تلویزیون تی سی ال در شهر ارومیه استان آذربایجان غربی - و دوربین های 13 و 5 مگاپیکسلی و یک مدل ارزان تر با 1 - تعمیرات تلویزیون تی سی ال در شهر ارومیه استان آذربایجان غربی - گیگابایت رم و دوربین های 8 و 2 مگاپیکسلی.

تعمیرات تلویزیون تی سی ال در شهر ارومیه استان آذربایجان غربی

از آنجایی که دستگاه ها برای کاربران معمولی تر طراحی شده، بنابراین انواع بدنه های رنگی برای - تعمیرات تلویزیون تی سی ال در شهر ارومیه استان آذربایجان غربی - آن در نظر گرفته شده - تعمیرات تلویزیون تی سی ال در شهر ارومیه استان آذربایجان غربی - که متفاوت ترین این رنگ ها قرمز و زرد هستند.

تعمیرات تلویزیون تی سی ال در شهر ارومیه استان آذربایجان غربی

موبایل دیگر با نام Archos Sense 47X یک موبایل مقاوم است. مقاوم در برابر آب، - تعمیرات تلویزیون تی سی ال در شهر ارومیه استان آذربایجان غربی - گرد و غبار و حتی ضربه. فرانسوی ها در نظر دارند این موبایل 130 یورویی را با نمایشگر 4.7 اینچی IPS، یک گیگابایت رم و 3 هزار میلی آمپر باتری عرضه کنند.

تعمیرات تلویزیون تی سی ال در شهر ارومیه استان آذربایجان غربی

Archos Sense 101X اما به عنوان تبلت 10.1 اینچی، 200 یورو قیمت گذاری شده. 2 گیگابایت رم، 32 گیگابایت حافظه داخلی، درگاه میکرو اس دی و باتری 6 هزار میلی آمپری از دیگر ویژگی های دستگاه هستند. به گفته Archos، این تبلت در آب - تعمیرات تلویزیون تی سی ال در شهر ارومیه استان آذربایجان غربی - و هوای نامساعد هم می تواند دوام بیاورد.

تعمیرات تلویزیون تی سی ال در شهر ارومیه استان آذربایجان غربی

اگرچه موبایل های نام برده چندان - تعمیرات تلویزیون تی سی ال در شهر ارومیه استان آذربایجان غربی - مورد استقبال علاقه مندان به تلفن های هوشمند نیست اما فرانسوی ها - تعمیرات تلویزیون تی سی ال در شهر ارومیه استان آذربایجان غربی - پرچمدارهای جدیدی هم تحت - تعمیرات تلویزیون تی سی ال در شهر ارومیه استان آذربایجان غربی - عنوان Diamond Alpha معرفی کردند.

Diamond Alpha+ موبایلی با نمایشگر تمام اچ دی و 5.2 - تعمیرات تلویزیون تی سی ال در شهر ارومیه استان آذربایجان غربی - اینچی است که چیپست - تعمیرات تلویزیون تی سی ال در شهر ارومیه استان آذربایجان غربی - اسنپدراگون 653 درون خود دارد و 6 گیگابایت رم نیز آن را همراهی می کند و قیمتی معادل 400 یورو دارد.

تعمیرات تلویزیون تی سی ال در شهر ارومیه استان آذربایجان غربی

Archos Diamond Tab نیز تبلت پرچمدار این شرکت فرانسوی با نمایشگر 10.1 اینچی و سخت افزاری مناسب است. یک پردازنده 6 هسته ای - تعمیرات تلویزیون تی سی ال در شهر ارومیه استان آذربایجان غربی - با جی پی یو Mali-T860 روی چیپست Rockchip 3399 قرار دارد و این دو در کنار 4 گیگابایت رم به عنوان قلب تپنده دستگاه عمل می کنند. 64 گیگابایت حافظه داخلی، نمایشگر QHD+ با رزولوشن 2560 در 1600 و باتری 6600 میلی آمپری از دیگر مشخصات این دستگاه 300 یورویی هستند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone