🧑🏻‍🔧تعمیرات اجاق گاز و فر آلیش در شهر آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی✔️|02143840☎️


تعمیرات اجاق گاز و فر آلیش در شهر آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر اجاق گاز و فر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های اجاق گاز و فر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر اجاق گاز و فر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: بوی گاز در آشپزخانه من به چه دلیل است؟
    پاسخ: نشتی گاز در آشپز خانه به طور کلی از اجاق گاز یا فر و یا لواز گازی شما می باشد.
  2. سوال: فضای قرارگیری اجاق گاز و فر باید دارای چه شرایطی باشد؟
    پاسخ: فضای قرار گیری اجاق گاز و فر باید به گونه ای باشد از اطراف مخصوصا از کمد ها و کابینت حدودا 30 سانتی متر فاصله داشته باشد.
  3. سوال: چرا بدنه اجاق گاز و فر من برق دارد؟
    پاسخ: لخت بودن سیم های برق و فندک، آب شدن سیم ها یا نشتی اب به بخش های الکترونیکی دستگاه باعث برق در بدنه دستگاه می شود.
  4. سوال: کانوکشن فر چیست و چه وظیفه ای دارد؟
    پاسخ: کانوکشن یکنواخت کننده دما در فر است و باعث می شود دما به صورت یکنواخت در همه بخش ها پخش شود.
  5. سوال: نقش و کاربرد لامپ در فر چیست؟
    پاسخ: لامپ مخصوصی درفر ها تعبیه می شود که مهمترین کارایی آن ها ایجاد روشنایی داخل فر است.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 44853.html
۱۸ بهمن ۱۴۰۱

اولین کارت گرافیک توسعه یافته بر پایه معماری VEGA ای ام دی به زودی معرفی می شود

پی سی گیمرها به شدت مشتاق دنبال کردن تقابل دو شرکت انویدیا و ای ام دی در بازار کارت گرافیک هستند و تا به امروز این رقابت به نفع آن ها تمام شده. نتیجه کارت ...

پی سی گیمرها به شدت مشتاق دنبال کردن تقابل دو - تعمیرات اجاق گاز و فر آلیش در شهر آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - شرکت انویدیا و ای ام دی در - تعمیرات اجاق گاز و فر آلیش در شهر آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - بازار کارت گرافیک هستند و تا به امروز این رقابت به نفع آن ها تمام شده. نتیجه کارت های گرافیک خوش قیمت از سوی ای ام دی و ویژگی - تعمیرات اجاق گاز و فر آلیش در شهر آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - های گرافیکی فوق العاده از سوی انویدیا بوده اند.

اما پی سی گیمرها تنها بازار هدف این دو شرکت نیستند و کارت های گرافیکی فقط برای این قشر تولید نمی شود.

طی کنفرانس ای ام - تعمیرات اجاق گاز و فر آلیش در شهر آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - در در نمایشگاه کامپیوتکس، این شرکت پیرامون پردازنده ها، - تعمیرات اجاق گاز و فر آلیش در شهر آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - APU ها و البته کارت های گرافیکی جدید خود صحبت کرد. مدیرعامل این شرکت، دکتر لیزا سو، در کنفرانس تایید کرد که اولین کارت - تعمیرات اجاق گاز و فر آلیش در شهر آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - گرافیک توسعه یافته بر اساس معماری چیپ وِگا قرار است در 27 ژوئن معرفی شود.

Radeon Vega Frontier Edition قرار است جایگزینی - تعمیرات اجاق گاز و فر آلیش در شهر آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - برای کارت - تعمیرات اجاق گاز و فر آلیش در شهر آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - های Radeon Pro Duo و Radeon Pro WX 7100 باشد و هدف از تولید آن بازی های ویدیویی نیست.

این کارت از حدود 25 ترافلاپس قدرت پردازشی و 16 گیگابایت مموری HBM2 برخوردار است. اطلاعات بیشتر در مورد کارت گرافیک و زمان عرضه آن قرار است طی نمایشگاه SIGGRAPH 2017 که اواسط مرداد ماه برگزار می شود اعلام گردد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone