🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر دوو در شهر کردکوی استان گلستان✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر دوو در شهر کردکوی استان گلستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: هزینه تعمیر ماکروفر من چقدر می شود؟
    پاسخ: دستگاه مایکروویو باید در ابتدا توسط تکنسین متخصص بررسی شده و پس از آن هزینه تعمیر آن به شما اعلام میگردد.
  2. سوال: برد اینورتر مایکروویو چه فرقی با برد مین آن دارد؟
    پاسخ: برد مین مایکروویو وظیفه ارسال فرمان ها به قسمت های مختلف دستگاه را دارد و برد اینورتر وظیفه تامین و افزایش ولتاژ ورودی به مگنترون را دارد.
  3. سوال: علت دود کردن مایکروفر چیست؟
    پاسخ: وقتی دستگاه در برنامه گریل کار میکند چربی های روی المنت دچار سوختن شده و دود میکند و مشکلی ندارد.
  4. سوال: آیا نوسان برق باعث خرابی مگنترون مایکروویو میشود؟
    پاسخ: خیر، نوسانات برقی نمیتواند آسیبی به مگنترون برساند زیرا مگنترون مستقیما با برق ورودی ارتباطی ندارد.
  5. سوال: آیا استفاده از ظروف فویلی آلومینیومی درون مایکروویو مجاز است؟
    پاسخ: استفاده از ظروف فویلی ممکن است باعث ایجاد جرقه و آسیب دیدن مگنترون و یا آتش سوزی مایکروفر شود. حتما از گذاشتن ظروف آلومینیومی و فلزی داخل مایکروفر خودداری نمایید.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 11932.html
۲۱ اسفند ۱۴۰۱

قیمت گلکسی زد فلیپ ۳ سامسونگ فاش شد؛ ۱۰۰ دلار ارزان‌تر از نسل قبل

گلکسی زد فلیپ 3 قرار است در مراسم آنپکد بعدی سامسونگ در تاریخ ۲۰ مرداد معرفی شود. از مدت‌ها پیش می‌دانستیم که این گوشی تاشو امسال قیمت پایین‌تری خواهد داشت. حالا قیمت دقیق گلکسی زد ...

گلکسی زد فلیپ 3 قرار است در - تعمیرات مایکروفر دوو در شهر کردکوی استان گلستان - مراسم آنپکد بعدی سامسونگ در تاریخ ۲۰ مرداد معرفی شود. از مدت‌ها پیش می‌دانستیم که این گوشی تاشو امسال قیمت پایین‌تری خواهد داشت. حالا قیمت دقیق گلکسی زد فلیپ ۳ برای کاربران افشا شده است.

به گزارش منبع آگاه توییتری FrontTron، گلکسی زد فلیپ ۳ در مدل مجهز به ۸ گیگابایت رم و - تعمیرات مایکروفر دوو در شهر کردکوی استان گلستان - ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی - تعمیرات مایکروفر دوو در شهر کردکوی استان گلستان - با قیمت ۱۲۴۹ دلار روانه بازار می‌شود. این قیمت ۱۰۰ دلار ارزان‌تر - تعمیرات مایکروفر دوو در شهر کردکوی استان گلستان - از گلکسی زد فلیپ قبلی است که با قیمت ۱۳۴۹ دلار در دسترس کاربران قرار گرفت. در حال حاضر مشخص نیست - تعمیرات مایکروفر دوو در شهر کردکوی استان گلستان - که سایر پیکربندی‌های این گوشی تاشو با چه قیمتی در دسترس خواهند بود اما - تعمیرات مایکروفر دوو در شهر کردکوی استان گلستان - می‌دانیم که این مدل حداقل در رنگ‌های سفید/بژ، مشکی، سبز زیتونی و بنفش تولید می‌شود.

علی‌رغم کاهش قیمت گلکسی زد فلیپ ۳، این دستگاه پیشرفت‌های متنوعی - تعمیرات مایکروفر دوو در شهر کردکوی استان گلستان - نسبت - تعمیرات مایکروفر دوو در شهر کردکوی استان گلستان - به نسل قبل داشته است. موبایل تاشو سامسونگ نمایشگر داخلی - تعمیرات مایکروفر دوو در شهر کردکوی استان گلستان - ۶.۷ اینچی با نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز و نمایشگر ثانویه ۱.۹ اینچی دارد. این دستگاه احتمالا با چیپست اسنپدراگون ۸۸۸ از راه می‌رسد که نه فقط از 4G بلکه از 5G هم پشتیبانی خواهد - تعمیرات مایکروفر دوو در شهر کردکوی استان گلستان - کرد.

تعمیرات مایکروفر دوو در شهر کردکوی استان گلستان

انتظار داریم گلکسی زد فلیپ ۳ با دوربین اصلی دوگانه ۱۲ مگاپیکسلی به بازار - تعمیرات مایکروفر دوو در شهر کردکوی استان گلستان - بیاید و در نمایشگر داخلی یک دوربین سلفی ۱۰ مگاپیکسلی داشته باشد. این دستگاه احتمالا به‌صورت پیش‌فرض از اندروید ۱۱ و رابط کاربری One UI 3.1.1 استفاده خواهد کرد. از دیگر ویژگی‌های این گوشی می‌توانیم به حسگر اثر انگشت زیر دکمه پاور، استاندارد IP و پشتیبانی از فناوری شارژ بی‌سیم اشاره کنیم. GPS، بلوتوث ۵، بلندگوی استریو و NFC هم از دیگر ویژگی‌هایی هستند که حضورشان روی گلکسی زد فلیپ ۳ بدیهی به نظر می‌رسد.

پیش‌تر در گزارش دیگری گفته شده بود که گلکسی زد فولد ۳ با قیمت پایین‌تری به بازار می‌آید. نسل قبلی این دستگاه - تعمیرات مایکروفر دوو در شهر کردکوی استان گلستان - با برچسب قیمت ۲۰۰۰ دلاری معرفی شد، اما سامسونگ برای جلب کاربران بیشتر باید قیمت این دستگاه را پایین بیاورد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر تهمتن نوشته شده درتاریخ 1402/08/21
حالتون خوبه؟ یک سوالی دارم ولاغوز کردکوی تعمیرات دارید
پاسخ: بله در ولاغوز شهر کردکوی خدمات دهی داریم. لطفا با تلفن مرکز استان تماس بگیرید و یا با تلفن مرکز تهران تماس بگیرید.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone