🧑🏻‍🔧تعمیرات ظرفشویی آاگ در شهر بناب استان آذربایجان شرقی✔️|02143840☎️


تعمیرات ظرفشویی آاگ در شهر بناب استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر ظرفشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های ظرفشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر ظرفشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: فیلتر در ظرفشویی چه کاربردی دارد؟
    پاسخ: کاربرد فیلتر ها در ظرفشویی برای جلوگیری از برگشت و باقی ماندن مواد غذایی بر روی ظروف می باشد.
  2. سوال: چرا در ظرفشویی من باز نمی شود؟
    پاسخ: در هنگام کارکردن و یا حتی در زمان خاموش بودن دستگاه امکان باز نشدن درب ظرفشویی به دلایل مختلفی وجود دارد که با حضور تکنسین متخصص در کمترین زمان قابل حل خواهد بود.
  3. سوال: علت کار نکردن و روشن نشدن دستگاه من چیست؟
    پاسخ: متداولرین و شاید ناراحت کننده ترین مشکل دستگاه شما روشن نشدن آن باشد که بع عوامل مختلفی بستگی دارد نیاز هست در اسرع وقت دستگاه خود به دست تکنیسن های متخصص بسپارید.
  4. سوال: زمان نیاز برای حضور تکنسین در محل چقدر است ؟
    پاسخ: نهایت زمان برای رسیدن تکنسین در خدمت شما 1 ساعت می باشد.
  5. سوال: نوسانات برقی چه تاثیری در عملکرد ظرفشویی خواهند داشت؟
    پاسخ: نوسانات برقی می تواند بخش های مختلفی از دستگاه شما را از کار بیاندازد و اینگونه عملکرد دستگاه شما را مختل خواهد کرد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 27139.html
۵ اسفند ۱۴۰۱

هر آمریکایی سالانه ۵۰۰۰۰ ریز پلاستیک مصرف می کند

طبق پژوهشی جدید هر آمریکایی به طور میانگین حداقل ۵۰ هزار ذره ریز پلاستیک در سال مصرف می کند. این خبر از گزارشی می آید که روز گذشته در نشریه علوم و تکنولوژی محیطی آمریکا ...

طبق پژوهشی جدید هر آمریکایی به طور میانگین حداقل ۵۰ هزار ذره ریز پلاستیک در سال مصرف می کند.

بر این اساس هر بزرگسال آمریکایی سالانه ۵۰ هزار قطعه ریز پلاستیک و هر کودک حدود ۴۰ هزار قطعه پلاستیک کوچک مصرف می کند.

اما این پلاستیک ها صرفا به خاطر غذا خوردن به بدن انسان راه نمی یابند و آنطور که در این پژوهش آمده است نوشیدن آب و صرفا تنفس کردن هم می تواند راه را برای ورود ذرات ریز - تعمیرات ظرفشویی آاگ در شهر بناب استان آذربایجان شرقی - پلاستیک به بدن باز کند و ظاهرا آب های معدنی اصلی ترین عامل ورود پلاستیک - تعمیرات ظرفشویی آاگ در شهر بناب استان آذربایجان شرقی - به بدن هستند.

آب های معدنی اصلی ترین عامل ورود پلاستیک به بدن انسان هستند

افرادی که آب مورد نیازشان را صرفا از طریق بطری های آب معدنی تامین می کنند احتمالا ۹۰ هزار ذره پلاستیک را به صورت سالانه مصرف می کنند که این رقم برای افرادی که از آب شیر استفاده می کنند برابر با ۴۰ هزار قطعه است.

تعمیرات ظرفشویی آاگ در شهر بناب استان آذربایجان شرقی

نکته مهم اینکه پژوهشگران در این تحقیق تنها شمار اندکی از غذاهای مصرفی را در محاسباتشان - تعمیرات ظرفشویی آاگ در شهر بناب استان آذربایجان شرقی - در نظر گرفتند و در نتیجه پیش بینی می - تعمیرات ظرفشویی آاگ در شهر بناب استان آذربایجان شرقی - شود که اعداد و ارقام اعلام شده کمتر از میزان واقعی شان باشد.

در گزارش گاردین پیرامون این موضوع آمده است:

ریز پلاستیک ها در همه جا حضور دارند. آنها ذراتی هستند که عموما به خاطر تجزیه آلودگی های - تعمیرات ظرفشویی آاگ در شهر بناب استان آذربایجان شرقی - پلاستیکی ایجاد می شوند. با وجود آنکه مشخص نیست پلاستیک تجزیه شونده - تعمیرات ظرفشویی آاگ در شهر بناب استان آذربایجان شرقی - چه بلایی بر سر بدن انسان می آورد اما مشخص است که این ذرات مواد سمی زیادی را در بدن آزاد کرده یا می توانند باعث واکنش سیستم ایمنی بدن - تعمیرات ظرفشویی آاگ در شهر بناب استان آذربایجان شرقی - شوند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone