🧑🏻‍🔧تعمیرات ظرفشویی ایندزیت در شهر کردستان استان کردستان✔️|02143840☎️


تعمیرات ظرفشویی ایندزیت در شهر کردستان استان کردستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر ظرفشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های ظرفشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر ظرفشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چرا در ظرفشویی من باز نمی شود؟
    پاسخ: در هنگام کارکردن و یا حتی در زمان خاموش بودن دستگاه امکان باز نشدن درب ظرفشویی به دلایل مختلفی وجود دارد که با حضور تکنسین متخصص در کمترین زمان قابل حل خواهد بود.
  2. سوال: چه میزان هزینه بابت تعمیرات ظرفشویی خود باید پرداخت کنم؟
    پاسخ: هزینه تعمیرات هر دستگاه بسته به نوع خدمات و ایراد های آن کاملا نتفاوت می باشد.
  3. سوال: نقش و نحوه عملکرد میکروسوئیچ فولوتر چگونه است؟
    پاسخ: این قطعه در کف و قسمت پایینی ظرفشویی قرار دارد که انواع مختلف برقی و الکترونیکی دارد.
  4. سوال: چرا ظرفشویی من سروصدا زیادی دارد؟
    پاسخ: ممکن است به دلیل درست نچیدن ظروف ، معیوب بودن پمپ و ... سروصدای زیادی را هنگام کار ظرفشویی بشنویم.
  5. سوال: آیا لاستیک ظرفشویی را باید تعویض کنیم؟
    پاسخ: شما باید به طور مرتب آن را تمیز و جرم گیری کنید و در صورت مشاهده هرگونه خرابی و یا در رفتگی آن فورا برای تعویض آن اقدام کنید.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 27141.html
۵ اسفند ۱۴۰۱

تکنولوژی 3D Touch در iOS 13 از کار می‌افتد؛ جایگزینی با لمس طولانی

کمپانی اپل در سال 2015 طی مراسم رونمایی از آیفون 6s، قابلیت جدیدی تحت عنوان 3D Touch یا لمس سه بعدی را معرفی کرد که با تشخیص سطوح مختف فشار انگشت کاربر، فرمان های مختلفی ...

کمپانی اپل در سال 2015 طی مراسم رونمایی از آیفون 6s، قابلیت جدیدی تحت عنوان 3D Touch یا لمس سه بعدی را معرفی کرد که با تشخیص سطوح مختف فشار انگشت کاربر، - تعمیرات ظرفشویی ایندزیت در شهر کردستان استان کردستان - فرمان های مختلفی را اجرا می کند.

شرکت ساکن کوپرتینو تبلیغات زیادی هم در - تعمیرات ظرفشویی ایندزیت در شهر کردستان استان کردستان - این زمینه انجام داد و قرار بود لمس سه بعدی نحوه استفاده کاربران از تلفن های هوشمند را به کلی دگرگون کند؛ اما حالا چهار سال پس از معرفی 3D Touch، به نظر می رسد کاربران آن طور - تعمیرات ظرفشویی ایندزیت در شهر کردستان استان کردستان - که - تعمیرات ظرفشویی ایندزیت در شهر کردستان استان کردستان - باید با این - تعمیرات ظرفشویی ایندزیت در شهر کردستان استان کردستان - فناوری - تعمیرات ظرفشویی ایندزیت در شهر کردستان استان کردستان - ارتباط برقرار نکرده اند.

بسیاری از کاربران از وجود قابلیت 3D Touch در گوشی خود مطلع نبودند

البته باید اذعان کرد که تکنولوژی لمس - تعمیرات ظرفشویی ایندزیت در شهر کردستان استان کردستان - سه بعدی به خودی خود تحسین برانگیز بوده و می توانست به خوبی رشد کند؛ اما بسیاری از کاربران حتی از وجود چنین قابلیتی در گوشی خود مطلع نبودند و همین عدم استقبال باعث شده در بروزرسانی جدید iOS، - تعمیرات ظرفشویی ایندزیت در شهر کردستان استان کردستان - خبری از 3D Touch نباشد.

تعمیرات ظرفشویی ایندزیت در شهر کردستان استان کردستان
منوی جدیدی که با لمس طولانی نمایان می شود

انتشار شایعات حذف لمس سه بعدی از iOS 13 چند هفته پیش از مراسم WWDC 2019 آغاز شد و حالا با ارائه نسخه بتای - تعمیرات ظرفشویی ایندزیت در شهر کردستان استان کردستان - سیستم عامل مذکور به توسعه دهندگان، اخبار قبلی تأیید شده و به نظر می رسد که آیفون های مجهز به فناوری 3D - تعمیرات ظرفشویی ایندزیت در شهر کردستان استان کردستان - Touch (همه آیفون ها از 6s به بعد به جز SE و XR) دیگر امکان استفاده از این قابلیت را ندارند.

بر اساس اظهارات توسعه دهندگان، امکاناتی که - تعمیرات ظرفشویی ایندزیت در شهر کردستان استان کردستان - از طریق تشخیص سطح فشار انگشت و با فناوری لمس - تعمیرات ظرفشویی ایندزیت در شهر کردستان استان کردستان - سه بعدی در اختیار کاربر قرار می گرفت، حالا با لمس طولانی مدت ارائه می شود و بدین ترتیب، راه حلی آشناتر در اختیار - تعمیرات ظرفشویی ایندزیت در شهر کردستان استان کردستان - مصرف کنندگان قرار گرفته است.

لازم به ذکر است که ویژگی جدید به صورت یکپارچه در تمام آیفون ها، آیپدها و نسل هفتم آیپاد تاچ وجود داشته و جایگزین 3D Touch خواهد شد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone