🧑🏻‍🔧تعمیرات ظرفشویی بکو در شهر پارس آباد استان اردبیل✔️|02143840☎️


تعمیرات ظرفشویی بکو در شهر پارس آباد استان اردبیل


انواع خدمات مشاوره و تعمیر ظرفشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های ظرفشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر ظرفشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا تکنسین ها لوازم کافی و تخصصی برای تعمیرات را به همراه خواهند داشت؟
    پاسخ: بله قطعات و لوازم احتمالی که مورد استفاده دستگاه شما قرار گیرد را همراه خود خواهند داشت که در صورت نیاز تعویض یا تعمیر لازم را انجام دهند.
  2. سوال: پمپ تخلیه در ظرفشویی چه وظیفه ای دارد؟
    پاسخ: پمپ تخلیه قطعه ای ضروری در دستگاه شما به شمار می آید که آب اضافی و نهایی را خارج می کند.
  3. سوال: نوسانات برقی چه تاثیری در عملکرد ظرفشویی خواهند داشت؟
    پاسخ: نوسانات برقی می تواند بخش های مختلفی از دستگاه شما را از کار بیاندازد و اینگونه عملکرد دستگاه شما را مختل خواهد کرد.
  4. سوال: آیا روشن کردن ظرفشویی خالی ایراد دارد؟
    پاسخ: بله ؛ در صورت نیاز به ضدعفونی و بررسی کارکرد صحیح آن می توانید با رعایت اصول اقدام کنید.
  5. سوال: آیا تعمیرات ظرفشویی من با تخصص کافی همراه خواهد بود؟
    پاسخ: بله تعمیرات شما زیر نظر متخصصین مجرب ما بدون کوچکترین خطا انجام خواهد پذیرفت.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 16464.html
۱۶ اسفند ۱۴۰۱

چطور با استفاده از پاور تویز ویژگی‌های مخفی ویندوز ۱۰ را فعال کنیم؟

ویندوز ۱۰ قابلیت‌های زیادی دارد. برای بسیاری از ما این قابلیت‌ها هیچ کاربردی ندارند و ممکن است سال‌های سال حتی فکر استفاده از ‌آن‌ها را هم نداشته باشیم. اما کاربرانی که بیشتر با کارهای کامپیوتری ...

ویندوز ۱۰ قابلیت‌های زیادی دارد. برای بسیاری از ما - تعمیرات ظرفشویی بکو در شهر پارس آباد استان اردبیل - این قابلیت‌ها هیچ کاربردی ندارند و ممکن است سال‌های سال حتی فکر استفاده از - تعمیرات ظرفشویی بکو در شهر پارس آباد استان اردبیل - ‌آن‌ها را هم نداشته باشیم. اما کاربرانی که بیشتر با کارهای کامپیوتری سروکار دارند به خوبی می‌دانند ویندوز ۱۰ کامل نیست و از نبود برخی ویژگی‌های کاربردی و مهم رنج می‌برد. نکته اینجاست که بسیاری از - تعمیرات ظرفشویی بکو در شهر پارس آباد استان اردبیل - این ویژگی‌هایی که فکر می‌کنیم جایشان حسابی در ویندوز ۱۰ خالی است به صورت مخفیانه در ویندوز حضور دارند. برای فعال کردن این قابلیت‌ها می‌بایست برنامه کم حجم و ساده‌ای به نام پاور - تعمیرات ظرفشویی بکو در شهر پارس آباد استان اردبیل - تویز (PowerToys) را دانلود و نصب کنید.

تماشا در آپارات دیجیاتو:

تماشا در یوتوب دیجیاتو:

پروسه دانلود و نصب پاور تویز فوق‌العاده ساده است. درواقع مسئله‌ای که موجب می‌شود تا این اندازه استفاده از پاور - تعمیرات ظرفشویی بکو در شهر پارس آباد استان اردبیل - تویز ساده و الزامی محسوب شود حجم کم آن است. تنها با دانلود و نصب کردن یک برنامه ۲۰ - تعمیرات ظرفشویی بکو در شهر پارس آباد استان اردبیل - مگابایتی می‌توانید از ۸ قابلیت فوق‌العاده کاربردی استفاده کنید. درواقع همین مسئله است که باعث می‌شود کاربران به جای دانلود کردن چند برنامه مختلف، به پاور تویز روی خوش نشان دهند و از - تعمیرات ظرفشویی بکو در شهر پارس آباد استان اردبیل - آن استفاده کنند. از قابلیت‌ها و ویژگی‌های پاور تویز می‌توان به Color Picker اشاره کرد. اگر کارهای گرافیکی انجام می‌دهید یا - تعمیرات ظرفشویی بکو در شهر پارس آباد استان اردبیل - طراح وبسایت هستید، می‌توانید با استفاده از قابلیت Color Picker کد رنگی هر قسمتی از ویندوزتان را که خواستید بردارید.

برخی از قابلیت‌های PowerToys:

  • ColorPicker: برای برداشتن کدهای رنگی محیط ویندوز
  • FancyZones: برای تقسیم کردن محیط ویندوز به پنجره‌های کوچک‌تر
  • File Explorer: برای پیش‌نمایش فایل‌های svg و md
  • Image Resizer: برای تغییر ابعاد عکس‌ها
  • Keyboard Manager: برای تغییر شورتکات‌ها یا کلیدهای روی کیبورد
  • PoweRename: برای تغییز اسم دسته‌جمعی - تعمیرات ظرفشویی بکو در شهر پارس آباد استان اردبیل - فایل‌ها
  • PowerToys Run: برای لانچ کردن سریع‌تر برنامه‌های ویندوز
  • Shortcut Guide: برای نمایش - تعمیرات ظرفشویی بکو در شهر پارس آباد استان اردبیل - تمام شورتکات‌های ویندوز و پاور تویز

از مدت‌ها پیش کاربران همواره با محدودیت - تعمیرات ظرفشویی بکو در شهر پارس آباد استان اردبیل - استفاده از نصف صفحه نمایش - تعمیرات ظرفشویی بکو در شهر پارس آباد استان اردبیل - در ویندوز ۱۰ مشکل داشتند. قابلیت Fancy Zones در پاور تویز به شما این اجازه را - تعمیرات ظرفشویی بکو در شهر پارس آباد استان اردبیل - می‌دهد تا - تعمیرات ظرفشویی بکو در شهر پارس آباد استان اردبیل - بتوانید صفحه نمایشتان را هر تعداد قسمتی که خواستید تقسیم و - تعمیرات ظرفشویی بکو در شهر پارس آباد استان اردبیل - سپس استفاده کنید. اگر دوست ندارید برای تغییر دادن ابعاد تصویر درگیر استفاده از برنامه‌های مختلف شوید، می‌توانید از قابلیت Image Resizer در پاور تویز استفاده کنید. برای آشنایی با تمام قابلیت‌های پاور تویز و آموزش نحوه دانلود - تعمیرات ظرفشویی بکو در شهر پارس آباد استان اردبیل - و نصب برنامه حتما ویدیو را تا انتها تماشا کنید. همچنین می‌توانید سوالات و نظراتتان را در قسمت نظرات مطرح کنید.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone