🧑🏻‍🔧تعمیرات ظرفشویی کنوود در شهر چالوس استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات ظرفشویی کنوود در شهر چالوس استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر ظرفشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های ظرفشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر ظرفشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: شیربرقی یا آنلودر ظرفشویی چیست؟
    پاسخ: قطعه ای که وظیفه آب رسانی جهت شستشو را بر عهدا دارد.
  2. سوال: وظیفه و نقش فیلتر در ظرفشویی چیست؟
    پاسخ: از ورود مواد غذایی به پمپ تخلیه جلوگیری می کند و جلوی انسداد قطعات مختلف در دستگاه را می گیرد.
  3. سوال: چرا فقط برخی از ظروف تمیز می شوند؟
    پاسخ: علاوه بر آن می تواند عوامل دیگری باعث این اتفاق شود .استفاده از شوینده های نامرغوب ، پرنکردن ماشین و ... از این عوامل هستند.
  4. سوال: دلیل خشک نشدن ظروف پس از اتمام شستشو چیست؟
    پاسخ: ممکن است به دلیل عدم تخلیه کامل آب که به دلیل خرابی پمپ و ترموستات به وجود می آید این مشکل رخ دهد.
  5. سوال: آیا برای استفاده از ظرفشویی حتما باید از شوینده های مخصوص استفاده کنیم؟
    پاسخ: بله قطعا در کیفیت شستشو شما تاثیر بسزایی خواهد داشت.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 16463.html
۱۶ اسفند ۱۴۰۱

آشنایی با اپ AR Plan 3D؛ ترسیم نقشه سه بعدی با دوربین گوشی

شاید بیشترین محبوبیت واقعیت افزوده بین مردم در گرو خدماتش به حوزه سرگرمی بوده، ولی نمی‌شود کاربردهای این تکنولوژی در کارهای جدی را هم نادیده گرفت. حتما می‌دانید که «اندازه‌گیری» یکی از کاربردهای بسیار عالی این ...

شاید بیشترین محبوبیت واقعیت افزوده بین مردم در گرو خدماتش به حوزه سرگرمی بوده، ولی نمی‌شود کاربردهای این - تعمیرات ظرفشویی کنوود در شهر چالوس استان مازندران - تکنولوژی در کارهای جدی را هم نادیده گرفت. حتما می‌دانید که «اندازه‌گیری» یکی از کاربردهای بسیار عالی این تکنولوژیست که به لطف پشتیبانی کامل اندروید و iOS حالا به یکی از جذابیت‌های اپلیکیشن‌های این دو پلتفرم تبدیل شده.

یکی از این اپ‌ها که استفاده بسیار درست و دقیقی از - تعمیرات ظرفشویی کنوود در شهر چالوس استان مازندران - AR برای اندازه‌گیری - تعمیرات ظرفشویی کنوود در شهر چالوس استان مازندران - کرده AR Plan 3D است که در این مقاله با آن آشنا می‌شویم. با داشتن این اپلیکیشن می‌توانید متر را کنار بگذارید، چرا که با اندازه‌گیری دقیق از طریق دوربین گوشی می‌تواند اشیاء مختلف و مکان‌ها (به خصوص فضاهای داخلی آپارتمانی) را به طور دقیق برایتان اندازه‌گیری کند.

از این بهتر، دقیقا در همان لحظه اندازه‌گیری، پلن دو بعدی فضا را هم برایتان ترسیم می‌کند تا در نهایت بتوانید پلن سه بعدی را هم تحویل بگیرید.

تعمیرات ظرفشویی کنوود در شهر چالوس استان مازندران

دقت اپلیکیشن مطمئنا حیرت‌زده‌تان می‌کند. - تعمیرات ظرفشویی کنوود در شهر چالوس استان مازندران - البته باید به کالیبراسیون دوربین هم توجه داشته باشید. این ویژگی جذاب AR Plan 3D، یعنی متر کردن یک مکان و تبدیل داده‌ها به نقشه‌های دو بعدی و سه بعدی بیشتر از همه برای افرادی کاربرد دارد که قصد بازسازی یک آپارتمان را دارند.

حالا فکر کنید با اندازه‌گیری و گرفتن نقشه از AR Plan 3D چقدر - تعمیرات ظرفشویی کنوود در شهر چالوس استان مازندران - زمان صرفه‌جویی می‌شود و کار جلو می‌افتد. ویژگی‌های دیگر این اپلیکیشن هم جالب توجه هستند. به طور مثال، به غیر از متراژ می‌توانید محیط و ارتفاع اتاق را هم در دو واحد متریک یا امپریال اندازه‌گیری کنید که اطلاعاتش در لحظه به شما داده - تعمیرات ظرفشویی کنوود در شهر چالوس استان مازندران - می‌شوند.

اندازه‌گیری در و پنجره‌ها، تخمین مصالح مورد نیاز برای ساخت و بازسازی یک فضا - تعمیرات ظرفشویی کنوود در شهر چالوس استان مازندران - و در نهایت اشتراک‌گذاری خروجی‌های قابل ویرایش از دیگر قابلیت‌های فوق‌العاده این اپ هستند که آن را به محصولی ارزشمند - تعمیرات ظرفشویی کنوود در شهر چالوس استان مازندران - تبدیل کرده‌اند.

AR Plan 3D به صورت رایگان با پرداخت درون‌برنامه‌ای منتشر شده، و روی دو پلتفرم آی او اس و - تعمیرات ظرفشویی کنوود در شهر چالوس استان مازندران - اندروید می‌توانید به - تعمیرات ظرفشویی کنوود در شهر چالوس استان مازندران - آن دسترسی داشته باشید. اما باید توجه کنید که در نسخه رایگان امکان دانلود نقشه‌های ترسیم شده را ندارید و برای این کار باید حق اشتراک بپردازید.

تعمیرات ظرفشویی کنوود در شهر چالوس استان مازندران

ARPlan 3D

سازنده: GRYMALA قیمت: 0 دسته بندی:
سیستم عامل: iOS و اندروید حجم: 38.6 / 24 مگابایت زبان:
اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone