🧑🏻‍🔧تعمیرات ظرفشویی دوو در شهر زرین شهر استان اصفهان✔️|02143840☎️


تعمیرات ظرفشویی دوو در شهر زرین شهر استان اصفهان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر ظرفشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های ظرفشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر ظرفشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا خرابی ظرفشویی من بعد از تعمیرات شامل هزینه خواهد بود؟
    پاسخ: اگر خرابی دستگاه شما مربوط به همان تعمیراتی باشد که قبلا انجام شده تعمیرات مجدد آن شامل هیچ هزینه ای نخواهد بود.
  2. سوال: دلیل عدم وجود آب در ظرفشویی چیست؟
    پاسخ: عوامل مختلفی در عدم آبگیری ظرفشویی تاثیرگذارند از جمله این مشکلات می توان به خرابی شیر برقی، خرابی سنسور آب ، خرابی سوئیچ شناور و ... اشاره کرد.
  3. سوال: چرا ظرفشویی من خیلی طول می کشد تا فرایند شستشو را به اتمام برساند؟
    پاسخ: خراب شدن بعضی از قطعات مانند ترموستات ، موتور تایمر ، قطعه گرماساز و ... را می توان از عوامل این مشکل نام برد.
  4. سوال: میکروسوئیچ فولوتر(شناور) ظرفشویی چیست؟
    پاسخ: نشتی آب را به سمت کف هدایت می کند و با بالا رفتن شناور بونولیتی نشتی آب به برد اعلام می شود . رسوب گرفتن فولوتر ، اصطکاک زیاد ، گیر کردن شی خارجی عملکرد این دستگاه را مختل می کند.
  5. سوال: تکنسین چقدر شول می کشد بعد از سفارش مراجعه کند؟
    پاسخ: نهایت زمان برای رسیدن تکنسین در خدمت شما 1 ساعت می باشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 12979.html
۲۰ اسفند ۱۴۰۱

افشای رندرهای شیائومی می ۱۱ اولترا و لایت چند ساعت پیش از معرفی رسمی

شیائومی امروز در مراسمی از جدیدترین اعضای خانواده می ۱۱ رونمایی می‌کند، با این حال چندین ساعت پیش از معرفی شاهد افشای رندرهای گوشی‌های جدید سری شیائومی می ۱۱ هستیم. شیائومی امروز از گوشی می ...

شیائومی امروز - تعمیرات ظرفشویی دوو در شهر زرین شهر استان اصفهان - در مراسمی از جدیدترین اعضای خانواده می ۱۱ رونمایی می‌کند، با این حال - تعمیرات ظرفشویی دوو در شهر زرین شهر استان اصفهان - چندین ساعت پیش از معرفی شاهد افشای رندرهای گوشی‌های جدید سری شیائومی می ۱۱ هستیم.

شیائومی امروز از گوشی می ۱۱ اولترا و می ۱۱ پرو رونمایی می‌کند - تعمیرات ظرفشویی دوو در شهر زرین شهر استان اصفهان - و این احتمال وجود دارد که در کنار آن‌ها، گوشی می ۱۱ لایت هم در نسخه‌های 4G و 5G معرفی شود. به نظر می‌رود چینی‌ها می‌خواهند - تعمیرات ظرفشویی دوو در شهر زرین شهر استان اصفهان - از نسخه دیگری به - تعمیرات ظرفشویی دوو در شهر زرین شهر استان اصفهان - نام می 11i هم رونمایی کنند چرا که رندرهای آن‌ها توسط یکی از منابع موثق حوزه فناوری یعنی «ایوان بلس» افشا شده‌اند.

طبق گزارش‌ها، گوشی می 11i همان ردمی K40 پرو پلاس با برند متفاوت است. بنابراین نباید منتظر مشخصات متفاوتی میان این گوشی‌های هوشمند باشیم.

تعمیرات ظرفشویی دوو در شهر زرین شهر استان اصفهان
شیائومی می 11i

شیائومی می ۱۱ اولترا - تعمیرات ظرفشویی دوو در شهر زرین شهر استان اصفهان - قدرتمندترین گوشی این خانواده خواهد بود که - تعمیرات ظرفشویی دوو در شهر زرین شهر استان اصفهان - بنابر گزارش‌ها باید منتظر استفاده از پنل سوپر امولد ۶.۸۱ اینچی با رزولوشن +QHD و رفرش ریت ۱۲۰ هرتز در آن باشیم. این - تعمیرات ظرفشویی دوو در شهر زرین شهر استان اصفهان - پرچمدار همچنین به چیپ اسنپدراگون ۸۸۸، رم از نوع LPDDR5 و حافظه داخلی UFS 3.14 مجهز می‌شود و از دوربین سلفی ۲۰ مگاپیکسلی، - تعمیرات ظرفشویی دوو در شهر زرین شهر استان اصفهان - اسپیکر دوگانه هارمن کاردن، سنسور اثر انگشت زیر نمایشگر و باتری ۵۰۰۰ - تعمیرات ظرفشویی دوو در شهر زرین شهر استان اصفهان - میلی آمپر ساعتی بهره می‌برد.

تعمیرات ظرفشویی دوو در شهر زرین شهر استان اصفهان
از چپ به راست: می 11i، می ۱۱، می ۱۱ اولترا، می ۱۱ لایت و می ۱۱ لایت 5G

روی پنل پشتی این - تعمیرات ظرفشویی دوو در شهر زرین شهر استان اصفهان - پرچمدار دوربین اصلی سه‌گانه قرار می‌گیرد - تعمیرات ظرفشویی دوو در شهر زرین شهر استان اصفهان - که شامل سنسور ۵۰ مگاپیکسلی سامسونگ GN2، دوربین تله‌فوتو ۴۸ مگاپیکسلی و ۴۸ مگاپیکسلی اولترا واید می‌شود. در کنار این دوربین‌ها، یک نمایشگر دوم قرار می‌گیرد که می‌توان برای ثبت تصاویر سلفی - تعمیرات ظرفشویی دوو در شهر زرین شهر استان اصفهان - باکیفیت از آن استفاده کرد و البته نوتیفیکیشن‌ها را - تعمیرات ظرفشویی دوو در شهر زرین شهر استان اصفهان - دید.

تعمیرات ظرفشویی دوو در شهر زرین شهر استان اصفهان
شیائومی می ۱۱ لایت

گوشی شیائومی می ۱۱ لایت در نسخه‌های 4G و 5G از راه می‌رسد که تفاوت اصلی آن‌ها، چیپ اسنپدراگون 732G مدل 4G و اسنپدراگون 780G مدل 5G خواهد بود. این دستگاه‌ها به نمایشگر ۶.۵۵ اینچی امولد با رزولوشن فول - تعمیرات ظرفشویی دوو در شهر زرین شهر استان اصفهان - اچ دی پلاس و رفرش ریت ۹۰ هرتز، دوربین اصلی سه‌گانه و باتری ۴۵۲۰ میلی آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ سریع ۳۳ واتی مجهز می‌شوند.

تعمیرات ظرفشویی دوو در شهر زرین شهر استان اصفهان
شیائومی می ۱۱ لایت

شیائومی امروز از گوشی می ۱۱ پرو هم رونمایی - تعمیرات ظرفشویی دوو در شهر زرین شهر استان اصفهان - می‌کند که در رندرهای اخیر به چشم نمی‌خورد. این دستگاه در رده‌ای بالاتر از می‌ ۱۱ استاندارد قرار می‌گیرد و ضعیف‌تر - تعمیرات ظرفشویی دوو در شهر زرین شهر استان اصفهان - از مدل اولترا خواهد بود. این احتمال وجود دارد - تعمیرات ظرفشویی دوو در شهر زرین شهر استان اصفهان - که این دستگاه و البته می ۱۱ اولترا تنها در بازار چین به فروش برسند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone