تعمیرات یخچال سینجر در شهر سرپل ذهاب استان کردستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: در صورت خرابی مجدد دستگاه باید دوباره هزینه پرداخت کنم؟
    پاسخ: در صورتی که خرابی مجدد دستگاه شما در بازه ضمانت سه ماهه تعمیرات قبلی باشد و خرابی ایجاد شده مجددا در همان قسمتی باشد که قبلا تعمیرات انجام شده ، از شما هزینه ای دریافت نخواهد شد.
  2. سوال: علت یخ زدن مواد غذایی داخل یخچال چیست؟
    پاسخ: تنظیم نبودن دمای یخچال ، چیدمان ناصحیح مواد غذایی ، خرابی سنسور محیطی یخچال ، خرابی برد ، خرابی دمپر انتقال هوا میتوانند باعث یخ زدن مواد غذایی در یخچال شوند.
  3. سوال: چقدر طول میکشد تا مخزن خالی یخساز پر شود؟
    پاسخ: وقتی دستگاه را به برق بزنید حدودا 12 ساعت طول میکشد تا دمای فریزر به 20- درجه برسد و بعد از 12 ساعت عملیات ساخت یخ شروع شده و معمولا 48 تا 72 ساعت طول میکشد تا مخزن یخساز کاملا پر بشود. البته فشار آب و حجم مواد غذایی داخل فریزر و باز و بسته شدن درب در طول روز نیز میتواند بر سرعت یخسازی موثر باشد.
  4. سوال: دلیل زود خراب شدن مواد غذایی درون یخچال چیست؟
    پاسخ: تنظیم نبودن دمای یخچال، خرابی سنسور ها یا خرابی دمپر یا فن از عواملی هستند که میتواند باعث بروز این ایراد شود.
  5. سوال: علت صدای غیرعادی از پشت یخچال چیست؟
    پاسخ: عمدتا صدایی شبیه صدای جیرجیرک که از پشت یخچال شنیده میشود میتواند مربوط به خرابی فن کندانسور باشد که دلیل آن خراب شدن بوش فن و کارکرد ناصحیح فن یخچال میباشد. در صورت شنیدن صدای غیرطبیعی از یخچال حتما کمپرسور وفن یخچال را بررسی نمایید و در صورت مشاهده ایراد در فن کندانسور در سریعترین ضمان جهت رفع این ایراد اقدام کنید زیرا عملکرد نادرست فن کندانسور میتواند باعث آسیب رسیدن به موتور یخچال شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 20363.html
۱۲ اسفند ۱۴۰۱

معرفی بازی Johnny Trigger: Sniper؛ وقتی هیتمن هم وارد گود می‌شود

چیزی که جانی تریگر را به اثری لذت بخش روی موبایل تبدیل کرد، پیاده‌سازی ایده‌ای بود که نمونه‌اش را خیلی کم روی گوشی دیده بودیم. ترکیب حرکت‌های آکروباتیک و صحنه‌های اسلوموشن که یادآور ماتریکس باشند، ...

چیزی که جانی تریگر را به اثری لذت بخش روی موبایل تبدیل کرد، پیاده‌سازی ایده‌ای بود که نمونه‌اش را خیلی کم روی گوشی دیده بودیم. - تعمیرات یخچال سینجر در شهر سرپل ذهاب استان کردستان - ترکیب حرکت‌های آکروباتیک و صحنه‌های اسلوموشن که یادآور ماتریکس باشند، ایده‌ای نیست که بازی‌های زیادی به سراغش بروند و SayGames هرچند به ساده‌ترین - تعمیرات یخچال سینجر در شهر سرپل ذهاب استان کردستان - شکل ممکن اما سرگرم‌کننده این تجربه را به گوشی آورد.

تعمیرات یخچال سینجر در شهر سرپل ذهاب استان کردستان

اما بازی با تمام کلیشه‌هایش دو ویژگی مهم دارد و همین‌ها باعث شده‌اند تا ماموریت جدید جانی جذاب بشود؛ سرعت و عمودی بودن بازی. در Johnny Trigger: Sniper و مشابه بقیه بازی‌های اسنایپر هر مرحله چندین هدف به جانی داده می‌شود و او هم وظیفه دارد تا آن‌ها را بکشد.

سرعت بالای بازی باعث شده تا هر مرحله کمتر از یک دقیقه طول بکشد و از طرفی چون از یک جایی به بعد سازنده محدودیت‌هایی برای ماموریت‌ها تعریف می‌کند (مثلا قبل از اینکه دشمن به نقطه سبز رنگ برسد آن را بکشید) بازیکن مجبور است با واکنش‌های به موقع خودش را با این سرعت وفق بدهد.

حالا قضیه عمودی بودن بازی چیست؟ در بین بازی‌های موبایلی که به ایده تک تیراندازی پرداخته‌اند، کم پیش می‌آید عناوینی را پیدا کرد که گیم پلی را برپایه صفحه عمودی طراحی کنند. بالاخره محیط که بزرگ‌تر باشد، جا برای مانوور افزایش می‌یابد و در بازی‌های تک تیراندازی سازنده با این فضا می‌تواند ذهن مخاطب را درگیر اتفاقات - تعمیرات یخچال سینجر در شهر سرپل ذهاب استان کردستان - یا جزییات بیشتری کند.

نکته اینجاست گاهی اوقات برای وقت‌هایی که منتظریم یا بی‌حوصله هستیم و می‌خواهیم با یک بازی موبایل سرگرم شویم، شاید جای خالی - تعمیرات یخچال سینجر در شهر سرپل ذهاب استان کردستان - یک بازی اکشن را حس کنیم و Johnny Trigger: Sniper به‌خاطر - تعمیرات یخچال سینجر در شهر سرپل ذهاب استان کردستان - سرعت بالا و استفاده از صفحه عمودی که کم در بین بازی‌های مشابهش پیدا می‌شود، می‌تواند همین‌جا را پر کند.

تعمیرات یخچال سینجر در شهر سرپل ذهاب استان کردستان
با وجود اینکه تنها هفت ماه از عرضه قسمت اول می‌گذرد ولی بازی در این مدت توانسته تعداد دانلودش در گوگل پلی را به بیش از ۵۰ میلیون برساند.

در واقع بازی اصلا نمی‌خواهد و نمی‌تواند از آن جنس تجربه‌هایی را ارائه بدهد که تا مدت‌ها درگیرش بشویم، بلکه به جای آن سعی کرده گزینه جدیدی به فایل «بازی‌های مناسب در - تعمیرات یخچال سینجر در شهر سرپل ذهاب استان کردستان - انتظار و بی‌حوصلگی» اضافه کند.

بنابراین اگر شما هم از آن دسته بازیکن‌هایی هستید که جای خالی بازی اکشنی که با یک دست بتوانید تجربه‌اش کنید را روی گوشی حس می‌کنید، Johnny Trigger: Sniper می‌تواند گزینه سرگرم‌کننده‌ای باشد.

فقط یک نکته، اگر در دانلود بازی مشکلی پیدا کردید پیشنهاد می‌شود به مقاله «راهنمای روش های دانلود از گوگل پلی؛ چگونه اپ ها را بدون مشکل دریافت کنیم؟» سر بزنید یا از این لینک کمکی استفاده کنید. یک راه ساده‌تر هم برای دانلود بازی این است که - تعمیرات یخچال سینجر در شهر سرپل ذهاب استان کردستان - لینک گوگل پلی را در بات apkdl_bot@ ارسال کرده و فایل نصب را مستقیم از تلگرام بگیرید.

تعمیرات یخچال سینجر در شهر سرپل ذهاب استان کردستان

Johnny Trigger: Sniper

سازنده: SayGames قیمت: رایگان با پرداخت درون برنامه ای دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید حجم: 40 مگابایت زبان:
اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone