🧑🏻‍🔧تعمیرات تلویزیون الجی در شهر شیرگاه استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات تلویزیون الجی در شهر شیرگاه استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر تلویزیون در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های تلویزیون نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر تلویزیون دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: مین برد چه نقشی در تلویزیون ایفا می کند؟
    پاسخ: مین برد یا همان برد اصلی تلویزیون شاید مهمترین قطعه در تلویزیون های نسل جدید به شمار آید که نیاز به تعمیرات اساسی داشته باشد.
  2. سوال: سرویس دوره ای چه کیفیتی در عملکرد تلویزیون دارد؟
    پاسخ: سرویس و بررسی به صورت منظم باعث جلوگیری از مشکلات جدی تر خواهد شد.
  3. سوال: چرا تلویزیون من به اینترنت متصل نمی شود؟
    پاسخ: دلایل مختلفی می تواند وجود داشته باشد نیاز است مودم خود را بررسی کنید و از داشتن بسته اینترنتی فعال اطمینان حاصل کنید.
  4. سوال: آیا محافظ برق می تواند جلوی آسیب به تلویزیون را بگیرد؟
    پاسخ: شاید بهترین کار بعد از خرید دستگاه های برقی لوازم خانگی مانند تلویزیون خرید یک محافظ پرقدرت برای اتصال آن به برق باشد.
  5. سوال: هزینه خدمات ارائه شده چگونه محاسبه خواهد شد؟
    پاسخ: مشخصا هزینه تعمیرات و یا قطعات مورد استفاده بستگی به مدل قطعات و نحوه خدمات خواهد داشت که پس از بررسی اولیه از سوی تکنسین ما اعلام خواهد شد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 19616.html
۱۳ اسفند ۱۴۰۱

الیمپوس از دوربین O-MD E-M10 Mark IV به قیمت ۷۰۰ دلار رونمایی کرد

شرکت الیمپوس که قرار است بزودی تولید دوربین‌های عکاسی را کنار بگذارد، دوربین ۷۰۰ دلاری O-MD E-M10 Mark IV را از خانواده دوربین‌های میرورلس میکرو چهار سوم معرفی کرد. این محصول در ظاهر شباهت زیادی ...

شرکت الیمپوس که قرار است بزودی تولید دوربین‌های عکاسی را کنار بگذارد، دوربین ۷۰۰ دلاری O-MD E-M10 Mark IV را از خانواده دوربین‌های میرورلس میکرو چهار سوم معرفی کرد. این محصول در ظاهر شباهت زیادی به نسل قبل دارد، اما از سنسور و نمایشگر بهبود یافته برخوردار بوده و برای کاربرانی تولید شده که به دنبال دوربین بهتری در مقایسه با دوربین موبایل هستند.

بزرگترین تفاوت O-MD E-M10 - تعمیرات تلویزیون الجی در شهر شیرگاه استان مازندران - Mark IV در مقایسه با نسل قبل، مجهز شدن آن به سنسور ۲۰ مگاپیکسلی (۱۶ مگاپیکسل نسل قبل) و پردازشگر تصویر TruePic VIII است که به ثبت تصاویر واضح‌تر و با نویز کمتر در محیط‌های کم نور منجر - تعمیرات تلویزیون الجی در شهر شیرگاه استان مازندران - می‌شود.

تعمیرات تلویزیون الجی در شهر شیرگاه استان مازندران

سیستم - تعمیرات تلویزیون الجی در شهر شیرگاه استان مازندران - فوکوس خودکار - تعمیرات تلویزیون الجی در شهر شیرگاه استان مازندران - الیمپوس O-MD E-M10 Mark IV فقط از نوع تشخیص کنتراست است که الیمپوس عملکرد آن را با اصلاحات متعدد بهبود داده است. همچنین این مدل به لطف بهره مندی - تعمیرات تلویزیون الجی در شهر شیرگاه استان مازندران - از پردازشگر تصویر جدید، با سرعت بیشتری فوکوس را تشخیص داده و ثبت تصاویر واضح‌تر را حین عکسبرداری از سوژه‌های در حال حرکت میسر می‌کند. این دوربین با فعال بودن فوکوس خودکار پیوسته و نوردهی اتوماتیک توانایی عکسبرداری با سرعت ۵ فریم بر - تعمیرات تلویزیون الجی در شهر شیرگاه استان مازندران - ثانیه را دارد.

تعمیرات تلویزیون الجی در شهر شیرگاه استان مازندران

تغییر قابل توجه دیگر این دوربین نسبت به مدل قبلی برخورداری از نمایشگر جدید است که قابلیت چرخش به سمت پایین را داشته و ثبت تصاویر سلفی و همچنین ویدیوبلاگ را آسان‌تر می‌کند.

دوربین E-M10 - تعمیرات تلویزیون الجی در شهر شیرگاه استان مازندران - IV قابلیت فیلمبرداری - تعمیرات تلویزیون الجی در شهر شیرگاه استان مازندران - با رزلووشن 4K با نرخ ۳۰ فریم بر ثانیه یا با رزولوشن 1080p با نرخ ۶۰ فریم بر ثانیه - تعمیرات تلویزیون الجی در شهر شیرگاه استان مازندران - را دارد، اما متأسفانه خبری از میکروفن یا سوکت هدفون برای فیلمبرداری نیست. از دیگر ویژگی‌های قابل توجه این محصول می‌توان به منظره یاب الکترونیکی ۲.۳۶ میلیون نقطه‌ای OLED، اسلات کارت حافظه UHS-II، درگاه micro-USB و امکان ثبت ۳۶۰ تصویر - تعمیرات تلویزیون الجی در شهر شیرگاه استان مازندران - با هر بار شارژ اشاره کرد.

تعمیرات تلویزیون الجی در شهر شیرگاه استان مازندران

دوربین الیمپوس O-MD E-M10 Mark IV از هم اکنون در رنگ‌های مشکی و نقره‌ای به قیمت ۷۰۰ دلار (برای بدنه) و - تعمیرات تلویزیون الجی در شهر شیرگاه استان مازندران - یا به قیمت ۸۰۰ دلار همراه با لنز - تعمیرات تلویزیون الجی در شهر شیرگاه استان مازندران - ۴۲-۱۴ میلیمتری M.Zuiko Digital ED با گشودگی دیافراگم f/3.5-5.6 - تعمیرات تلویزیون الجی در شهر شیرگاه استان مازندران - قابل پیش خرید بوده و از تاریخ ۲۵ سپتامبر (۴ مهر) به بازار عرضه می‌شود.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone