🧑🏻‍🔧تعمیرات ظرفشویی بوش در شهر مرزن‌آباد استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات ظرفشویی بوش در شهر مرزن‌آباد استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر ظرفشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های ظرفشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر ظرفشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: لامپ UV در ظرفشویی چیست؟
    پاسخ: لامپ فرابنفش یا یو یوی در بعضی از ظرفشویی ها گنجانده می شود و کابرد بالایی در شستشو دارد.
  2. سوال: علت باز نشدن درب ظرفشویی چیست؟
    پاسخ: در هنگام کارکردن و یا حتی در زمان خاموش بودن دستگاه امکان باز نشدن درب ظرفشویی به دلایل مختلفی وجود دارد که با حضور تکنسین متخصص در کمترین زمان قابل حل خواهد بود.
  3. سوال: چه میزان گارانتی و یا ضمانت تعمیرات وجود خواهد داشت؟
    پاسخ: تمامی خدمات و تعمیراتی که از طرف شرکت ما صورت گیرد دارای 90 روز ضمانت خواهد بود.
  4. سوال: میکروسوئیچ فولوتر(شناور) ظرفشویی چیست؟
    پاسخ: نشتی آب را به سمت کف هدایت می کند و با بالا رفتن شناور بونولیتی نشتی آب به برد اعلام می شود . رسوب گرفتن فولوتر ، اصطکاک زیاد ، گیر کردن شی خارجی عملکرد این دستگاه را مختل می کند.
  5. سوال: چرا بعضی از ظروف تمیز و بعضی مثل قبل هنوز چرب و کثیف می باشند؟
    پاسخ: اولین و شاید مهمترین علت آن نحوه صحیح چیدمان ظروف باشد که باعث می شود بعضی از ظروف بهتر شسته شوند . بهتر است بشقاب ها در طبقه پایین لیوان ها در کناره ها و ظروف کوچکتر در قفسه وسط قرار داده شوند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 23857.html
۹ اسفند ۱۴۰۱

ال جی تولید انبوه ماژول دوربین آیفون 11 را آغاز کرد

شرکت Innotek زیر شاخه شرکت LG تولید ماژول دوربین آیفون 11 را آغاز کرده است. گفته می شود این کمپانی برای تولید این قطعه در تیراژ بالا از ماه مارس سال جاری میلادی تاکنون چند ...

شرکت Innotek زیر شاخه شرکت LG تولید ماژول دوربین آیفون 11 را آغاز کرده است. گفته می شود این کمپانی برای تولید این قطعه در تیراژ بالا از ماه مارس سال جاری میلادی تاکنون چند صد نفر به کارکنان خود اضافه کرده است.

طبق گزارش سایت ET News اپل بزرگ ترین مشتری «ال جی اینوتک» (LG Innotek) است. - تعمیرات ظرفشویی بوش در شهر مرزن‌آباد استان مازندران - این شرکت - تعمیرات ظرفشویی بوش در شهر مرزن‌آباد استان مازندران - کره ای برای تولید ماژول دوربین آیفون 11 در تعداد انبوه مجبور شده در مدت تنها سه - تعمیرات ظرفشویی بوش در شهر مرزن‌آباد استان مازندران - ماه، تعداد کارمندان خود را از حدود 200 نفر به 880 نفر افزایش دهد. - تعمیرات ظرفشویی بوش در شهر مرزن‌آباد استان مازندران - با این حال این تعداد کارمند آنچنان زیاد نیست؛ این یعنی پروسه تولید دوربین آیفون 11 تا حد زیادی به صورت خودکار انجام می شود.

تعمیرات ظرفشویی بوش در شهر مرزن‌آباد استان مازندران

«ال جی اینوتک» تأمین کننده اصلی دوربین برای شرکت اپل است. گفته می شود این شرکت حداقل دوربین یکی از مدل های آیفون 11 را خواهد - تعمیرات ظرفشویی بوش در شهر مرزن‌آباد استان مازندران - ساخت. این شرکت سال قبل نیز بیشتر دوربین های دوگانه آیفون XS را تولید کرده بود. شرکت های O-Film و شارپ (Sharp) از دیگر تأمین کنندگان دوربین برای کمپانی کوپرتینویی هستند.

شایعه شده اپل امسال از سه مدل آیفون 11 رونمایی خواهد. اگر پیش بینی های «CoinX» افشاگر دنیای فناوری درست باشد، آیفون های امسال آیفون 11، آیفون 11 پرو  و آیفون 11 پرو مکس نامگذاری خواهند شد.

آیفون 11 در مدل پایه دارای نمایشگر LCD و دوربین دوگانه بوده و دو مدل دیگر که پرچمدار هستند دارای نمایشگر OLED و دوربین سه گانه هستند. شایعه - تعمیرات ظرفشویی بوش در شهر مرزن‌آباد استان مازندران - شده مواد به کار رفته در پنل نمایشگر آیفون 11 همانند مواد به کار رفته در نمایشگر سامسونگ گلکسی اس 10 و گلکسی نوت 10 است.

گفته می شود اپل از - تعمیرات ظرفشویی بوش در شهر مرزن‌آباد استان مازندران - آیفون 11 در - تعمیرات ظرفشویی بوش در شهر مرزن‌آباد استان مازندران - تاریخ 10 سپتامبر (19 شهریور) رونمایی کرده و ده روز بعد آن را به بازار عرضه خواهد - تعمیرات ظرفشویی بوش در شهر مرزن‌آباد استان مازندران - کرد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone