🧑🏻‍🔧تعمیرات ظرفشویی ایندزیت در شهر نوشهر استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات ظرفشویی ایندزیت در شهر نوشهر استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر ظرفشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های ظرفشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر ظرفشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا تعمیرات ظرفشویی من با تخصص کافی همراه خواهد بود؟
    پاسخ: بله و قطعا ؛ تکنسین های ما متخصص در این زمینه می باشند و با مدرک فنی و مهندسی معتبر در این شرکت مشغول هستند.
  2. سوال: چرا آب وارد ظرفشویی من نمی شود؟
    پاسخ: ظرفشویی شما به دلایل مختلفی می تواند آب گیری نکند که نیاز به بررسی و رفع آن توسط تکنسین متخصص وجود دارد.
  3. سوال: علت تمیز نشستن ظرف ها در ظرفشویی چیست؟
    پاسخ: برای شستشو خوب در درجه اول نیاز به استفاده از شوینده های متناسب می باشد.
  4. سوال: آیا میزان استفاده از مواد شوینده مهم می باشد؟
    پاسخ: بله ؛ این موضوع بسیار اهمیت دارد و زیاده روی در استفاده از مواد شوینده می تواند مشکلات مختلفی را برای شما ایجاد کند.
  5. سوال: تکنولوژی دایرکت درایو ظرفشویی چیست؟
    پاسخ: در این تکنولوژی موتور بسیار ساده تر و اجزای کتری دارد و اصطکاک کمتر و همچنین سر صدای بسیار کمتری ایجاد می کند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 23864.html
۹ اسفند ۱۴۰۱

هک کامپیوتر مک از فاصله 90 متری به کمک کابل جدید O.MG

یک محقق امنیتی توانست با دستکاری کابل لایتنینگ آیفون کنترل یک کامپیوتر مک را از راه دور در دست بگیرد. اوایل امسال یک پژوهشگر امنیتی به نام «مایک گرور» (Mike Grover) کابل O.MG را معرفی ...

یک محقق امنیتی - تعمیرات ظرفشویی ایندزیت در شهر نوشهر استان مازندران - توانست با دستکاری کابل لایتنینگ آیفون کنترل یک کامپیوتر مک را از راه دور در دست بگیرد.

اوایل امسال یک پژوهشگر امنیتی به نام «مایک گرور» (Mike Grover) کابل O.MG را معرفی کرد. او مدعی شده بود - تعمیرات ظرفشویی ایندزیت در شهر نوشهر استان مازندران - بوسیله این کابل می توان از راه دور کنترل گوشی های هوشمند را به دست گرفت. حالا او در همایش دفکان (Def Con) اطلاعات بیشتری را از قابلیت - تعمیرات ظرفشویی ایندزیت در شهر نوشهر استان مازندران - های این کابل در اختیار کاربران قرار داده است:

«این کابل در ظاهر شبیه یک کابل معمولی است؛ حتی کامپیوتر هم نمی تواند دستکاری بودن آن را تشخیص بدهد. ولی هکر می تواند به کمک آن از راه دور کامپیوتر مک را کنترل کند.»

این کابل شباهت بسیار زیادی با کابل اصلی دارد و هکر می تواند به راحتی آن را با کابل اصلی قربانی تعویض کرده یا به او هدیه دهد.

تعمیرات ظرفشویی ایندزیت در شهر نوشهر استان مازندران

درون این کابل - تعمیرات ظرفشویی ایندزیت در شهر نوشهر استان مازندران - یک تراشه کوچک جاسازی شده که اجازه کنترل کردن - تعمیرات ظرفشویی ایندزیت در شهر نوشهر استان مازندران - آن را می دهد. زمانی که قربانی کابل را به کامپیوتر مک متصل می کند، یک هات اسپات وای فای ساخته می شود و هکر می تواند از طریق آن کامپیوتر قربانی را کنترل کند. در صورت نیاز - تعمیرات ظرفشویی ایندزیت در شهر نوشهر استان مازندران - می توان بعد از عملیات هک، تراشه را از راه دور از بین برد تا هیچ ردی از اقدامات خرابکارانه باقی نماند.

هکرها می توانند به کمک این کابل تا فاصله 90 متری کامپیوتر مک را هک کنند. می توان این مسافت را به کمک یک آنتن افزایش داد. گرور در مصاحبه ای توضیح داد که می توان کاری کرد تا کابل در نقش کلاینت شبکه اینترنت بیسیم ظاهر شود؛ در اینصورت مانع مسافت از میان - تعمیرات ظرفشویی ایندزیت در شهر نوشهر استان مازندران - برداشته می شود.

گرور قصد دارد کابل O.MG را از طریق - تعمیرات ظرفشویی ایندزیت در شهر نوشهر استان مازندران - کمپانی Hak5 به فروش برساند. این کابل و ابزارهای مربوط به - تعمیرات ظرفشویی ایندزیت در شهر نوشهر استان مازندران - آن در حال حاضر برای مشتریان رویداد دفکان به قیمت 200 دلار قابل خریداری است.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone