🧑🏻‍🔧تعمیرات ظرفشویی بکو در شهر تربت حیدریه استان خراسان✔️|02143840☎️


تعمیرات ظرفشویی بکو در شهر تربت حیدریه استان خراسان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر ظرفشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های ظرفشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر ظرفشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چه میزان از مواد شوینده را داخل ظرفشویی بریزیم؟
    پاسخ: بسته به نوع و مدل دستگاه و میزان ظروف شما متفاوت می باشد که بهتر است طبق مقدار پیشنهاد شده در کاتالوگ دستگاه خودعمل کنید.
  2. سوال: چه زمانی نیاز به تعویض لاستیک دور درب ظرفشویی می باشد؟
    پاسخ: بله ؛ در صورت عدم تعویض طولانی مدت پوسیدگی و خرابی آن را به دنبال درد که سبب نشت آب از اطراف در می شود.
  3. سوال: آیا نوسانات برقی امکان آسیب به ظرفشویی را دارند؟
    پاسخ: بله ، یکی از عوامل رایج در سوختن و از کار افتادن قطعات مختلف دستگاه از جمله برد ها نوسانات برقی می باشد.
  4. سوال: آیا تعمیر ظرفشویی من نیاز به زمان زیادی خواهد داشت؟
    پاسخ: بستگی به ایراد و مشکل دستگاه شما زمان صرف شده برای تعمیرات نیز متفاوت می باشد.
  5. سوال: به چه علت بعد ازاتمام کار داخل ظرفشویی آب جمع می شود؟
    پاسخ: در حالت کلی جمع شدن میزان کمی از آب در ظرفشویی عادی است . اما بیش از اندازه بودن آن می تواند عوامل مختلفی داشته باشد
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 23854.html
۹ اسفند ۱۴۰۱

امتیاز مایوس کننده دوربین های اصلی و سلفی سونی اکسپریا ۱ در DxOMark

سونی اکسپریا ۱ سرانجام توسط کارشناسان DxOMark بررسی شد و نتیجه نشان می دهد که پرچمداران دیگر بازار یک سر و گردن از آن بالاترند. اکسپریا ۱ در بررسی های انجام شده توانست امتیاز ۹۱ را ...

سونی اکسپریا ۱ سرانجام توسط کارشناسان DxOMark بررسی شد و نتیجه نشان می - تعمیرات ظرفشویی بکو در شهر تربت حیدریه استان خراسان - دهد که پرچمداران دیگر بازار یک سر و گردن از آن بالاترند. اکسپریا ۱ در بررسی های انجام شده توانست امتیاز ۹۱ را دریافت کند و همسطح محصولاتی نظیر Pocophone F1 و بعد از آیفون ۸ قرار بگیرد که یک سال قبل از آن به بازار عرضه شده است.

سونی با مجهز کردن اکسپریا ۱ به دوربین اصلی سه گانه پیش - تعمیرات ظرفشویی بکو در شهر تربت حیدریه استان خراسان - نیازهای لازم را برای آن را فراهم کرده اما واقعیت این است که دوربین ها از نظر عملکرد در سطح خوبی قرار ندارند. البته فوکوس خودکار دوربین به خاطر سرعت عمل بالا و همچنین عملکرد مناسبش - تعمیرات ظرفشویی بکو در شهر تربت حیدریه استان خراسان - در محیط های کم نور توسط کارشناسان DxOMark مورد تمجید قرار گرفته است و اکسپوژر و پردازش رنگ ها توسط آن هم در سطح محصولات حرفه - تعمیرات ظرفشویی بکو در شهر تربت حیدریه استان خراسان - ای - تعمیرات ظرفشویی بکو در شهر تربت حیدریه استان خراسان - توصیف شده.

با این حال مشخص شد که دوربین این گوشی در زمان عکاسی لبه های تصاویر را نرم می کند و تغییرات محسوس و البته ناخوشایندی را در آنها ایجاد می کند که از مویر گرفته تا هاله نور را شامل می شود و به همین - تعمیرات ظرفشویی بکو در شهر تربت حیدریه استان خراسان - خاطر امتیاز نه چندان خوب ۹۴ را از تیم DxOMark دریافت کرد. علاوه بر این گفته شده که قابلیت Auto HDR دوربین اکسپریا ۱ نیز چندین بار در زمان فراخوانی کار نکرده - تعمیرات ظرفشویی بکو در شهر تربت حیدریه استان خراسان - و فلش دوربین نیز ضعیف تر از رقبای آن عمل کرده است.

بنابراین نتیجه گیری تیم بررسی کننده این بود که دوربین اصلی - تعمیرات ظرفشویی بکو در شهر تربت حیدریه استان خراسان - با - تعمیرات ظرفشویی بکو در شهر تربت حیدریه استان خراسان - لنز دوبرابری اش ابدا با استانداردهای سال ۲۰۱۹ همخوانی ندارد؛ فاصله کانونی عدسی، جزئیات اندک و در نهایت مصنوعات ایجاد شده روی تصاویر باعث شدند که این دوربین امتیاز پایینی را دریافت کند.

تعمیرات ظرفشویی بکو در شهر تربت حیدریه استان خراسان

اما در بخش ضبط ویدیو اکسپریا ۱ توانست به خاطر برخورداری از سیستم لرزشگیر تصویر - تعمیرات ظرفشویی بکو در شهر تربت حیدریه استان خراسان - و اکسپوژر خوبش امتیاز بگیرد. با این حال اما امتیاز آن به خاطر بافت تصاویر پایین بود و مجموع نمره آن را به ۸۴ رساند؛ به بیان ساده تر این یعنی ویدیوهای ضبط شده با دوربین این - تعمیرات ظرفشویی بکو در شهر تربت حیدریه استان خراسان - گوشی حتی در نور زیاد جزئیات اندکی داشتند.

متاسفانه دوربین سلفی اکسپریا ۱ نیز نتوانست نمره بالایی دریافت کند. این دوربین با کسب امتیاز ۷۸ صرفا توانست پیکسل ۲ و دیگر گوشی های قدیمی اما برجسته از جمله آیفون x (با نمره ۷۱)، گلکسی اس ۸ (با نمره ۷۳) و میت ۲۰ پرو (با نمره ۷۵) را پشت سر بگذارد.

تعمیرات ظرفشویی بکو در شهر تربت حیدریه استان خراسان

در واقع آنطورکه کارشناسان DxOMark گفته اند اگر صرفا بخواهید با دوربین جلویی این گوشی عکس بگیرید عملکرد آن در سطح خوبی - تعمیرات ظرفشویی بکو در شهر تربت حیدریه استان خراسان - قرار دارد و با کسب امتیاز ۸۲ همتراز دوربین آیفون XS Max می نشیند. در واقع این دوربین در بخش - تعمیرات ظرفشویی بکو در شهر تربت حیدریه استان خراسان - ضبط ویدیو دچار مشکل است که امتیاز کلی اش را هم به میزان قابل توجهی پایین آورده است.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone