تعمیرات یخچال مابه در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: در صورتی که از تعمیرات ارائه شده راضی نباشیم چه اتفاقی رخ میدهد؟
    پاسخ: دارا بودن بیش از بیست هزار مشترک فعال گواه بر رضایت مشتریان از خدمات ماست ؛ اما در صورتی که شما از خدمات ارائه شده توسط تعمیرکاران ما راضی نباشید در اسرع فرصت به مشکل شما رسیدگی میگردد و در صورت عدم رضایت امکان استرداد وجه پرداختی به شما وجود دارد.
  2. سوال: دلیل روشن نشدن یخچال چیست؟
    پاسخ: اشکال در پریز برق ، خرابی محافظ ، خرابی برد الکترونیکی یخچال و یا خرابی سنسور ها از عواملی هستند که میتوانند باعث روشن نشدن یخچال شوند.
  3. سوال: هزینه کمپرسور یخچال چقدر است؟
    پاسخ: در یخچال های مختلف با توجه به ظرفیت و حجم داخلی یخچال از قدرت های مختلف کمپرسور استفاده میگردد که بر حسب اسب بخار این قدرت ها نام گذاری میگردد. قیمت موتور یخچال با توجه به قدرت موتورها و مارک آن ها متفاوت میباشد.
  4. سوال: نقش سنسور دیفراست در یخچال چیست؟
    پاسخ: سنسور دیفراست یک مقاومت حساس به حرارت میباشد که در برابر افزایش دما عملکرد عکس داشته و مقاومت آن کم میشود. برد الکترونیکی از طریق تغییرات مقاومت و ولتاژ سنسور دیفراست متوجه وضعیت دمایی المنت و اواپراتور شده و عملیات برفک زدایی را خاتمه میدهد.
  5. سوال: آیا یخچال و فریزر دو موتور جدا از هم دارند؟
    پاسخ: تقریبا در تمام یخچال ها از یک کمپرسور استفاده شده است که وظیفه آن تولید سرما در قسمت فریزر و در قسمت یخچال میباشد. در اکثر یخچال ها سرمای قسمت یخچال از طریق داکت هوا از فریزر تامین میشود. در موارد خیلی کمی در یخچال ها از دو کمپرسور جدا از هم استفاده شده است.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 23868.html
۹ اسفند ۱۴۰۱

کشف آسیب پذیری خطرناک در خانواده MF مودم‌های ساخت ZTE

پژوهشگران امنیتی چند حفره امنیتی خطرناک در مودم های بیسیم ساخت شرکت ZTE پیدا کرده اند که به هکرها اجازه می دهد کاربر را به سایت های کلاهبرداری منتقل کنند. روز یکشنبه و در کنفرانس ...

پژوهشگران امنیتی چند - تعمیرات یخچال مابه در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان - حفره امنیتی خطرناک در مودم های بیسیم ساخت شرکت - تعمیرات یخچال مابه در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان - ZTE پیدا کرده اند که به هکرها اجازه می دهد کاربر را به سایت های کلاهبرداری منتقل - تعمیرات یخچال مابه در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان - کنند.

روز یکشنبه و در کنفرانس دفکان (Defcon) که در لاس وگاس برگزار شد، جزییات حفره - تعمیرات یخچال مابه در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان - های امنیتی - تعمیرات یخچال مابه در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان - مذکور توسط یکی از پژوهشگران امنیتی با نام مستعار «Dave Null» مطرح شد. به گفته او در این روش زمانی - تعمیرات یخچال مابه در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان - که - تعمیرات یخچال مابه در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان - کاربر به سایت مدنظر هکر می رود، به دلیل ضعف امنیتی مودم، - تعمیرات یخچال مابه در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان - پسورد آن برای هکر نمایش داده می شود.

زمانی که هکر - تعمیرات یخچال مابه در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان - پسورد مودم را به دست می آورد کار برای حملات بعدی بسیار آسان خواهد شد. او می تواند از سایت هایی که کاربر دیده باخبر شود، از مودم برای حمله به دیوایس هایی که به آن متصل هستند استفاده کند و یا کاربر را به سایت های کلاهبرداری هدایت کند. مثلاً او می تواند قربانی را به صفحه پرداخت اینترنتی قلابی که کاملا مشابه نمونه اصلی است منتقل کرده و پس از وارد کردن اطلاعات بانکی توسط او حسابش را تخلیه کند.

تعمیرات یخچال مابه در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان
مودم MF60 دارای حفره امنیتی خطرناکی است ولی ZTE از برطرف کردن آن - تعمیرات یخچال مابه در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان - سرباز می زند

کمپانی زد تی ای (ZTE) فوریه امسال لیست آسیب پذیری محصولات خود را منتشر کرد که در آن فقط نام روترهای - تعمیرات یخچال مابه در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان - MF910 و +MF65 به چشم می خورد. کمپانی چینی گفت به - تعمیرات یخچال مابه در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان - بهانه اینکه این دو محصول از سپتامبر 2017 دیگر - تعمیرات یخچال مابه در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان - تولید - تعمیرات یخچال مابه در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان - نمی شوند به روز رسانی امنیتی برای آنها منتشر نخواهد شد. البته این شرکت این حفره را در محصولات جدیدتر خود یعنی MF920 و MF65M2 برطرف کرده است.

ظاهرا این حفره امنیتی بیشتر در خانواده MF وجود دارد و چون کدهای اکثر مودم های این شرکت مشابه هم هستند احتمال هک شدن آنها زیاد است. Null در تماس با شرکت زد تی ای از آنها پرسیده کدام مودم ها کدهای مشابهی با خانواده MF دارند. سوالی که سازنده چینی از پاسخ دادن به آن سرباز زده است. به عقیده او ظاهرا مساله امنیت - تعمیرات یخچال مابه در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان - مودم وای فای کاربران اهمیتی برای این کمپانی - تعمیرات یخچال مابه در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان - ندارد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر آرتا نوشته شده درتاریخ 1402/08/20
سلام و عرض ادب خوب هستید؟ احیانا منطقه بلوار دکتر معین آستانه اشرفیه هم تعمیرات دارید؟
پاسخ: بله در بلوار دکتر معین شهر آستانه اشرفیه خدمات دهی داریم. لطفا با تلفن مرکز استان تماس بگیرید و یا با تلفن مرکز تهران تماس بگیرید.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone