تعمیرات یخچال وایت هاوس در شهر اردستان استان اصفهان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چند ساعت بعد از جابجایی یا اسباب کشی باید یخچال را به برق بزنیم؟
    پاسخ: معمولا باید بعد از جابجایی بین 8 تا 12 ساعت یخچال خاموش باشد و بعد از آن اقدام به روشن کردن یخچال نمایید.
  2. سوال: سوختن موتور یخچال چیست؟
    پاسخ: عوامل متعددی میتواند باعث سوختن موتور یا همان کمپرسور یخچال شود. نوسانات برقی ، خرابی برد الکترونیکی ، خرابی ترموستات ، کثیف بودن کندانسور ، خرابی فن کندانسور ، فاصله کم یخچال از اطراف و پشت ، کیپی لوله موئی ، نشتی در سیکل گاز و ... جزو عواملی هستند که میتوانند باعث شوند کمپرسور یخچال دچار آسیب گردد.
  3. سوال: آیا تکنسین قبل از مراجعه با من هماهنگ میکند؟
    پاسخ: تمام کارشناسان قبل از مراجعه با شما تماس میگیرند و زمان مراجعه خود را با شما هماهنگ میکنند.
  4. سوال: آیا تعمیر در منزل من انجام میشود یا باید دستگاه به کارگاه حمل شود؟
    پاسخ: تمامی تعمیرات در منزل مشتری انجام میگردد و در صورتی که قطعه ای خراب بوده و امکان تعمیر آن در منزل نباشد ، فقط قطعه معیوب جهت تعمیر به کارگاه حمل میگردد.
  5. سوال: آیا تکنسینی که برای یخچال من مراجعه میکند تخصص لازم را دارد؟
    پاسخ: همه تعمیرکاران ما مدرک فنی تعمیرات لوازم خانگی را دارا بوده و تجربه ای چند ساله در زمینه تعمیرات دارند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 23867.html
۹ اسفند ۱۴۰۱

کار گذاشتن تراشه در زیر پوست برای باز کردن قفل تسلا مدل 3 [تماشا کنید]

مالک اتومبیل تسلا مدل 3 که از اپلیکیشن موبایل و کارت برای باز کردن قفل اتومبیل خود خسته شده بود، با کاشت تراشه در بدن خود می خواهد باز کردن درب این خودرو را بیش ...

مالک اتومبیل تسلا مدل 3 که از اپلیکیشن موبایل و کارت برای باز کردن قفل اتومبیل خود خسته شده بود، با کاشت تراشه در بدن خود می خواهد باز کردن درب این خودرو را بیش از پیش آسان تر کند.

«Amie DD» مهندس نرم افزار است و در برنامه نویسی و شبیه سازی بازی هم مهارت دارد. او اخیرا ویدیویی در یوتیوب منتشر کرده و نحوه جاسازی تراشه RFID را در بدنش توضیح داده است.

او برای اینکار تگ RFID کلید کارتی تسلا مدل 3 خود را بوسیله استون از کارت جدا کرده و آن را در یک بیوپلیمر (Biopolymer) گذاشته است. سپس بیوپلیمر را به کمک یک متخصص با سوزن به بازوی چپ خود تزریق کرده است. او کل پروسه را به طور مفصل شرح داده است. توجه: تماشای ویدیو ممکن است برای برخی افراد خوشایند نباشد.

این اولین دفعه ای نیست که کاربر مذکور تراشه در بدن خود جاسازی می کند. او قبلاً تگ RFID دیگری را برای روشن کردن خودروی خود در بدنش جاسازی کرده بود ولی موفق به راضی کردن تسلا برای انتقال کدهای جاوا از تراشه ساخت - تعمیرات یخچال وایت هاوس در شهر اردستان استان اصفهان - کمپانی به تراشه خود نشده بود، بنابراین مجبور شد این روش را امتحان کند. او از آن تراشه برای باز کردن درب منزل خود استفاده می کند.

با اینکه تزریق کردن تراشه به زیر پوست ایده ای - تعمیرات یخچال وایت هاوس در شهر اردستان استان اصفهان - ترسناک به نظر می رسد، از آن برای شناسایی حیوانات خانگی استفاده می شود. با این حال انجام چنین کاری منطقی به نظر نمی رسد؛ استفاده از موبایل - تعمیرات یخچال وایت هاوس در شهر اردستان استان اصفهان - راحت ترین روش برای باز کردن قفل درب اتومبیل است چون با نزدیک شدن به خودرو درب ها باز می شوند. - تعمیرات یخچال وایت هاوس در شهر اردستان استان اصفهان - از کارت برای مواقعی که گوشی در دسترس نیست استفاده می شود.

به نظر شما انجام چنین کاری، فارغ از جنبه جالب و علمی تخیلی آن، ضرورت داشته است؟

از تاریخ آپلود ویدیوی او 3 روز گذشته و فعلا معلوم نیست این روش کار می کند یا نه. به محض مطلع شدن از این قضیه پست را به روز رسانی کرده و - تعمیرات یخچال وایت هاوس در شهر اردستان استان اصفهان - شما را باخبر می کنیم.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر نهال نوشته شده درتاریخ 1402/08/16
سلام حالتون خوبه؟ سایت ***** یخچال وایت هاوس WSMS8YGFESS شما را با نازلترین قیمت و بالاترین کیفیت تعمیر میکند.
پاسخ: قرار دادن لینک ممنوع است.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone