تعمیرات یخچال کنوود در شهر مهاباد استان آذربایجان غربی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا نصب یخچال در کنار اجاق گاز مشکلی ایجاد میکند؟
    پاسخ: بهتر است یخچال به دور از منابع حرارتی نصب گردد و در صورتی که محل استقرار اجاق گاز دقیقا کنار یخچال میباشد از یک ورق فویل آلومینیوم به عنوان عایق استفاده نمایید.
  2. سوال: دلیل زود خراب شدن مواد غذایی درون یخچال چیست؟
    پاسخ: انتخاب دمای نامناسب برای یخچال ، خرابی سنسور ها یا خرابی داکت هوا یا فن از میتواند باعث کاهش سرما در یخچال و کپک زدن مواد غذایی شود.
  3. سوال: بابت تعمیر یخچال چه هزینه ای دریافت می شود؟
    پاسخ: هزینه تعمیر دستگاه نیاز به بررسی اولیه توسط کارشناس را دارا بوده و کارشناس بعد از بررسی اولیه هزینه تعمیر دستگاه را به شما اعلام خواهد کرد.
  4. سوال: آیا تعمیرات در محل انجام میشود یا دستگاه به کارگاه حمل می شود؟
    پاسخ: در اکثر موارد تعمیرات در منزل مشتری انجام میگردد اما در صورت خرابی قطعاتی همچون برد الکترونیکی ، فقط قطعه دارای ایراد جهت تعمیر به کارگاه حمل میگردد.
  5. سوال: یخساز یخچال هر چند ساعت یکبار یخ میریزد؟
    پاسخ: اگر سرمای فریزر مناسب باشد و معمولا هر 4 ساعت یکبار موتور یخساز شروع به چرخش نموده و بین 6 تا 10 عدد قالب یخ را درون باکس یخ میریزد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 33094.html
۲۹ بهمن ۱۴۰۱

دوربین آیفون XS Max در مقابل هواوی P20 Pro‌ شکست خورد

دوربین مورد استفاده‌ی آیفون XS Max بسیار عالی و قدرتمند است اما نمی‌تواند رقیب چینی خود یعنی P20 Pro را از پیش رو بردارد. حداقل این موردیست که آزمایش‌های DxOMark مشخص کرده. این وبسایت که ...

دوربین مورد - تعمیرات یخچال کنوود در شهر مهاباد استان آذربایجان غربی - استفاده‌ی آیفون XS Max بسیار - تعمیرات یخچال کنوود در شهر مهاباد استان آذربایجان غربی - عالی و قدرتمند است اما نمی‌تواند رقیب چینی خود یعنی P20 Pro را از پیش رو بردارد. حداقل این موردیست که آزمایش‌های DxOMark مشخص کرده.

این وبسایت که در زمینه‌ی نمره دهی به دوربین‌های مورد استفاده در تلفن‌های هوشمند می‌پردازد، آیفون XS Max را هم مورد ارزیابی قرار داده که این گوشی نمره‌ی نهایی ۱۰۵ را دریافت کرد. نمره‌ای که عالیست اما همچنان ضعیف تر از نمره‌ی ۱۰۹ خواهد بود - تعمیرات یخچال کنوود در شهر مهاباد استان آذربایجان غربی - که توسط P20 Pro ثبت شده. اما چه چیزی باعث می‌شود که دوربین آیفون XS Max در رتبه‌ی دوم قرار بگیرد؟

این نمره با توجه به ریز نمراتی از عکس برداری و تصویربرداری تلفن‌های هوشمند به دست می آید که به - تعمیرات یخچال کنوود در شهر مهاباد استان آذربایجان غربی - ترتیب ۱۰۰ و ۹۶ هستند. در بخش عکسبرداری دوربین شرکت آمریکایی در نور بالا عکس‌های بی‌نظیری را ثبت می‌کند.

تعمیرات یخچال کنوود در شهر مهاباد استان آذربایجان غربی

فوکوس اتوماتیک این - تعمیرات یخچال کنوود در شهر مهاباد استان آذربایجان غربی - تلفن هوشمند یکی از بهترین‌های این حوزه به شمار می‌رود و علاوه بر این، عکس‌های گرفته شده به صورت پرتره تمایز اشیاء را به بهترین شکل ممکن - تعمیرات یخچال کنوود در شهر مهاباد استان آذربایجان غربی - نمایش می‌دهند.

ارائه‌ی رنگ‌های جذاب، اکسپوژر بالا در محیط‌های خارجی و نمایش جزئیات بالا از دیگر ویژگی‌های قابل توجه این تلفن هوشمند تلقی می‌شوند که همگی در بالاترین سطح قرار دارند.

تعمیرات یخچال کنوود در شهر مهاباد استان آذربایجان غربی

البته بزرگنمایی دوربین این تلفن هوشمند جا برای پیشرفت دارد. - تعمیرات یخچال کنوود در شهر مهاباد استان آذربایجان غربی - درست - تعمیرات یخچال کنوود در شهر مهاباد استان آذربایجان غربی - است که این مورد نسبت به آیفون X با پیشرفت‌های قابل توجهی مواجه شده، اما - تعمیرات یخچال کنوود در شهر مهاباد استان آذربایجان غربی - همچنان نویز بیشتر و جزئیات پایین تری نسبت به دوربین‌های P20 Pro و سامسونگ گلکسی نوت 9 ارائه می‌دهد.

در واقع عکس‌های گرفته شده با دوربین آیفون XS Max در نور پایین به وضوح نویز دارند و همچنین در صورت استفاده از فلش دچار مشکلاتی جزئی خواهند شد. همچنین در عکس‌های تاریک - تعمیرات یخچال کنوود در شهر مهاباد استان آذربایجان غربی - با کنتراست بالا هم می‌توان نقاط ضعف دوربین تلفن همراه یاد شده را مشاهده کرد.

تعمیرات یخچال کنوود در شهر مهاباد استان آذربایجان غربی

در بخش ویدیو هم دوربین آیفون XS Max - تعمیرات یخچال کنوود در شهر مهاباد استان آذربایجان غربی - فوق العاده عمل می‌کند. ارائه‌ی دامنه‌ی دید عریض و پویا، رنگ‌هایی زنده و همچنین فوکوس اتوماتیک دقیق و سریع آن از موارد قابل توجه دوربین این گوشی به شمار می‌روند.

در نور بالا شما می‌توانید منتظر سطح دقت بسیار بالای آیفون XS Max باشید اما در محیط تاریک که نیاز به فلش باشد، باز هم با نویز‌هایی در تصاویر رو به رو خواهید بود که توی ذوق می‌زند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone