🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر استیل البرز در شهر منجیل استان گیلان✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر استیل البرز در شهر منجیل استان گیلان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: هزینه تعمیرات سولاردام را چگونه باید پرداخت کنم؟
    پاسخ: شما میتوانید از طریق دستگاه کارتخوان یا انتقال وجه با همراه بانک و همچنین به صورت نقد هزینه تعمیر مایکروویو را پرداخت نمایید.
  2. سوال: آیا خالی روشن کردن مایکروفر ایراد دارد؟
    پاسخ: بله، درصورت خالی روشن کردن مایکروویو اشعه لیزر به آنتن مگنترون بر میگردد و دچار جرقه و آسیب به دستگاه میشود. اکیدا از خالی روشن کردن مایکروویو جدا خودداری کنید.
  3. سوال: چه دلایلی برای روشن نشدن مایکروویو وجود دارد؟
    پاسخ: علت روشن نشدن مایکروفر خرابی برد، ترموستات و فیوز دستگاه میتواند باشد و باید توسط تعمیرکار متخصص بررسی گردد.
  4. سوال: وظیفه سنسور وزن مایکروفر چیست؟
    پاسخ: سنسور وزن مایکروفر وظیفه سنجش وزن مواد داخل مایکروفر را برعهده دارد و در برنامه هایی همچون دیفراست مورد استفاده قرار میگیرد.
  5. سوال: قیمت موتور گردان مایکروفر چقدر است؟
    پاسخ: مایکروویو دارای انواع مختلفی از موتور گردان میباشد که بسته به ولتاژ کارکرد و جنس فیزیکی آن متفاوت است.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 30563.html
۲ اسفند ۱۴۰۱

یک شرکت دولتی چین متهم به سرقت اسرار تجاری کمپانی میکرون شد

یک شرکت دولتی چین متهم به سرقت اسرار تجاری کمپانی میکرون به عنوان یکی از بزرگ‌ترین تولید کننده‌های میکروچیپ در آمریکا شد. این چهارمین نمونه‌ تلاش شرکت‌های چینی برای سرقت اسرار تجاری از آمریکا است ...

یک شرکت دولتی چین - تعمیرات مایکروفر استیل البرز در شهر منجیل استان گیلان - متهم به سرقت اسرار تجاری کمپانی میکرون به عنوان یکی از بزرگ‌ترین تولید کننده‌های میکروچیپ در آمریکا شد. این چهارمین نمونه‌ تلاش شرکت‌های چینی برای سرقت اسرار تجاری - تعمیرات مایکروفر استیل البرز در شهر منجیل استان گیلان - از آمریکا است که توسط دیوان عدالت آمریکا مطرح می‌شود. نتیجه این سرقت‌ها راه حل جدیدی خواهد بود که این دیوان برای مقابله با سارقین اطلاعات از آن‌ استفاده خواهد کرد.

آمریکایی‌ها ادعا می‌کنند که دو - تعمیرات مایکروفر استیل البرز در شهر منجیل استان گیلان - شرکت Fujian Jinhua و UMC از تایوان برای سرقت اطلاعات از یک شرکت آمریکایی در زمینه میکروچیپ تلاش کرده‌اند. طبق اعلام دادستان، ‍شرکت مورد نظر یعنی میکرون - تعمیرات مایکروفر استیل البرز در شهر منجیل استان گیلان - بیش از ۱۰۰ میلیارد دلار - تعمیرات مایکروفر استیل البرز در شهر منجیل استان گیلان - ارزش داشته و ۲۰ الی ۲۵ درصد صنعت DRAM یا همان حافظه تصادفی پویا را در - تعمیرات مایکروفر استیل البرز در شهر منجیل استان گیلان - اختیار دارد. یک مقام رسمی اظهار داشت که این شرکت بعضی از پیشرفته‌ترین تراشه‌های نیمه هادی در جهان را تولید می‌کند.

دادستان کل آمریکا اعتقاد دارد که جاسوسی اقتصادی چین از ایالات متحده با شدت زیادی در حال افزایش یافتن است. همین روز گذشته گروه دیگری از جاسوسان چینی که برای هک و دسترسی به تکنولوژی‌های هواپیما تلاش می‌کردند شناسایی شدند.

تعمیرات مایکروفر استیل البرز در شهر منجیل استان گیلان

مقامات رسمی اعلام کرده‌اند که برای جلوگیری - تعمیرات مایکروفر استیل البرز در شهر منجیل استان گیلان - از انتقال غیرقانونی اطلاعات به چین اقدامات مدنی انجام داده و حتی احتمال دارد بعضی از کالاهایی که ممکن است در این دزدی‌ها - تعمیرات مایکروفر استیل البرز در شهر منجیل استان گیلان - تاثیر گذار باشند، از سوی آمریکا تحریم شوند. همچنین قرار شده تا اف‌بی‌آی هم تحقیقات تازه‌ای را در این زمینه شروع کرده تا جلوی رخ دادن اینگونه سرقت‌ها در آینده گرفته شود.

پیش از این هم سازمان جاسوسی آمریکا مدعی شده بود که جاسوسان چینی و روسی غالبا مکالمات صورت گرفته از طریق آیفون های ترامپ با دوستان قدیمی اش را شنود می کنند. سخنگوی وزارت خارجه چین در پاسخ به این اتهامات گفته بود که اگر آن‌ها واقعا نگران آیفون‌های ترامپ و امنیت‌شان هستند می‌توانند از گوشی‌های چینی هواوی برای برقراری ارتباط استفاده کنند.

قبل از این ماجراها، دولت آمریکا به تمامی احزاب سیاسی این کشور هم نسبت به استفاده از گجت های ZTE و دیگر شرکت های مخابراتی بزرگ چین هشدار داده بود.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone