🧑🏻‍🔧تعمیرات کولر گازی هایر در شهر مرزن‌آباد استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات کولر گازی هایر در شهر مرزن‌آباد استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر کولر گازی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های کولر گازی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر کولر گازی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چرا فیوز کولرگازی قطع می شود؟
    پاسخ: مصرف بالای انرژی که باعث این اتفاق می شود به سبب های متفاوت روی می دهد . کافی است فیلتر هوای شما مسدود شده باشد که در این حالت دستگاه برای کاهش پیدا نکردن راندمان خود انرژی بیشتری صرف انجام کار خود می کند.
  2. سوال: چرا صفحه نمایش کولرگازی کار نمی کند؟
    پاسخ: صفحه نمایش کولرگازی را یک برد حساس تشکیل می دهد و رطوبت ، استفاده ناصحیح ، اتصالی برق و ... می تواند به این قسمت آسیب بزند.
  3. سوال: چرا دور تند کولرگازی من کار نمی کند؟
    پاسخ: در ساده ترین حالت ممکن است کلید رابط وضعیت مشکل داشته و معیوب یاشد که نیاز به تعمیر و با تعویض دارد.
  4. سوال: آیا هزینه تعمیرات را میتوان به صورت نقدی پرداخت کرد؟
    پاسخ: تمام تکنسین های ما معمولا دستگاه کارتخوان به همراه دارند علاوه بر این شما می توانید از درگاه های بانکی پرداخت هزینه را انجام دهید.
  5. سوال: آیا هزینه تعمیرات مقدار تعیین شده ای دارد؟
    پاسخ: بله تمامی هزینه ها طبق تعرفه مشخص شده اعلام خواهد شد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 32484.html
۳۰ بهمن ۱۴۰۱

قیمت دقیق و زمان عرضه گلکسی نوت 9 مشخص شد

ساعاتی پیش کمپانی سامسونگ از جدیدترین پرچمدار خود رونمایی کرد. بنابر گفته‌های این شرکت، گلکسی نوت 9 در تاریخ دوم شهریورماه و با قیمت پایه ۱۰۰۰ دلار عرضه خواهد شد. علاوه بر این سامسونگ شرایط ویژه‌ و ...

ساعاتی پیش کمپانی سامسونگ از جدیدترین پرچمدار خود رونمایی کرد. بنابر گفته‌های این شرکت، گلکسی نوت - تعمیرات کولر گازی هایر در شهر مرزن‌آباد استان مازندران - 9 در تاریخ دوم شهریورماه و با قیمت پایه ۱۰۰۰ دلار عرضه خواهد شد. علاوه بر این سامسونگ شرایط ویژه‌ و تاریخ های متفاوتی برای عرضه‌ این موبایل در نظر گرفته است.

تعمیرات کولر گازی هایر در شهر مرزن‌آباد استان مازندران

گلکسی نوت 9 قرار است در چهار رنگ مشکی ، بنفش ارغوانی، مسی متالیک با قلم S Pen هم‌رنگ و گوشی آبی اقیانوسی به همراه - تعمیرات کولر گازی هایر در شهر مرزن‌آباد استان مازندران - قلم S Pen زرد رنگ عرضه گردد.

همانطور که پیشتر مشخص شده بود، گلکسی نوت 9 در دو مدل با حافظه های داخلی - تعمیرات کولر گازی هایر در شهر مرزن‌آباد استان مازندران - ۱۲۸ و ۵۱۲ گیگابایتی ارائه می‌شود و خریدارانی که قصد تهیه مدل ۱۲۸ گیگابایتی را دارند، حداقل باید ۱۰۰۰ دلار پرداخت کنند. این در حالی است که مدل ۵۱۲ گیگابایتی حداقل قیمت ۱۲۵۰ دلار دارد.

مدل گلکسی نوت 9 قیمت به دلار تاریخ عرضه
مدل ۱۲۸ گیگابایتی ۱۰۰۰ دلار ۲ شهریورماه
 مدل ۵۱۲ گیگابایتی ۱۲۵۰ دلار ۲ شهریورماه


سامسونگ به احتمال قوی قصد دارد که پیش فروش نوت 9 را در مردادماه آغاز کند و پیش خریدکنندگان، شانسی برای - تعمیرات کولر گازی هایر در شهر مرزن‌آباد استان مازندران - دریافت زودتر از موعد دستگاه به همراه چند هدیه خواهند - تعمیرات کولر گازی هایر در شهر مرزن‌آباد استان مازندران - داشت.

گلکسی نوت 9 در کنار قوی ترین سخت افزارهای موجود از قبیل چیپست اسنپدراگون ۸۴۵ یا اگزینوس ۹۸۱۰، ۶ یا ۸ گیگابایت رم و دوربین دوگانه مجهز به هوش مصنوعی - تعمیرات کولر گازی هایر در شهر مرزن‌آباد استان مازندران - و گشودگی دیافراگم متغیر، از قلمی برخوردار شده که به لطف بلوتوث کم مصرف قابلیت کنترل بخشی از عملکردهای موبایل از جمله دوربین را دارد.

تعمیرات کولر گازی هایر در شهر مرزن‌آباد استان مازندران

علاوه بر این سامسونگ امسال از سیستم پیشرفته و اختصاصی خنک کننده آب کربن - تعمیرات کولر گازی هایر در شهر مرزن‌آباد استان مازندران - در گلکسی نوت 9 استفاده کرده تا هنگام پردازش های سنگین، نگران گرم شدن بیش از حد دستگاه نباشید. این سیستم خنک کننده از الگوریتم هوش مصنوعی برای تنظیم عملکرد بهره می - تعمیرات کولر گازی هایر در شهر مرزن‌آباد استان مازندران - برد، البته باید ببینیم که این سیستم در عمل چگونه - تعمیرات کولر گازی هایر در شهر مرزن‌آباد استان مازندران - کار می کند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone