🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر بایترون در شهر شیراز استان فارس✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر بایترون در شهر شیراز استان فارس


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا باید برای مایکروویو از محافظ برق استفاده کنیم؟
    پاسخ: به دلیل اینکه برد الکترونیکی مایکروفر و سایر قطعات برقی آن در برابر نوسانات برقی آسیب پذیر هستند استفاده از محافظ برق مناسب الزامی میباشد.
  2. سوال: بابت تعمیر مایکروویو چه هزینه ای دریافت می شود؟
    پاسخ: دستگاه مایکروویو باید در ابتدا توسط تکنسین متخصص بررسی شده و پس از آن هزینه تعمیر آن به شما اعلام میگردد.
  3. سوال: فن در مایکروفر چه نقشی دارد؟
    پاسخ: وظیفه فن خنک کردن مگنترون است . بعضی از مدل ها دارای فن کانوکشن هستند که عمل پخش گرما در قسمت های دیگر ماکرووفر را انجام میدهند.
  4. سوال: وظیفه سنسور وزن مایکروفر چیست؟
    پاسخ: سنسور وزن مایکروفر وظیفه سنجش وزن مواد داخل مایکروفر را برعهده دارد و در برنامه هایی همچون دیفراست مورد استفاده قرار میگیرد.
  5. سوال: چه تضمینی برای حفظ حریم شخصی من وجود دارد؟
    پاسخ: تمامی تعمیرکاران مایکروویو ما مدارک تایید شده از مراجع نظارتی و انتظامی را داشته و دوره های ارتباط موثر با مشتری را گذرانده اند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 15608.html
۱۷ اسفند ۱۴۰۱

جعبه گشایی شیائومی می ۱۱ اولترا در زیر آب استاندارد IP68 آن را تایید می‌کند [تماشا کنید]

شیائومی اوایل این ماه از گوشی می ۱۱ اولترا با پشتیبانی از استاندارد IP68 با مقاومت در برابر نفوذ آب و گرد و غبار رونمایی کرد. حالا این ویژگی توسط یک غواص و در زیر ...

شیائومی اوایل این ماه از گوشی می ۱۱ اولترا با پشتیبانی از استاندارد IP68 با - تعمیرات مایکروفر بایترون در شهر شیراز استان فارس - مقاومت در برابر نفوذ آب و گرد و غبار رونمایی کرد. حالا این ویژگی توسط یک غواص و در زیر آب مورد آزمایش قرار گرفته و شیائومی نتایج آن را در ویدیویی به اشتراک گذاشته است.

جعبه گشایی می ۱۱ اولترا در زیر آب نشان دهنده موفقیت بزرگ شیائومی در تولید گوشی‌های با استاندارد IP68 است که - تعمیرات مایکروفر بایترون در شهر شیراز استان فارس - حتی در زیر آب هم می‌توانند کار کنند. می ۱۱ - تعمیرات مایکروفر بایترون در شهر شیراز استان فارس - اولترا و می - تعمیرات مایکروفر بایترون در شهر شیراز استان فارس - ۱۱ پرو اولین گوشی‌هایی هستند که با پشتیبانی از این استاندارد می‌توانند تا ۳۰ دقیقه در عمق ۱.۵ متری دوام بیاورند.

مقاومت در برابر آب و نفوذ گرد و غبار در گوشی می ۱۱ اولترا به دلیل وجود گوریلا گلس، قاب آلومینیومی و پنل پشتی سرامیکی بوده که ترکیب آن عوامل باعث می‌شود آب و گرد و غبار به داخل آن نفوذ نکند.

می ۱۱ اولترا اوایل فروردین امسال معرفی شد و در حال حاضر با قیمت حدود ۱,۴۴۰ دلار به فروش می‌رسد. پردازنده هشت هسته‌ای - تعمیرات مایکروفر بایترون در شهر شیراز استان فارس - و حافظه رم ۸ و ۱۲ گیگابایتی و حافظه داخلی ۲۵۶ و ۵۱۲ از مشخصات دیگر این گوشی است.

تعمیرات مایکروفر بایترون در شهر شیراز استان فارس

مهم‌ترین ویژگی گوشی شیائومی می ۱۱ اولترا به دوربین اصلی آن مربوط می‌شود. - تعمیرات مایکروفر بایترون در شهر شیراز استان فارس - دوربین سه‌گانه اصلی آن که روی پنل پشتی قرار گرفته دارای سنسور اصلی - تعمیرات مایکروفر بایترون در شهر شیراز استان فارس - ۵۰ مگاپیکسلی ISOCELL GN2 سامسونگ بوده و که سرعت و از لرزشگیر اپتیکال و سیستم فوکوس خودکار دوال پیکسل پرو بهره - تعمیرات مایکروفر بایترون در شهر شیراز استان فارس - می‌برد. همچنین یک دوربین پریسکوپی ۴۸ مگاپیکسلی با قابلیت زوم اپتیکال ۵ برابری - تعمیرات مایکروفر بایترون در شهر شیراز استان فارس - و یک دوربین ۴۸ مگاپیکسلی اولترا واید سایر دوربین‌های گوشی را تشکیل می‌دهند.

درست مانند مدل استاندارد این گوشی، شیائومی می ۱۱ اولترا هم به چیپست  اسنپدراگون ۸۸۸ مجهز شده است. گوشی از یک نمایشگر امولد ۶.۸۱ اینچی بهره می‌برد که رفرش ریت آن به - تعمیرات مایکروفر بایترون در شهر شیراز استان فارس - ۱۲۰ هرتز می‌رسد. باتری ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعتی - تعمیرات مایکروفر بایترون در شهر شیراز استان فارس - آن از فناوری - تعمیرات مایکروفر بایترون در شهر شیراز استان فارس - شارژ سریع ۶۷ واتی و شارژ بی‌سیم ۶۷ واتی پشتیبانی می‌کند و به ادعای شیائومی در - تعمیرات مایکروفر بایترون در شهر شیراز استان فارس - مدت ۳۶ دقیقه کامل شارژ خواهد شد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone