🧑🏻‍🔧تعمیرات ظرفشویی ایندزیت در شهر تاکستان استان زنجان✔️|02143840☎️


تعمیرات ظرفشویی ایندزیت در شهر تاکستان استان زنجان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر ظرفشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های ظرفشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر ظرفشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: در صورت خرابی مجدد دستگاه باید دوباره هزینه پرداخت کنم؟
    پاسخ: در صورتی که خرابی ظرفشویی شما در بازه گارانتی سه ماهه تعمیرات باشد و خرابی ایجاد شده مجدد در همان قسمتی باشد که قبلا تعمیر شده ، نیازی به پرداخت هزینه نیست.
  2. سوال: نوسانات برقی چه تاثیری در عملکرد ظرفشویی خواهند داشت؟
    پاسخ: نوسانات برقی می تواند بخش های مختلفی از دستگاه شما را از کار بیاندازد و اینگونه عملکرد دستگاه شما را مختل خواهد کرد.
  3. سوال: چرا در ظرفشویی من باز نمی شود؟
    پاسخ: مشکل در میکروسوئیچ درب ، قفل در ، فعال بودن قفل کودک و .... از عوامل این مشکل هستند.
  4. سوال: چرا فقط برخی از ظروف تمیز می شوند؟
    پاسخ: علاوه بر آن می تواند عوامل دیگری باعث این اتفاق شود .استفاده از شوینده های نامرغوب ، پرنکردن ماشین و ... از این عوامل هستند.
  5. سوال: آیا لاستیک ظرفشویی را باید تعویض کنیم؟
    پاسخ: شما باید به طور مرتب آن را تمیز و جرم گیری کنید و در صورت مشاهده هرگونه خرابی و یا در رفتگی آن فورا برای تعویض آن اقدام کنید.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 20177.html
۱۲ اسفند ۱۴۰۱

با موبایل ۷۵ دلاری لاوا Z61 پرو محصول هند آشنا شوید

کمپانی هندی لاوا (Lava) از گوشی اقتصادی Z61 پرو رونمایی کرد. این محصول با قیمت تقریبی ۷۵ دلار برای کسانی ساخته شده که به دنبال گوشی ارزان قیمت و کوچک هستند. Z61 پرو از نمایشگر ...

کمپانی هندی لاوا (Lava) از گوشی اقتصادی Z61 پرو رونمایی کرد. این محصول - تعمیرات ظرفشویی ایندزیت در شهر تاکستان استان زنجان - با قیمت تقریبی ۷۵ دلار برای کسانی ساخته شده که به دنبال گوشی ارزان قیمت - تعمیرات ظرفشویی ایندزیت در شهر تاکستان استان زنجان - و کوچک هستند.

Z61 پرو از نمایشگر ۵.۴۵ اینچی - تعمیرات ظرفشویی ایندزیت در شهر تاکستان استان زنجان - با رزولوشن ۱۴۴۰ در ۷۲۰ پیکسل و - تعمیرات ظرفشویی ایندزیت در شهر تاکستان استان زنجان - نسبت تصویر ۱۸:۹ برخوردار است و لایه‌ای از شیشه 2.5D از آن محافظت می‌کند. صفحه نمایش فاقد حفره - تعمیرات ظرفشویی ایندزیت در شهر تاکستان استان زنجان - و ناچ بوده و دوربین سلفی ۵ مگاپیکسلی در حاشیه نمایشگر قرار گرفته است.

در - تعمیرات ظرفشویی ایندزیت در شهر تاکستان استان زنجان - پنل پشتی - تعمیرات ظرفشویی ایندزیت در شهر تاکستان استان زنجان - دوربین اصلی ۸ مگاپیکسلی قرار گرفته که از قابلیت‌های همچون HDR، حالت شب و پرتره پشتیبانی می‌کند. این موبایل فاقد حسگر اثر انگشت است، اما می‌توان با استفاده - تعمیرات ظرفشویی ایندزیت در شهر تاکستان استان زنجان - از دوربین سلفی برای قفل گشایی استفاده کرد. به گفته سازنده این قابلیت قفل صفحه را - تعمیرات ظرفشویی ایندزیت در شهر تاکستان استان زنجان - در مدت زمان ۰.۶ ثانیه باز می‌کند.

تعمیرات ظرفشویی ایندزیت در شهر تاکستان استان زنجان

لاوا Z61 پرو از پردازنده هشت هسته‌ای متفرقه با - تعمیرات ظرفشویی ایندزیت در شهر تاکستان استان زنجان - سرعت کلاک ۱.۶ گیگاهرتز و حافظه رم ۲ گیگابایتی - تعمیرات ظرفشویی ایندزیت در شهر تاکستان استان زنجان - برخوردار است که اجرای نسخه کامل سیستم عامل اندروید را امکان - تعمیرات ظرفشویی ایندزیت در شهر تاکستان استان زنجان - پذیر می‌کند. ظرفیت حافظه داخلی برابر با ۱۶ گیگابایت بوده و امکان ارتقا آن تا ۱۲۸ گیگابایت بوسیله اسلات کارت حافظه microSD - تعمیرات ظرفشویی ایندزیت در شهر تاکستان استان زنجان - وجود دارد. ظرفیت باتری - تعمیرات ظرفشویی ایندزیت در شهر تاکستان استان زنجان - ۳ هزار و ۱۰۰ میلی آمپر ساعت است و از - تعمیرات ظرفشویی ایندزیت در شهر تاکستان استان زنجان - طریق درگاه microUSB شارژ می‌شود.

از دیگر - تعمیرات ظرفشویی ایندزیت در شهر تاکستان استان زنجان - ویژگی‌های این گوشی می‌توان به اسلات دو سیمکارت با پشتیبانی از 4G VoLTE، وای فای b/g/n، بلوتوث ۴.۲ و جک ۳.۵ میلیمتری هدفون اشاره کرد.

یکی از - تعمیرات ظرفشویی ایندزیت در شهر تاکستان استان زنجان - جالب ترین نکات در مورد این گوشی این است که جزوی از برنامه «ساخت هند» کشور هندوستان به شمار می‌رود. ماه گذشته شرکت لاوا از انتقال خطوط تولید محصولات خود از - تعمیرات ظرفشویی ایندزیت در شهر تاکستان استان زنجان - چین به هند خبر داد و قرار است مرکز تحقیق و توسعه این کمپانی - تعمیرات ظرفشویی ایندزیت در شهر تاکستان استان زنجان - نیز به - تعمیرات ظرفشویی ایندزیت در شهر تاکستان استان زنجان - هند بازگردد.

لاوا Z61 پرو از هفته - تعمیرات ظرفشویی ایندزیت در شهر تاکستان استان زنجان - آینده از فروشگاه‌های فلیپ کارت، آمازون و دیگر خرده فروشی‌های فیزیکی در رنگ‌های آبی و قرمز قابل خریداری خواهد بود.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone