🧑🏻‍🔧تعمیرات ظرفشویی ایندزیت در شهر چناران استان خراسان✔️|02143840☎️


تعمیرات ظرفشویی ایندزیت در شهر چناران استان خراسان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر ظرفشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های ظرفشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر ظرفشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چرا تایمر ظرفشویی به درستی عمل نمی کند؟
    پاسخ: تایمر ظرفشویی به قابلیت پر اهمیت است که شما بسته به نوع ظروف و شتشوشوی خود آن را تنظیم می کنید
  2. سوال: چه زمانی برای سرویس دستگاه خود اقدام کنیم؟
    پاسخ: معمولا نیاز است حداکثر به صورت سالیانه ظرفشویی خود را سرویس کنیم و از ایجاد مشکلات جدی تر که قطعا هزینه های سنگینی به بار خواهند آورد جلوگیری کنیم.
  3. سوال: نقش شیربرقی در ظرفشویی چیست؟
    پاسخ: شیربرقی در ظرفشویی وظیفه کنترل و قطع و وصل کردن ورود آب به دیگ را دارد.
  4. سوال: به چه علت بعد ازاتمام کار داخل ظرفشویی آب جمع می شود؟
    پاسخ: در حالت کلی جمع شدن میزان کمی از آب در ظرفشویی عادی است . اما بیش از اندازه بودن آن می تواند عوامل مختلفی داشته باشد
  5. سوال: آیا برای مراجعه تعمیرکار نیاز به هماهنگی وجود دارد؟
    پاسخ: خیر ، نهایتا بعد از یک ساعت از ثبت سفارش تکنسین خود با شما تماس خوهد گرفت و هماهنگی های لازم را انجام خواهد داد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 20172.html
۱۲ اسفند ۱۴۰۱

گوشی های میان رده TCL 10 Plus و TCL 10 SE معرفی شدند

جدیدترین اعضای خانواده گوشی های سری ۱۰ تی سی ال شامل مدل 10 پلاس و TCL 10 SE در روسیه رونمایی شدند. هر دوی این گوشی ها در گروه محصولات میان رده جای می گیرند و ...

جدیدترین اعضای خانواده گوشی های سری ۱۰ تی سی ال - تعمیرات ظرفشویی ایندزیت در شهر چناران استان خراسان - شامل مدل 10 پلاس و TCL 10 SE در روسیه رونمایی شدند. هر دوی این گوشی ها در گروه محصولات میان رده جای می گیرند و همراه با اندروید 10 از - تعمیرات ظرفشویی ایندزیت در شهر چناران استان خراسان - جعبه خارج می شوند.

تی سی ال 10 پلاس

این گوشی از نظر - تعمیرات ظرفشویی ایندزیت در شهر چناران استان خراسان - امکانات شباهت زیادی به - تعمیرات ظرفشویی ایندزیت در شهر چناران استان خراسان - مدل 10L دارد و بزرگ ترین تفاوتش به نمایشگر آن باز می گردد. تی سی ال در این گوشی از یک پنل امولد ۶.۵۳ اینچی با رزلوشن ۱۰۸۰ در ۲۳۴۰ پیکسل و بریدگی قطره ای شکل استفاده کرده است - تعمیرات ظرفشویی ایندزیت در شهر چناران استان خراسان - که یک دوربین سلفی ۱۶ مگاپیکسلی را هم در خود جای داده است.

در قسمت پشت بدنه این موبایل یک دوربین اصلی ۴۸ مگاپیکسلی به همراه حسگر ۸ مگاپیکسلی اولترا واید دیده می - تعمیرات ظرفشویی ایندزیت در شهر چناران استان خراسان - شود که دو سنسور دو مگاپیکسلی نیز آنها را همراهی می کنند (یکی از نوع ماکرو و دیگری عمق سنج). تی سی ال 10 پلاس به چیپست اسنپدراگون ۶۶۵ مجهز شده و ۶ یا ۸ گیگابایت رم دارد. حافظه داخلی این گوشی از میان گزینه های ۶۴/ ۱۲۸ یا ۲۵۶ گیگابایتی قابل انتخاب است که از طریق کارت حافظه میکرو اس دی هم قابل ارتقاء خواهند بود. باتری - تعمیرات ظرفشویی ایندزیت در شهر چناران استان خراسان - این موبایل نیز ۴۵۰۰ میلی آمپر ساعت ظرفیت دارد و از تکنولوژی کوئیک شارژ ۳ پشتیبانی می کند. از دیگر امکانات 10 پلاس میتوان به جک هدفون و پشتیبانی از NFC نام برد..

TCL 10 SE

تعمیرات ظرفشویی ایندزیت در شهر چناران استان خراسان

امکانات مدل SE اندکی در مقایسه با نسخه 10 پلاس ضعیف تر است؛ این گوشی به یک نمایشگر ۶.۵۲ اینچی LCD با رزلوشن اچ دی پلاس مجهز شده و یک دوربین سلفی ۸ مگاپیکسلی - تعمیرات ظرفشویی ایندزیت در شهر چناران استان خراسان - را در بریدگی قطره ای شکل خود جای داده است. در بخش پشتی بدنه - تعمیرات ظرفشویی ایندزیت در شهر چناران استان خراسان - شاهد آرایه ای افقی از دوربین - تعمیرات ظرفشویی ایندزیت در شهر چناران استان خراسان - سه گانه دستگاه هستیم که از حسگر اصلی ۴۸ مگاپیکسلی، سنسور ۵ مگاپیکسلی اولترا واید و سنسور دو مگاپیکسلی عمق - تعمیرات ظرفشویی ایندزیت در شهر چناران استان خراسان - سنج تشکیل شده است. بخش پشتی بدنه این - تعمیرات ظرفشویی ایندزیت در شهر چناران استان خراسان - موبایل همچنین یک حسگر اثر - تعمیرات ظرفشویی ایندزیت در شهر چناران استان خراسان - انگشت را هم در خود جای داده است.

گوشی TCL 10 SE از چیپست هلیو P22 بهره می گیرد و ۴ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی دارد. باتری این موبایل ۴۰۰۰ میلی آمپر ساعت ظرفیت دارد و با توان ۱۵ - تعمیرات ظرفشویی ایندزیت در شهر چناران استان خراسان - وات شارژ می شود. جک صدا و پشتیبانی از NFC را هم - تعمیرات ظرفشویی ایندزیت در شهر چناران استان خراسان - به سایر امکانات این موبایل اضافه کنید.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر کی دخت نوشته شده درتاریخ 1402/03/07
روزتون بخیر تعمیرچی دور و بر باغ ملک چناران سرویس میده
پاسخ: بله در باغ ملک شهر چناران خدمات دهی داریم. لطفا با تلفن مرکز استان تماس بگیرید و یا با تلفن مرکز تهران تماس بگیرید.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone