🧑🏻‍🔧تعمیرات ظرفشویی الجی در شهر سوادکوه استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات ظرفشویی الجی در شهر سوادکوه استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر ظرفشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های ظرفشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر ظرفشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چگونه هزینه تعمیر ظرشویی من قابل پرداخت خواهد بود؟
    پاسخ: تکنسین های ما کارتخوان های سیار همراه خواهند داشت علاوه بر آن اط ریق درگاه های بانکی یا به صورت نقدی قابل پرداخت خواهد بود.
  2. سوال: چه میزان از مواد شوینده را داخل ظرفشویی بریزیم؟
    پاسخ: بسته به نوع و مدل دستگاه و میزان ظروف شما متفاوت می باشد که بهتر است طبق مقدار پیشنهاد شده در کاتالوگ دستگاه خودعمل کنید.
  3. سوال: آیا برای انجام تعمیرات ،باید ظرفشویی را به کارگاه خاصی منتقل کنم؟
    پاسخ: بله ؛ به جز موارد خطرناک و جدی که ممکن است آسیب جدی تری به دستگاه شما وارد کند همه تعمیرات و خدمات در نهایت امکان در منزل شما انجام خواهد گرفت.
  4. سوال: چرا بعضی از ظروف تمیز و بعضی مثل قبل هنوز چرب و کثیف می باشند؟
    پاسخ: علاوه بر آن می تواند عوامل دیگری باعث این اتفاق شود .استفاده از شوینده های نامرغوب ، پرنکردن ماشین و ... از این عوامل هستند.
  5. سوال: لامپ UV در ظرفشویی چیست؟
    پاسخ: لامپ فرابنفش یا یو یوی در بعضی از ظرفشویی ها گنجانده می شود و کابرد بالایی در شستشو دارد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 20165.html
۱۲ اسفند ۱۴۰۱

مینگ چی کو از مدل‌های متنوع و تاریخ معرفی مک بوک‌های مبتنی بر ARM می‌گوید

اپل در کنفرانس WWDC 2020 رسما از عرضه مدل‌های جدید مک بوک پرو و ایر با پردازنده‌های ARM خبر داد و حالا تحلیلگر معروف، «مینگ-چی کو» اطلاعاتی درباره آن‌ها منتشر کرده است. اپل اواخر امسال اولین ...

اپل در کنفرانس WWDC 2020 رسما از عرضه مدل‌های جدید مک بوک پرو و ایر با پردازنده‌های ARM خبر داد و حالا تحلیلگر معروف، «مینگ-چی کو» اطلاعاتی درباره آن‌ها منتشر کرده است.

اپل اواخر امسال اولین مک بوک مجهز به پردازنده‌های ARM را وارد بازار می‌کند و طی دو سال آینده این پردازنده‌ها به صورت کامل جایگزین تراشه‌های اینتل خواهند شد، با این حال مک‌های جدید این شرکت همچنان از تاندربولت پشتیبانی خواهند کرد.

به گزارش MacRumors به نقل از «مینگ چی کو»، مک بوک پرو ۱۳.۳ اینچی با طراحی مشابه با نسل کنونی خود تبدیل به اولین مک با پردازنده‌های ARM می‌شود. در گذشته کو پیش‌بینی کرده بود که مک بوک پرو جدید اواخر ۲۰۲۰ یا اوایل سال آینده میلادی معرفی می‌شود.

در یادداشت این تحلیلگر عنوان شده که مک بوک پرو ۱۳.۳ اینچی اپل با - تعمیرات ظرفشویی الجی در شهر سوادکوه استان مازندران - پردازنده‌های ARM در فصل چهارم امسال به تولید انبوه می‌رسد. به اعتقاد کو، اپل در همین بازه زمانی یا فصل اول ۲۰۲۱، مک بوک ایر مبتنی بر ARM را نیز معرفی خواهد کرد.

تعمیرات ظرفشویی الجی در شهر سوادکوه استان مازندران

کو مانند گذشته اعتقاد دارد که اپل بدنبال عرضه مک بوک پرو ۱۶ و ۱۴.۱ اینچی با نمایشگر mini-LED است. این محصولات از طراحی جدیدی بهره می‌برند و احتمالا - تعمیرات ظرفشویی الجی در شهر سوادکوه استان مازندران - در فصل دوم یا سوم سال آینده میلادی از ره می‌رسند. - تعمیرات ظرفشویی الجی در شهر سوادکوه استان مازندران - شایعات گذشته به رونمایی از نسخه بروز شده مک بوک پرو ۱۶ اینچی در سال جاری میلادی اشاره کرده بودند. کو در یادداشت خود اعلام کرده:

«بر اساس پیش‌بینی ما، مک بوک پرو ۱۳.۳ اینچی جدید با سیلیکون اپل در فصل چهارم ۲۰۲۰، مک بوک ایر با این پردازنده در فصل چهارم ۲۰۲۰ یا فصل اول ۲۰۲۱ و مدل‌های ۱۶ و ۱۴.۱ - تعمیرات ظرفشویی الجی در شهر سوادکوه استان مازندران - اینچی مک بوک پرو مبتنی بر ARM با طراحی جدید در فصل دوم یا سوم ۲۰۲۱ وارد بازار می‌شوند.»

کو در یادداشت جدید خود به استفاده از سیلیکون اپل در - تعمیرات ظرفشویی الجی در شهر سوادکوه استان مازندران - آی‌مک اشاره‌ای نکرده. انتظار می‌رود نسل جدید آی‌مک همین امسال معرفی شود، البته احتمالا همچنان از پردازنده‌های اینتل بهره خواهد برد. در نهایت این تحلیلگر پیش‌بینی کرده که فروش مک‌بوک‌های اپل امسال به ۱۶ تا ۱۷ میلیون دستگاه می‌رسد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر یسنا نوشته شده درتاریخ 1402/08/16
سلام سمت روستای جمشید آباد سوادکوه هم تعمیرات دارید
پاسخ: بله در روستای جمشید آباد شهر سوادکوه خدمات دهی داریم. لطفا با تلفن مرکز استان تماس بگیرید و یا با تلفن مرکز تهران تماس بگیرید.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone