🧑🏻‍🔧تعمیرات ظرفشویی آاگ در شهر گنبد کاووس استان گلستان✔️|02143840☎️


تعمیرات ظرفشویی آاگ در شهر گنبد کاووس استان گلستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر ظرفشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های ظرفشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر ظرفشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا روشن کردن ظرفشویی خالی ایراد دارد؟
    پاسخ: خیر ؛ شما می توانید به صورت دوره ای در صورت نیاز این کار را انجام دهید و کمی مواد شوینده و در بعضی موارد کمی سرکه داخل آن بریزید که سبب از بین رفتن بوی بد و ضدعفونی دستگاه شود.
  2. سوال: به چه علت بعد ازاتمام کار داخل ظرفشویی آب جمع می شود؟
    پاسخ: مسدود شدن راه خروجی آب ، مشکل در پمپ تخلیه ، مسدود شدن فیلتر های ظرفشوییی و... از عوامل این اتفاق هستند.
  3. سوال: عامل بوی بد داخل ظرفشویی و ظروف بعد از شستشو چیست؟
    پاسخ: بوی بد در ظرفشویی می تواند ناشی از مشکل در پمپ تخلیه ، گرفتگی فیلتر و ... باشد.
  4. سوال: آیا لاستیک ظرفشویی را باید تعویض کنیم؟
    پاسخ: شما باید به طور مرتب آن را تمیز و جرم گیری کنید و در صورت مشاهده هرگونه خرابی و یا در رفتگی آن فورا برای تعویض آن اقدام کنید.
  5. سوال: آیا تعمیر ظرفشویی من نیاز به زمان زیادی خواهد داشت؟
    پاسخ: تکنسین های متخصص ما در اسرع وقت و در کوتاه ترین حالت ممکن دستگاه شما را تعمیر و تحویل خواهند داد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 20173.html
۱۲ اسفند ۱۴۰۱

گارمین قابلیت شارژ خورشیدی را به سه ساعت هوشمند محبوب خود اضافه کرد

گارمین قابلیت شارژ خورشیدی را به سه ساعت هوشمند محبوب این شرکت یعنی Fenix 6، Instinct و Tactix Delta اضافه کرد. این قابلیت شارژدهی را در سه محصول یاد شده افزایش می‌دهد. ساعت‌های هوشمند Fenix ...

گارمین قابلیت شارژ خورشیدی را به سه ساعت هوشمند محبوب این شرکت یعنی Fenix 6، Instinct و Tactix Delta اضافه کرد. این قابلیت شارژدهی را در سه محصول یاد شده افزایش می‌دهد.

ساعت‌های هوشمند Fenix 6 Pro Solar و Fenix 6S Pro Solar بین ۹ تا ۱۴ روز بسته به فعال بودن قابلیت‌ها شارژدهی دارند. حال گارمین می‌گوید شارژدهی این دو محصول بسته به میزان قرارگیری آن‌ها در معرض نور خورشید، به ۱۰.۵ تا ۱۶ روز افزایش یافته است.

تعمیرات ظرفشویی آاگ در شهر گنبد کاووس استان گلستان
Fenix 6 Pro Solar و Fenix - تعمیرات ظرفشویی آاگ در شهر گنبد کاووس استان گلستان - 6S Pro Solar

سری جدید Fenix علاوه - تعمیرات ظرفشویی آاگ در شهر گنبد کاووس استان گلستان - بر بهبود شارژدهی، قابلیت پایش ورزش‌هایی همچون دوچرخه سواری - تعمیرات ظرفشویی آاگ در شهر گنبد کاووس استان گلستان - کوهستانی، موج سواری و سنگ نوردی را پیدا کرده‌اند. این دو ساعت هوشمند به غیر از موارد ذکر شده، از قابلیت‌های مشابه با Fenix 6 و 6S Pro برخوردارند که از جمله آن‌ها می‌توان به وای فای داخلی، GPS، قابلیت پایش - تعمیرات ظرفشویی آاگ در شهر گنبد کاووس استان گلستان - خواب و NFC اشاره کرد. Fenix 6S با شروع - تعمیرات ظرفشویی آاگ در شهر گنبد کاووس استان گلستان - قیمت ۸۵۰ دلار در یک مدل با - تعمیرات ظرفشویی آاگ در شهر گنبد کاووس استان گلستان - کیس ۴۷ میلیمتری و Fenix 6 Pro - تعمیرات ظرفشویی آاگ در شهر گنبد کاووس استان گلستان - Solar با شروع قیمت ۹۴۹ دلار - تعمیرات ظرفشویی آاگ در شهر گنبد کاووس استان گلستان - به بازار عرضه - تعمیرات ظرفشویی آاگ در شهر گنبد کاووس استان گلستان - شده - تعمیرات ظرفشویی آاگ در شهر گنبد کاووس استان گلستان - است.

تعمیرات ظرفشویی آاگ در شهر گنبد کاووس استان گلستان
Surf و Tactical Solar Edition

سری Instinct نیز - تعمیرات ظرفشویی آاگ در شهر گنبد کاووس استان گلستان - آپدیت شده و حالا دو عضو Surf و Tactical Solar Editions به آن اضافه شده‌اند. این دو ساعت - تعمیرات ظرفشویی آاگ در شهر گنبد کاووس استان گلستان - هوشمند از قابلیت‌های کمتری برخوردار هستند، اما شارژدهی آن‌ها با یکبار شارژ حداکثر ۵۰ روز اعلام شده است.

مدل Surf تا عمق ۱۰۰ متری ضدآب بوده و از قابلیت‌های مخصوص ورزش موج سواری مثل ارائه داده‌های آماری از جزر و مد برخوردار است. مدل Tactical Solar Editions با دوربین‌های دید در شب سازگار بوده و قابلیت Stealth را ارائه می‌کند که پس از فعال شدن تمامی قابلیت‌های ردیابی موقعیت مکانی را غیرفعال می‌کند. مدل Instinct با شروع قیمت ۳۹۹ دلار به بازار عرضه شده است.

تعمیرات ظرفشویی آاگ در شهر گنبد کاووس استان گلستان
Tactix Delta Solar Edition

ساعت هوشمند جان سخت Tactix Delta Solar Edition نیز با بهره مندی از استاندارد نظامی MIL-STD-810، سازگاری با دوربین دید در شب و حداکثر ۲۴ روز شارژدهی، با شروع قیمت ۱۰۹۹ دلار به بازار عرضه شده است. یکی از قابلیت‌های جالب این مدل، برخورداری از کلید قطع اضطراری است که با فشردن آن تمامی اطلاعات حافظه ساعت پاک می‌شوند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone