🧑🏻‍🔧تعمیرات ظرفشویی کنوود در شهر گلپایگان استان اصفهان✔️|02143840☎️


تعمیرات ظرفشویی کنوود در شهر گلپایگان استان اصفهان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر ظرفشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های ظرفشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر ظرفشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چرا بعضی از ظروف تمیز و بعضی مثل قبل هنوز چرب و کثیف می باشند؟
    پاسخ: علاوه بر آن می تواند عوامل دیگری باعث این اتفاق شود .استفاده از شوینده های نامرغوب ، پرنکردن ماشین و ... از این عوامل هستند.
  2. سوال: چه میزان هزینه بابت تعمیرات ظرفشویی خود باید پرداخت کنم؟
    پاسخ: هزینه تعمیرات دستگاه شما پس از بررسی توسط تکنسین طبق مصوبه مشخص خواهد شد و هیچ هزینه اضافی در بر نخواهد داشت.
  3. سوال: چگونه هزینه تعمیر ظرشویی من قابل پرداخت خواهد بود؟
    پاسخ: شما می توانید هزینه تعمیرات را از هر طریق ممکن اعم از پرداخت با اینرتنت بانک ها و یا به صورت نقدی تصویه کنید.
  4. سوال: لامپ UV در ظرفشویی چیست؟
    پاسخ: لامپ یو وی با استفاده از اشعه فرابنفش به از بین رفتن و ضدعفونی کامل باکتری ها و عوامل میکروبی کمک زیادی می کند.
  5. سوال: موتور اینورتر چه تفاوتی با موتور عادی دارد؟
    پاسخ: یک نوسان ساز پرقدرت در دستگاه هایی مانند ظرفوشی می باشدکه با قابلیت بالایی جریان dcرا به جریانacتبدیل می کند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 20166.html
۱۲ اسفند ۱۴۰۱

ماجرای قطعی دیتاسنتر آسیاتک در برج میلاد چه بود؟

از اختلال‌های شدیدی که در سرویس‌دهی کسب‌وکارهای آنلاین رخ داد مشخص بود که یک جای کار می‌لنگد و بعد از مدتی کاشف به عمل آمد حلقه واحد تمامی این کسب‌وکارهای مختل شده دیتاسنتر «آسیاتک» در ...

از اختلال‌های شدیدی که در سرویس‌دهی کسب‌وکارهای آنلاین رخ داد مشخص بود که یک جای کار می‌لنگد و بعد از مدتی کاشف به - تعمیرات ظرفشویی کنوود در شهر گلپایگان استان اصفهان - عمل آمد حلقه واحد تمامی این کسب‌وکارهای - تعمیرات ظرفشویی کنوود در شهر گلپایگان استان اصفهان - مختل شده دیتاسنتر «آسیاتک» در برج میلاد است، اختلال در سرورهای این - تعمیرات ظرفشویی کنوود در شهر گلپایگان استان اصفهان - شرکت تبدیل به حدس و گمانی شد که با توییت مدیرعامل شرکت تبدیل به یقین شد. او اعلام کرد - تعمیرات ظرفشویی کنوود در شهر گلپایگان استان اصفهان - که قطع مسیر فیبر ارتباطاتی از برج میلاد باعث شده تا سایت‌هایی که فقط در دیتاسنتر میلاد آسیاتک نگهداری می‌شوند از دسترس خارج شوند و - تعمیرات ظرفشویی کنوود در شهر گلپایگان استان اصفهان - کمی بعدتر به صورت - تعمیرات ظرفشویی کنوود در شهر گلپایگان استان اصفهان - غیر رسمی اعلام شد که ماجرا به سرقت یا کنده شدن یک - تعمیرات ظرفشویی کنوود در شهر گلپایگان استان اصفهان - کابل فیبر نوری در این نقطه برمی‌گردد؛ خبری که البته تا امروز به صورت رسمی توسط آسیاتک تایید نشده است.

اما در این قطعی ۵ ساعته که باعث شد برخی سایت‌های - تعمیرات ظرفشویی کنوود در شهر گلپایگان استان اصفهان - خبری، استارتاپ‌ها و کسب‌وکارهای اینترنتی از دسترس خارج شوند چه گذشت؟

تعمیرات ظرفشویی کنوود در شهر گلپایگان استان اصفهان

«مصطفی امیری» مدیرعامل زرین پال در ساعت ۸.۳۷ دقیقه شب گذشته خبر از قطعی دیتاسنتر برج میلاد آسیاتک داد و گفت این سرویس یک ساعتی‌است که قطع شده است. مشکل حدودا از ساعت ۱۹:۳۷ آغاز شد. حدود یک ساعت‌ونیم پس از - تعمیرات ظرفشویی کنوود در شهر گلپایگان استان اصفهان - ایجاد این اختلال شدید، مدیرعامل آسیاتک در توییتی - تعمیرات ظرفشویی کنوود در شهر گلپایگان استان اصفهان - موضوع را کمی‌ شفاف‌تر اعلام کرد:

تعمیرات ظرفشویی کنوود در شهر گلپایگان استان اصفهان

«محمدعلی یوسفی زاده» وعده داد که مشغول حل کردن این مشکل هستند: «قطع مسیر فیبر ارتباطی از برج میلاد باعث شد - تعمیرات ظرفشویی کنوود در شهر گلپایگان استان اصفهان - تا سایت‌هایی که - تعمیرات ظرفشویی کنوود در شهر گلپایگان استان اصفهان - فقط در دیتاسنتر میلاد آسیاتک - تعمیرات ظرفشویی کنوود در شهر گلپایگان استان اصفهان - نگهداری می‌شوند از دسترس خارج شوند. - تعمیرات ظرفشویی کنوود در شهر گلپایگان استان اصفهان - در حال رفع این موضوع با کمک به سازمان فاوا - تعمیرات ظرفشویی کنوود در شهر گلپایگان استان اصفهان - شهرداری تهران و همچنین پیگیری جابجایی با مسیر جایگزین هستیم.»

تعمیرات ظرفشویی کنوود در شهر گلپایگان استان اصفهان

در همین حین کسب‌وکارهای مختلفی نیز که در این بستر - تعمیرات ظرفشویی کنوود در شهر گلپایگان استان اصفهان - فعالیت می‌کردند یک به یک اعلام کردند اختلال‌های متعددی در سرویس‌شان به وجود آمده است. ابر - تعمیرات ظرفشویی کنوود در شهر گلپایگان استان اصفهان - آروان، تپسی، رایچت، زرین‌پال،ترگمان، یک پی، کبابچی و بسیاری دیگر از اپلیکیشن‌ها و سایت‌هایی که در این دیتاسنتر حضور داشتند از کاربران خود خواستند که صبر پیشه کنند تا اختلال برطرف شود.

تعمیرات ظرفشویی کنوود در شهر گلپایگان استان اصفهان

به عنوان مثال ابرآروان در این زمینه اعلام کرد که به پاره‌ای از مشکلات برخورد کرده است: «به دلیل قطع اتصال فیبر نوری دیتاسنتر آسیاتک (برج میلاد) در ساعت ۱۹:۳۷ جمعه ۲۰ تیرماه خدمات ابری آروان، که در این دیتاسنتر واقع شده‌اند، از جمله رایانش ابری، ویدیو پلتفرم، پلتفرم ابری و فضای ذخیره سازی ابری (به جز CDN و امنیت ابری) با اختلال مواجه هستند.» مدیرعامل ابرآروان در این زمینه توضیح بیشتری داد و گفت: «سرویس‌هایی مانند CDN و امنیت ابری ابرآروان به دلیل توزیع شدگی در سطح جهان اختلالی ندارند، اما سرویس‌هایی که - تعمیرات ظرفشویی کنوود در شهر گلپایگان استان اصفهان - وابستگی درون دیتاسنتری دارند با اختلال مواجه شده‌اند.»

تعمیرات ظرفشویی کنوود در شهر گلپایگان استان اصفهان

«مصطفی امیری» مدیرعامل زرین پال در توییت دیگری، تصویری - تعمیرات ظرفشویی کنوود در شهر گلپایگان استان اصفهان - را منتشر کرد که به سرعت پخش شد. تصور می‌شد این تصویر مربوط به سرقت کابل‌هاست که باعت این اختلال شده هرچند ساعتی بعد امیری اعلام کرد این تصویر مربوط به آنچه فکر می‌کنیم نیست، هرچند بی‌نظمی را در محل نشان می‌دهد. ساعت ۲۳:۵۳،  «محمد فرجود» مدیرعامل فاوای شهرداری تهران در توییتی نوشت: «این قطعی مربوط به مسیر ارتباطی فیبر - تعمیرات ظرفشویی کنوود در شهر گلپایگان استان اصفهان - نوری تا برج میلاد است که متعلق به شرکت کنترل ترافیک تهران است.»

تعمیرات ظرفشویی کنوود در شهر گلپایگان استان اصفهان

پس از تقریبا ۵ ساعت قطعی، «سجاد بنابی» از هیات مدیره شرکت ارتباطات زیرساخت، خبر از وصل شدن - تعمیرات ظرفشویی کنوود در شهر گلپایگان استان اصفهان - دیتاسنتر داد و در توییتر خود نوشت: «با - تعمیرات ظرفشویی کنوود در شهر گلپایگان استان اصفهان - تلاش دوستان آسیاتک و سازمان فاوای شهرداری تهران و زحمات همکاران مخابرات ایران، مسیر بک‌آپ راه‌اندازی و دیتاسنتر - تعمیرات ظرفشویی کنوود در شهر گلپایگان استان اصفهان - برج میلاد در مدار قرار گرفت.»

تعمیرات ظرفشویی کنوود در شهر گلپایگان استان اصفهان

در نهایت پس از حدود ۵ ساعت و در ۱۲.۳۰ بامداد امروز مشکل برطرف شد. مشکلی که به زعم بسیاری از کارشناسان - تعمیرات ظرفشویی کنوود در شهر گلپایگان استان اصفهان - ناشی از بی‌دقتی بوده و برآورد می‌شود همین چند ساعت قطعی، - تعمیرات ظرفشویی کنوود در شهر گلپایگان استان اصفهان - زیانی میلیاردی به شرکت‌هایی که در این دیتاسنتر میزبانی می‌شدند وارد کرده.

تعمیرات ظرفشویی کنوود در شهر گلپایگان استان اصفهان
تصویری از مدار ابرآروان که اختلال شدی آسیاتک در شب گذشته را نشان می‌دهد

باید دید اطلاعات شفاف‌تری پیرامون این قطعی و البته دلیل آن منتشر - تعمیرات ظرفشویی کنوود در شهر گلپایگان استان اصفهان - می‌شود یا خیر؛ هرچند گزارش‌های پیرامون قطعی چهارشنبه هفته پیش (۱۸ تیر ماه) نیز هنوز به طور تفصیلی منتشر نشده است؛ در اینجا باید یادآوری ‌شود طی هفته گذشته قطع مسیرهای فیبر خارج از کشور نیز باعث شد تا کاربران در سراسر کشور با اختلال‌های شدید اینترنتی روبه‌رو شوند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone