🧑🏻‍🔧تعمیرات جارو برقی سام در شهر گلپایگان استان اصفهان✔️|02143840☎️


تعمیرات جارو برقی سام در شهر گلپایگان استان اصفهان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر جارو برقی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های جارو برقی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر جارو برقی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: دلیل بوی سوختنی در جاروبرقی چیست؟
    پاسخ: با گرفتن آب یا رطوبت یا نوسانات برقی ممکن است قسمت الکترونیکی جاوبرقی خراب شود و بوی سوختنی ایجاد شود.
  2. سوال: سیم جمع کن کار نمیکند، علت چیست؟
    پاسخ: ایراد در برد، خرابی محفظه سیم جمع کن یا شکستن دنده های آن ممکن است باعث ایجاد این اتفاق شود.
  3. سوال: وظیفه موتور در جاروبرقی چیست؟
    پاسخ: موتور ایجاد مکش در جاروبرقی را به عهده دارد.
  4. سوال: بابت تعمیر جاروبرقی چه هزینه ای دریافت می شود؟
    پاسخ: هزینه تعمیر دستگاه نیاز به بررسی اولیه توسط کارشناس را دارا بوده و کارشناس بعد از بررسی اولیه هزینه تعمیر دستگاه را به شما اعلام خواهد کرد.
  5. سوال: فن موتور در جاروبرقی چیست؟
    پاسخ: خرابی فن باعث آسیب به موتور و داغ شدن زیاد ان می شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 20175.html
۱۲ اسفند ۱۴۰۱

توسعه اپلیکیشنی که با هوش مصنوعی به کیفیت ماهی تن امتیاز می‌دهد

ارزیابی کیفیت ماهی تن گامی مهم برای آماده سازی سوشی لذیذ است و دانستن آن به سال‌ها تجربه نیاز دارد. حال یک شرکت ژاپنی اپلیکیشنی مبتنی بر هوش مصنوعی توسعه داده که کیفیت ماهی تن ...

ارزیابی کیفیت ماهی تن گامی مهم برای آماده سازی سوشی لذیذ - تعمیرات جارو برقی سام در شهر گلپایگان استان اصفهان - است و دانستن آن به سال‌ها تجربه نیاز دارد. حال - تعمیرات جارو برقی سام در شهر گلپایگان استان اصفهان - یک شرکت ژاپنی اپلیکیشنی - تعمیرات جارو برقی سام در شهر گلپایگان استان اصفهان - مبتنی بر هوش مصنوعی توسعه داده که کیفیت - تعمیرات جارو برقی سام در شهر گلپایگان استان اصفهان - ماهی تن را بدون تجربه و - تعمیرات جارو برقی سام در شهر گلپایگان استان اصفهان - تخصص ارزیابی می‌کند.

این اپلیکیشن که Tuna Scope نام دارد، توسط - تعمیرات جارو برقی سام در شهر گلپایگان استان اصفهان - شرکت ژاپنی .Dentsu Inc - تعمیرات جارو برقی سام در شهر گلپایگان استان اصفهان - توسعه داده شده است. هوش مصنوعی این اپ که با هزاران تصویر از دم برش خورده ماهی تن آموزش دیده، وضعیت سلامت ماهی و کیفیت گوشت آن را ارزیابی می‌کند. شرکت سازنده می‌گوید دقت این اپ در ارزیابی ماهی تن بیش از ۹۰ درصد است.

اپ مورد بحث در حال حاضر توسط یک - تعمیرات جارو برقی سام در شهر گلپایگان استان اصفهان - رستوران زنجیره‌ای سوشی به نام Kura Sushi در ژاپن مورد استفاده قرار می‌گیرد. این رستوران که بیشتر ماهی تن مورد نیاز خود را از خارج از - تعمیرات جارو برقی سام در شهر گلپایگان استان اصفهان - ژاپن تهیه می‌کند، یکی از دلایل استفاده از این اپ را ارزیابی کیفیت ماهی بدون سفر کردن اعلام کرده که به گفته آن مزیت بسیار قابل توجهی در دوران کرونا به شمار می‌رود. این رستوران همچنین یکی از ارزان قیمت ترین سوشی‌ها در ژاپن را عرضه می‌کند، بنابراین با استفاده از این اپ در هزینه‌ها صرفه جویی خواهد کرد.

تعمیرات جارو برقی سام در شهر گلپایگان استان اصفهان

تعدادی - تعمیرات جارو برقی سام در شهر گلپایگان استان اصفهان - از متخصصان سنتی ارزیابی سوشی نسبت به این اپ دید کاملاً - تعمیرات جارو برقی سام در شهر گلپایگان استان اصفهان - مثبتی ندارند. «Keiko Yamamoto»، سرآشپز سوشی که در لندن تدریس می‌کند، می‌گوید تشخیص دقیق معیارهایی که خریداران با نگاه به برش ماهی تن به دنبال آن‌ها هستند، بوسیله این اپ مشکل است.

علاوه بر این باید - تعمیرات جارو برقی سام در شهر گلپایگان استان اصفهان - دید اپ Tuna Scope قابلیت مقیاس پذیری برای بکارگیری در رستوران‌های گرانقیمت سوشی و برآورده کردن نیاز سرآشپزهای سخت گیر را دارد یا خیر. این اپ با بررسی تصاویر برش دم ماهی تن یخ زده کیفیت آن را ارزیابی می‌کند، اما رستوران‌های گرانقیمت ماهی تن مورد نیاز خود را از تأمین کنندگانی خریداری می‌کنند که ماهی تازه صید کرده‌اند. کارشناسان سپس قسمت‌های مختلف ماهی را برش زده و به آن امتیاز می‌دهند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone