تعمیرات یخچال ویرپول در شهر تنکابن استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چقدر طول میکشد تا تعمیرکار جهت رفع عیب مراجعه کند؟
    پاسخ: نهایتا پس از 60 دقیقه بعد از ثبت درخواست کارشناسان ما با شما تماس گرفته و جهت زمان مراجعه با شما هماهنگ میکنند.
  2. سوال: علت بوی بد داخل یخچال چیست؟
    پاسخ: علت بوی بد داخل یخچال میتواند با باقی ماندن طولانی مدت برخی مواد غذایی داخل یخچال باشد. برای جلوگیری از ایجاد بوی بود در یخچال حتما مواد غذایی را داخل ظروف در بسته نگه دارید و یخچال را به طور مرتب هر هفته تمیز کنید و مواد رو به خرابی را از یخچال خارج نمایید.
  3. سوال: بوی بد یخچال را چگونه از بین ببریم؟
    پاسخ: اگر داخل یخچال شما بوی بدی گرفته است ، بهترین روش برای از بین بردن این بو این است که تمام مواد درون یخچال را خالی نموده و بعد از تمیز کردن درون یخچال ، فضای درونی دستگاه را با کمک محلول جوش شیرین و وانیل حل شده در آب تمیز کنید. سپس چند قطعه ذغال کبابی را داخل طبقات یخچال قرار دهید. بعد از گذشت چند روز شاهد از بین رفتن بوی بد یخچال خواهید بود.
  4. سوال: آیا تکنسین قبل از مراجعه با من هماهنگ میکند؟
    پاسخ: تمام تکنسین ها قبل از مراجعه با شما تماس گرفته و زمان مراجعه را با شما هماهنگ مینمایند.
  5. سوال: آیا جابجایی یخچال وقتی دستگاه روشن است خطرناک است؟
    پاسخ: بهتر است در هنگام جابجایی یخچال دستگاه را از برق بکشید.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 17154.html
۱۵ اسفند ۱۴۰۱

سیستم خودران تسلا آمار تصادفات را تا ۹۰ درصد کاهش می‌دهد

تحقیقات جدید نشان می‌دهد پلتفرم هوشمند تسلا برای ماشین‌های خودران می‌تواند آمار تصادف جاد‌ه‌ای را تا ۹۰ درصد کاهش دهد. مطالعاتی که توسط انستیتوی «Center for Automotive Research» صورت گرفته حاکی از این است که ...

تحقیقات جدید نشان می‌دهد پلتفرم هوشمند تسلا برای - تعمیرات یخچال ویرپول در شهر تنکابن استان مازندران - ماشین‌های خودران می‌تواند آمار تصادف جاد‌ه‌ای را تا ۹۰ درصد کاهش دهد.

مطالعاتی که توسط انستیتوی «Center for Automotive Research» صورت گرفته حاکی از این است که اگر تمام خودروها در آلمان به سیستم خودران تسلا مجهز شوند، آمار تصادفات از ۲۸۱۸۴۹ مورد در سال با کاهش خیره کننده ۹۰ درصدی به ۲۹۴۱۳ مورد خواهد رسید.

نسخه بتای سیستم تمام خودران تسلا (FSD) - تعمیرات یخچال ویرپول در شهر تنکابن استان مازندران - که به تازگی منتشر شده، پیشرفت‌های بزرگی را تجربه کرده و بدون نیاز به مداخله راننده قادر به جابجایی بین مبدا و مقصد است. این سیستم ۱۰ هزار دلاری هنوز در مراحل اولیه به سر می‌برد و تسلا به - تعمیرات یخچال ویرپول در شهر تنکابن استان مازندران - رانندگان هشدار داده که وظایف رانندگی را به شکل کامل به FSD محول نکنند چرا که - تعمیرات یخچال ویرپول در شهر تنکابن استان مازندران - ممکن است کارهای اشتباهی را در زمان - تعمیرات یخچال ویرپول در شهر تنکابن استان مازندران - نادرست انجام دهد.

تعمیرات یخچال ویرپول در شهر تنکابن استان مازندران

تحقیقات انستیتوی مذکور مبتنی بر خودروهایی است که از نرم افزارهای خودران استفاده می‌کنند. پروفسور «فردیناند دودنهافر»، مدیر این موسسه در مصاحبه با نشریه اتریشی - تعمیرات یخچال ویرپول در شهر تنکابن استان مازندران - «ترند» گفته است:

«این مطالعه پتانسیل‌های بلند مدت فناوری‌های حوزه ایمنی از جمله اتوپایلوت را نشان می‌دهد اما فرایندهای لازم برای قانونی سازی رانندگی خودکار با سرعت لاکپشتی به پیش می‌رود.»

یکی از مشکلات استفاده گسترده از سیستم‌های خودران در دنیا وجود تفاوت‌های گسترده در قوانین راهنمایی و رانندگی، علائم راهنما - تعمیرات یخچال ویرپول در شهر تنکابن استان مازندران - و طرح بندی‌های مختلفی است که آموزش سیستم را با - تعمیرات یخچال ویرپول در شهر تنکابن استان مازندران - کندی مواجه کرده است. پیش از این ایلان ماسک در توییتر خود دلیل انتشار کند بروزرسانی برای سیستم خودران را همین مساله اعلام کرده بود.

ایران هم یکی از کشورهای با حوادث رانندگی بالا در دنیاست و در - تعمیرات یخچال ویرپول در شهر تنکابن استان مازندران - سال گذشته حدود ۸۰۰ هزار تصادف در جاده‌ها روی داده که به مرگ ۱۶ هزار و ۹۴۷ نفر منجر شده است. هرچند استفاده از ماشین‌های خودران - تعمیرات یخچال ویرپول در شهر تنکابن استان مازندران - در ایران چیزی شبیه رویا به نظر می‌رسد اما امیدواریم با افزایش ایمنی خودروها و جاده‌ها شاهد کاهش این آمار باشیم.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر منوچهر نوشته شده درتاریخ 1402/08/21
سایت ***** یخچال ویرپول WTM 552 RSS شما را با ارزانترین قیمت و بالاترین کیفیت تعمیر میکند.
پاسخ: قرار دادن لینک ممنوع است.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone