🧑🏻‍🔧تعمیرات اجاق گاز و فر لاجرمانیا در شهر صومعه سرا استان گیلان✔️|02143840☎️


تعمیرات اجاق گاز و فر لاجرمانیا در شهر صومعه سرا استان گیلان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر اجاق گاز و فر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های اجاق گاز و فر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر اجاق گاز و فر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: شرایط مناسب برای نگهداری از اجاق گاز و فر چیست؟
    پاسخ: فضای قرار گیری اجاق گاز و فر باید به گونه ای باشد از اطراف مخصوصا از کمد ها و کابینت حدودا 30 سانتی متر فاصله داشته باشد.
  2. سوال: محفظه مخلوط کن هوا در اجاق گاز چیست؟
    پاسخ: وظیفه ای این بخش مخلوط کردن هوای بیرون و گاز ورودی است که باید به یک میزان خاص باشد و کمتر یا بیشتر نشود.
  3. سوال: وظیفه و کارکرد میکروسوئیچ در اجاق گاز و فر چیست؟
    پاسخ: جریان برق توسط میکروسوئیچ اجاق گاز کنترل شده و به فندک می رسد.
  4. سوال: کانوکشن فر چیست و چه وظیفه ای دارد؟
    پاسخ: فن کانوکشن قطعه مهمی در فر است که باعث ایجاد دمای یکنواخت در بخش های مختلف فر می شود.
  5. سوال: سرشعله اجاق گاز چیست؟
    پاسخ: سرشعله ها قطعات با جنس چدن هستند که وظیفه اصلی آن ها پخش شعله به صورت یکنواخت و یکسان است.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 42741.html
۲۰ بهمن ۱۴۰۱

ابزارهای جدید ایسر برای حیوانات خانگی با برند Pawbo

محصولات ایسر در نمایشگاه IFA امسال فقط مخصوص انسان ها نبوده و این کمپانی از دو ابزار پوشیدنی به نام های «Pawbo WagTag» و «iPuppyGo»، و یک دستگاه برای غذا دادن به حیوانات خانگی رونمایی ...

محصولات ایسر در نمایشگاه - تعمیرات اجاق گاز و فر لاجرمانیا در شهر صومعه سرا استان گیلان - IFA امسال فقط مخصوص انسان ها نبوده و این کمپانی از دو ابزار پوشیدنی به - تعمیرات اجاق گاز و فر لاجرمانیا در شهر صومعه سرا استان گیلان - نام های «Pawbo WagTag» و «iPuppyGo»، و یک دستگاه برای غذا دادن به حیوانات خانگی رونمایی کرده است.

به - تعمیرات اجاق گاز و فر لاجرمانیا در شهر صومعه سرا استان گیلان - گفته شرکت سازنده، «iPuppyGo» نوعی پایشگر سلامت برای حیوانات خانگی بوده که اطلاعاتی مانند سطح فعالیت جسمانی، میزان خواب و سلامت کلی را از طریق اپلیکیشن موبایل به صاحب نشان می دهد.

تعمیرات اجاق گاز و فر لاجرمانیا در شهر صومعه سرا استان گیلان

ابزار مورد بحث با 35 میلیمتر قطر، در رنگ های مختلفی عرضه شده و به قلاده متصل می - تعمیرات اجاق گاز و فر لاجرمانیا در شهر صومعه سرا استان گیلان - شود. همچنین اپلیکیشن iPuppyGo نوعی بازی گنج یابی واقعیت افزوده نیز دارد که قدم زدن با حیوانات را بیش از پیش جذاب می کند.

در صورت دور شدن حیوان خانگی از صاحب، WagTag یک هشدار به اپلیکیشن موبایل ارسال می کند

محصول بعدی «Pawbo WagTag» نام دارد - تعمیرات اجاق گاز و فر لاجرمانیا در شهر صومعه سرا استان گیلان - که به همراه یک قلاده چرمی عرضه شده، و با استفاده از فناوری هایی مانند - تعمیرات اجاق گاز و فر لاجرمانیا در شهر صومعه سرا استان گیلان - GPS، وای فای و 3G - تعمیرات اجاق گاز و فر لاجرمانیا در شهر صومعه سرا استان گیلان - موقعیت حیوان خانگی - تعمیرات اجاق گاز و فر لاجرمانیا در شهر صومعه سرا استان گیلان - را مشخص می کند. این ابزار - تعمیرات اجاق گاز و فر لاجرمانیا در شهر صومعه سرا استان گیلان - به حسگر دما و ضربه نیز مجهز شده و در صورت فاصله گرفتن حیوان از صاحب، هشداری - تعمیرات اجاق گاز و فر لاجرمانیا در شهر صومعه سرا استان گیلان - را به اپلیکیشن موبایل ارسال می کند.

تعمیرات اجاق گاز و فر لاجرمانیا در شهر صومعه سرا استان گیلان تعمیرات اجاق گاز و فر لاجرمانیا در شهر صومعه سرا استان گیلان

لازم به ذکر است که کاربر می تواند - تعمیرات اجاق گاز و فر لاجرمانیا در شهر صومعه سرا استان گیلان - با تعیین - تعمیرات اجاق گاز و فر لاجرمانیا در شهر صومعه سرا استان گیلان - محدوده مجازی، در صورت ورود یا خروج حیوان خانگی در تلفن خود اعلان - تعمیرات اجاق گاز و فر لاجرمانیا در شهر صومعه سرا استان گیلان - دریافت کند. همچنین طبق اظهارات ایسر، ابزار مذکور مصرف - تعمیرات اجاق گاز و فر لاجرمانیا در شهر صومعه سرا استان گیلان - انرژی بهینه ای داشته و تا چندین روز - تعمیرات اجاق گاز و فر لاجرمانیا در شهر صومعه سرا استان گیلان - به شارژ مجدد احتیاج پیدا نخواهد کرد.

در نهایت دستگاه «Pawbo Munch» نیز معرفی شده که غذای مخصوص حیوانات را طبق برنامه ریزی قبلی یا با دستور مستقیم صاحب در ظرفی ریخته و حتی حیوانات می توانند با انجام یک بازی، از دستگاه جایزه بگیرند.

تعمیرات اجاق گاز و فر لاجرمانیا در شهر صومعه سرا استان گیلان تعمیرات اجاق گاز و فر لاجرمانیا در شهر صومعه سرا استان گیلان

لازم به ذکر است که ایسر هنوز هیچ گونه قیمت یا تاریخ عرضه ای را برای - تعمیرات اجاق گاز و فر لاجرمانیا در شهر صومعه سرا استان گیلان - محصولات مورد اشاره تعیین نکرده است.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone