🧑🏻‍🔧تعمیرات ظرفشویی ایندزیت در شهر سرعین استان اردبیل✔️|02143840☎️


تعمیرات ظرفشویی ایندزیت در شهر سرعین استان اردبیل


انواع خدمات مشاوره و تعمیر ظرفشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های ظرفشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر ظرفشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: زمان نیاز برای حضور تکنسین در محل چقدر است ؟
    پاسخ: نهایت زمان برای رسیدن تکنسین در خدمت شما 1 ساعت می باشد.
  2. سوال: علت طولانی شدن زمان شستشو ظروف چیست؟
    پاسخ: خراب شدن بعضی از قطعات مانند ترموستات ، موتور تایمر ، قطعه گرماساز و ... را می توان از عوامل این مشکل نام برد.
  3. سوال: به چه علت بعد ازاتمام کار داخل ظرفشویی آب جمع می شود؟
    پاسخ: در حالت کلی جمع شدن میزان کمی از آب در ظرفشویی عادی است . اما بیش از اندازه بودن آن می تواند عوامل مختلفی داشته باشد
  4. سوال: چرا آب از ظرفشویی بیرون می ریزد؟
    پاسخ: خرابی شیر برقی در ظرفشویی مهمترین عامل این مشکل است.
  5. سوال: دلیل توقف در هنگام کار کردن ظرفشویی چیست؟
    پاسخ: خرابی در المنت های ظرفشویی،مشکل در جریان برق ، فیوز حرارتی و ... ز عواملی است که این مشکل را ایجاد می کند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 16465.html
۱۶ اسفند ۱۴۰۱

دسترسی به اپلیکیشن تلگرام مختل شد [به‌روزرسانی]

تلگرام از دقایقی قبل به صورت کامل مختل شده و کاربران در بسیاری از نقاط دنیا امکان دسترسی به آن را ندارند. دسترسی به اپلیکیشن پیام رسان تلگرام از حدود ساعت ۱۶:۳۰ با اختلال مواجه ...

تلگرام از دقایقی قبل به صورت کامل مختل شده و کاربران - تعمیرات ظرفشویی ایندزیت در شهر سرعین استان اردبیل - در بسیاری - تعمیرات ظرفشویی ایندزیت در شهر سرعین استان اردبیل - از نقاط دنیا امکان دسترسی به آن را ندارند.

دسترسی به اپلیکیشن پیام رسان تلگرام - تعمیرات ظرفشویی ایندزیت در شهر سرعین استان اردبیل - از حدود ساعت ۱۶:۳۰ با اختلال مواجه شده و امکان - تعمیرات ظرفشویی ایندزیت در شهر سرعین استان اردبیل - ارسال و دریافت پیام یا - تعمیرات ظرفشویی ایندزیت در شهر سرعین استان اردبیل - مشاهده پست‌های جدید در کانال و گروه‌ها برای کاربران میسر نیست. آنطور که گزارش سایت «داون دتکتور» نشان می‌دهد این اختلال جهانی است و علاوه بر ایران بخش وسیعی از اروپا، غرب روسیه، آسیای مرکزی و بخش‌هایی از هند و عمان - تعمیرات ظرفشویی ایندزیت در شهر سرعین استان اردبیل - را شامل می‌شود.

دلیل قطع شدن سرویس این اپلیکیشن هنوز مشخص نشده اما حساب - تعمیرات ظرفشویی ایندزیت در شهر سرعین استان اردبیل - رسمی تلگرام با تایید اختلال در اروپا و خاورمیانه از تلاش برای رفع آن خبر داده است.

تعمیرات ظرفشویی ایندزیت در شهر سرعین استان اردبیل

 

به‌روزرسانی

تلگرام پس از حدود ۹۰ دقیقه از شروع اختلال با انتشار توییتی اعلام کرد شرایط برای اغلب کاربران اروپایی و بخش‌هایی از خاورمیانه به حالت عادی - تعمیرات ظرفشویی ایندزیت در شهر سرعین استان اردبیل - برگشته و در دیگر مناطق هم به زودی مشکل رفع خواهد شد. همزمان کاربران ایرانی نیز در شبکه‌های - تعمیرات ظرفشویی ایندزیت در شهر سرعین استان اردبیل - اجتماعی از دسترسی دوباره به سرویس‌های این اپ پیام‌رسان خبر می‌دهند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone