🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی آرچلیک در شهر شاهین دژ استان آذربایجان غربی✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی آرچلیک در شهر شاهین دژ استان آذربایجان غربی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چقدر طول میکشد لباسشویی من تعمیر شود؟
    پاسخ: بعد از مراجعه کارشناس و بررسی ایراد ماشین لباسشویی، زمان تعمیر و تحویل دستگاه به شما اعلام میگردد.
  2. سوال: ترمیستور در لباسشویی چه عملی را انجام میدهد؟
    پاسخ: در لباسشویی ترمیستور وظیفه تشخیص دمای آب را بر عهده دارد که در صورت رسیدن به دمای مورد نظر برد برق هیتر را قطع کند.
  3. سوال: آیا تعمیرکاری که مراجعه میکند تخصص کافی برای تعمیر لباسشویی من را دارد؟
    پاسخ: همه تعمیرکاران لباسشویی ما مدرک فنی تعمیرات لوازم خانگی را دارا بوده و تجربه ای چند ساله در زمینه تعمیرات دارند.
  4. سوال: روش جرمگیری لباسشویی چیست؟
    پاسخ: پودر جرمگیری را داخل دستگاه ریخته و برنامه یکساعت و نیمه را اجرا میکنیم و سپس فیلتر تخلیه را تمیز میکنیم.
  5. سوال: چرا لباسشویی در هنگام خشک کردن لباس لرزش زیادی دارد؟
    پاسخ: تراز نبودن محل نصب لباسشویی یا خرابی وزنه و کمک و پایه و شفت لباسشویی ممکن است در زمان خشک کردن باعث ایجاد لرزش و صدا در لباسشویی شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 42559.html
۲۰ بهمن ۱۴۰۱

نخستین تیزر تبلیغاتی هوآوی میت 10 با تمرکز بر دوربین منتشر شد [تماشا کنید]

موبایل های میت 9 و میت 9 پرو از هوآوی به لطف سخت افزار قوی و دوربین های با کیفیت توانستند جایگاه مناسبی را در بازار کسب کنند و حالا این شرکت خودش را برای معرفی ...

موبایل های میت 9 و میت 9 پرو از هوآوی به لطف - تعمیرات لباسشویی آرچلیک در شهر شاهین دژ استان آذربایجان غربی - سخت افزار قوی و دوربین های با کیفیت توانستند جایگاه مناسبی را در بازار کسب کنند و حالا این شرکت خودش را برای - تعمیرات لباسشویی آرچلیک در شهر شاهین دژ استان آذربایجان غربی - معرفی عضو جدید خانواده - تعمیرات لباسشویی آرچلیک در شهر شاهین دژ استان آذربایجان غربی - فبلت هایش آماده می کند، محصولی که طبیعتاً میت 10 نام می گیرد.

امروز این کمپانی - تعمیرات لباسشویی آرچلیک در شهر شاهین دژ استان آذربایجان غربی - چینی نخستین تیزر تبلیغاتی رسمی را برای میت 10 منتشر کرده که روی قابلیت های دوربین آن مانور می دهد. این ویدیو را می توانید در ادامه مشاهده کنید:

همان طور که می بینید، نمایندگی هوآوی در آلمان منبع اصلی این ویدیو - تعمیرات لباسشویی آرچلیک در شهر شاهین دژ استان آذربایجان غربی - است. هوآوی می گوید «سری جدید میت» با «دوربین فوق العاده» به بازار - تعمیرات لباسشویی آرچلیک در شهر شاهین دژ استان آذربایجان غربی - می آید، دوربینی که با همکاری آلمانی ها یعنی کمپانی مشهور لایکا توسعه یافته است.

به نظر می رسد هوآوی همانند میت 9، - تعمیرات لباسشویی آرچلیک در شهر شاهین دژ استان آذربایجان غربی - از ترکیب حسگر 12 مگاپیکسلی رنگی و حسگر 20 مگاپیکسلی مونوکروم در میت 10 استفاده خواهد کرد. البته - تعمیرات لباسشویی آرچلیک در شهر شاهین دژ استان آذربایجان غربی - بهینه سازی های سخت افزاری و نرم افزاری برای - تعمیرات لباسشویی آرچلیک در شهر شاهین دژ استان آذربایجان غربی - بهبود کیفیت این ماژول دوگانه حتماً در دستور کار این کمپانی چینی قرار گرفته تا نتیجه ای بهتر از قبل را - تعمیرات لباسشویی آرچلیک در شهر شاهین دژ استان آذربایجان غربی - حاصل کند.

در کنار برند لایکا، میت 10 هوآوی از چیپست جدید کایرین 970 با پردازنده - تعمیرات لباسشویی آرچلیک در شهر شاهین دژ استان آذربایجان غربی - 8 هسته ای بهره می گیرد. از آنجا که امسال هر شرکتی برای نمایشگرش نامی را انتخاب کرده، هوآوی هم برند EntireView را برای صفحه نمایش 6 اینچی - تعمیرات لباسشویی آرچلیک در شهر شاهین دژ استان آذربایجان غربی - و QHD میت 10 برگزیده است.

البته هنوز تا مراسم رونمایی رسمی از این موبایل که در تاریخ 16 اکتبر برابر با 24 مهر ماه برگزار می شود، فاصله زیادی داریم و حتماً در این بازه، اخبار بیشتری را در رابطه با میت 10 خواهیم شنید.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone