🧑🏻‍🔧تعمیرات ظرفشویی ایندزیت در شهر نور استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات ظرفشویی ایندزیت در شهر نور استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر ظرفشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های ظرفشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر ظرفشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: نقش و وظیفه میکروسوئیچ در ظرفشویی چیست؟
    پاسخ: وظیفه میکروسوییچ در ظرفشویی قفل کردن در و ایجاد و حفظ ایمنی لازم برای ادامه روند دستگاه است.
  2. سوال: چه میزان از مواد شوینده را داخل ظرفشویی بریزیم؟
    پاسخ: بله ؛ این موضوع بسیار اهمیت دارد و زیاده روی در استفاده از مواد شوینده می تواند مشکلات مختلفی را برای شما ایجاد کند.
  3. سوال: چرا ماشین ظرفشویی من ظروف را خشک نمی کند؟
    پاسخ: ممکن است به دلیل عدم تخلیه کامل آب که به دلیل خرابی پمپ و ترموستات به وجود می آید این مشکل رخ دهد.
  4. سوال: آیا ضمانتی برای تعمیرات انجام شده بر روی دستگاه من وجود دارد؟
    پاسخ: تمامی خدمات و تعمیراتی که از طرف شرکت ما صورت گیرد دارای 90 روز ضمانت خواهد بود.
  5. سوال: آیا برای تماس با تکنسین باید مجدد با شرکت تماس بگیرم؟
    پاسخ: بله ، بعد از ثبت سفارش توسط شما تکنسین های ما با شما تماس می گیرند و بعد از هماهنگی با شما مراجعه خاهند کرد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 16471.html
۱۶ اسفند ۱۴۰۱

توییتر سرویس استریم زنده پریسکوپ را تعطیل می‌کند

توییتر فعالیت‌های «پریسکوپ» را به عنوان یک سرویس متوقف می‌کند و اپ استریم زنده‌ پریسکوپ را در مارس ۲۰۲۱ تعطیل خواهد کرد. با وجود توقف فعالیت اپ استریم زنده‌ پریسکوپ از سال آینده میلادی، این ...

توییتر فعالیت‌های «پریسکوپ» را به عنوان یک سرویس متوقف می‌کند و اپ استریم زنده‌ - تعمیرات ظرفشویی ایندزیت در شهر نور استان مازندران - پریسکوپ را در مارس ۲۰۲۱ تعطیل خواهد کرد.

با وجود توقف فعالیت اپ استریم زنده‌ پریسکوپ از سال آینده میلادی، این کمپانی همچنان قابلیت - تعمیرات ظرفشویی ایندزیت در شهر نور استان مازندران - استریم ویدیوی زنده را از طریق ویژگی «Twitter Live» در اپ اصلی این شبکه اجتماعی زنده نگه می‌دارد.

توییتر در بیانیه خود اعلام کرده:

«اپ پریسکوپ در حالت تعمیر و نگهداری ناپایدار قرار دارد و از مدت‌ها قبل - تعمیرات ظرفشویی ایندزیت در شهر نور استان مازندران - این وضعیت را تجربه می‌کند. طی دو سال گذشته، شاهد کاهش استفاده از آن بوده‌ایم و هزینه‌های پشتیبانی از این برنامه فقط با گذر زمان افزایش پیدا می‌کند.»

در حالی که پریسکوپ تا ماه مارس بطور کامل تعطیل نمی‌شود، این کمپانی از امروز با انتشار یک بروزرسانی جدید از ثبت نام کاربران جدید در آن جلوگیری می‌کند. کاربران می‌توانند پیش از تعطیلی کامل این اپ در سال آینده میلادی، یک آرشیو از ویدیوهای پریسکوپ و همچنین داده‌های خود را دانلود کنند.

تعمیرات ظرفشویی ایندزیت در شهر نور استان مازندران

سایت پریسکوپ پس از مارس ۲۰۲۱ هم فعال باقی می‌ماند تا آرشیو پخش‌های عمومی به نمایش گذاشته شود. کاربرانی که تبدیل به «Super Broadcaster»‌ شده‌اند و می‌توانند از ویدیوهای خود درآمدزایی کنند، می‌توانند تا ۳۰ آوریل ۲۰۲۱ (۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۰) درآمد خود را دریافت کنند.

مارس ۲۰۱۵ بود که توییتر تصمیم به خرید پریسکوپ گرفت، در آن زمان هنوز این سرویس راه‌اندازی نشده بود. در همان ماه این برنامه شروع - تعمیرات ظرفشویی ایندزیت در شهر نور استان مازندران - بکار کرد و می‌خواست به سهم بالایی در دنیای استریم زنده دست پیدا کند. با وجود تلاش‌های توییتر - تعمیرات ظرفشویی ایندزیت در شهر نور استان مازندران - و همچنین محبوبیت مناسب در ابتدای کار، این سرویس نتوانست به حضور پررنگ خود در بازار ادامه دهد.

در دسامبر ۲۰۱۶ توییتر ویدیوی لایو را به اپ اصلی خود اضافه کرد که در توضیحات آن به پریسکوپ اشاره شده بود. طبق اعلام این شبکه اجتماعی، از آن زمان تا به امروز اکثر توانایی‌های اصلی پریسکوپ به Twitter Live اضافه شده‌اند. با تعطیلی پریسکوپ به عنوان یک سرویس جداگانه، توییتر بهتر می‌تواند - تعمیرات ظرفشویی ایندزیت در شهر نور استان مازندران - روی لایو خود تمرکز کند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone