🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی تکنوگاز در شهر چمستان استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی تکنوگاز در شهر چمستان استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چقدر طول میکشد تا تعمیرکار جهت رفع عیب لباسشویی مراجعه کنید؟
    پاسخ: حداکثر 60 دقیقه بعد از ثبت درخواست تعمیر لباسشویی، تکنسین با شما تماس میگیرد و زمان مراجعه را با شما هماهنگ میکند.
  2. سوال: روش جرمگیری لباسشویی چیست؟
    پاسخ: پودر جرمگیری را داخل دستگاه ریخته و برنامه یکساعت و نیمه را اجرا میکنیم و سپس فیلتر تخلیه را تمیز میکنیم.
  3. سوال: وظیفه سه نظام در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: سه نظام وظیفه انتقال حرکت چرخشی موتور به آبکش را بر عهده دارد.
  4. سوال: علت نیمه کاره ماندن لباسشویی در وسط کار چیست؟
    پاسخ: در صورتی که لباسشویی دچار خرابی قطعاتی همچون پمپ تخلیه، موتور، شیربرقی و... شود دستگاه خطا داده و لباسشویی متوقف میشود.
  5. سوال: چقدر طول میکشد لباسشویی من تعمیر شود؟
    پاسخ: بعد از مراجعه کارشناس و بررسی ایراد ماشین لباسشویی، زمان تعمیر و تحویل دستگاه به شما اعلام میگردد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 30811.html
۲ اسفند ۱۴۰۱

دلیل ناموفق بودن ارسال راکت سایوز به خارج از مدار زمین مشخص شد [تماشا کنید]

روز گذشته، نیروی فضایی روسیه بالاخره دلیل بروز مشکل در راکت سایوز را که ماه گذشته اتفاق افتاده بود را نارسایی یکی از سنسور‌ها دانست که در نهایت دو فضانورد مسافر به خارج از مدار ...

روز گذشته، نیروی فضایی روسیه بالاخره دلیل بروز مشکل در راکت سایوز را که ماه - تعمیرات لباسشویی تکنوگاز در شهر چمستان استان مازندران - گذشته اتفاق افتاده بود را نارسایی یکی از سنسور‌ها دانست که در نهایت دو فضانورد مسافر به خارج از مدار - تعمیرات لباسشویی تکنوگاز در شهر چمستان استان مازندران - زمین را مجبور به فرود اضطراری نمود.

بعد از ناموفق بودن - تعمیرات لباسشویی تکنوگاز در شهر چمستان استان مازندران - عملیات راکت سایوز در ۱۸ مهرماه، Roscosmos (سازمان فضایی فدرال روسیه) به طور دقیق تحقیقاتش را راجع به دلایل شکست این عملیات آغاز کرد. اولین محلی نسبت - تعمیرات لباسشویی تکنوگاز در شهر چمستان استان مازندران - به آن مشکوک بودند بوستر‌های راکت بود. همانطور که در ویدیویی که ساعتی پیش قبل از اعلام - تعمیرات لباسشویی تکنوگاز در شهر چمستان استان مازندران - رسمی مشکل از سوی Rsoscosmos‌ منتشر شد، عدم جدا شدن یکی از بوستر‌ها از فضاپیما باعث ایجادچرخش‌های غیر منطقی در فضاپیما شد. موضوعی که می‌توانست به یک فاجعه منجر شود.

نیروی فضایی روسیه متوجه شد که یک سنسور، که وظیفه‌اش نظارت بر جدا شدن بوستر‌ها از فضاپیماست دچار خمیدگی شده بود و حدود ۶ درجه انحراف داشت. شش درجه مقدار زیادی نیست، اما همین انحراف ناچیز کافی بود تا دهانه‌ی یکی از بوستر‌ها برای جداسازی از فضاپیما را دچار مشکل کند. این بوستر پس از جداشدن نادرست به باک سوخت - تعمیرات لباسشویی تکنوگاز در شهر چمستان استان مازندران - فضاپیما ضربه‌ای - تعمیرات لباسشویی تکنوگاز در شهر چمستان استان مازندران - وارد می‌کند و باعث می‌شود که راکت از مسیر درست خود خارج شود.

نتیجه‌ی تحقیقات نشان می‌دهد که این ایراد زمانی رخ داده که راکت در سایت بایکانور در قزاقستان سر هم بندی می‌شد. سایتی که عموما راکت‌های روسی از آن‌جا به فضا - تعمیرات لباسشویی تکنوگاز در شهر چمستان استان مازندران - ارسال می‌شوند. رهبر تحقیقات «اولگ اسکوروبوگاتف» به - تعمیرات لباسشویی تکنوگاز در شهر چمستان استان مازندران - خبرنگاران - تعمیرات لباسشویی تکنوگاز در شهر چمستان استان مازندران - گفت که ممکن است دو راکت دیگر سایوز هم دارای مشکلات مشابهی باشند.

تعمیرات لباسشویی تکنوگاز در شهر چمستان استان مازندران

پرتاب بعدی یکی دیگر از راکت‌های سایوز دو هفته‌ی دیگر انجام می‌پذیرد که البته بدون فضانورد انجام می‌شود. در این عملیات قرار است بسته‌ی - تعمیرات لباسشویی تکنوگاز در شهر چمستان استان مازندران - پشتیبانی به ایستگاه فضایی بین المللی ارسال شود. از آنجایی که پروژه‌ی شاتل - تعمیرات لباسشویی تکنوگاز در شهر چمستان استان مازندران - فضایی از سال ۲۰۱۱ به پایان رسیده است، راکت‌های - تعمیرات لباسشویی تکنوگاز در شهر چمستان استان مازندران - سایوز روسی تنها راه دسترسی به ایستگاه فضای هستند.

ناسا در حال کار با اسپیس ایکس و بوئینگ برای ارسال نیرو به ایستگاه‌های فضاییست اما فعلا ارسال فضاپیماهای - تعمیرات لباسشویی تکنوگاز در شهر چمستان استان مازندران - تجاری حداقل تا سال میلادی آینده به طول خواهد انجامید.

لازم به ذکر است که در حال حاضر چند فضانورد در ایستگاه فضایی حضور دارند - تعمیرات لباسشویی تکنوگاز در شهر چمستان استان مازندران - که هر زمان نیاز باشد می‌توانند به زمین بازگردند. اما ناسا نمی‌خواهد برای مدتی طولانی، ایستگاه فضایی را بدون پرسنل رها کند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone