🧑🏻‍🔧تعمیرات کولر گازی در شهر بندرترکمن استان گلستان✔️|02143840☎️


تعمیرات کولر گازی در شهر بندرترکمن استان گلستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر کولر گازی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های کولر گازی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر کولر گازی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: تفاوت ترموستات الکترونیکی و مکانیکی کولرگازی چیست؟
    پاسخ: تفاوت آنچنانی در کیفیت کار کولرگازی نخواهند داشت. با اینحال عملکرد صحیح آن ها قطعا موثر در عملکرد صحیح کولرگازی می باشد.
  2. سوال: آیا هزینه تعمیرات مقدار تعیین شده ای دارد؟
    پاسخ: هزینه تعمیرات بعد از بررسی اولیه توسط تکنسین برای شما اعلام خواهد شد و هیچ هزینه اضافی را در بر نخواهد داشت.
  3. سوال: ترموستات در کولرگازی چیست؟
    پاسخ: تنظیم دما محیط کار اصلی ترموستات است که با اندازه گیری دمای محیط برای رساندن آن به دمای دلخواه شما بر عملکرد کمپرسور نظارت می کند.
  4. سوال: اواپراتور در کولرگازی چیست؟
    پاسخ: گرمای خانه شما توسط این بخش جذب میشود. این قطعه نیاز به سرویس مداوم خواهد داشت زیرا کوچکترین مشکل در آن در راندمان عملکرد آن به شدت تاثیرگذار خواهد بود.
  5. سوال: چرا صفحه نمایش کولرگازی کار نمی کند؟
    پاسخ: صفحه نمایش کولرگازی اطلاعات زیادی در مورد وضعیت فعلی دستگاه به ما می دهد و به دلیلای مختلفی می تواند از کار بیافتد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 12123.html
۲۰ اسفند ۱۴۰۱

ویدیو مفهومی ردمی نوت ۱۱ پرو طراحی آن را به خوبی نشان می‌دهد [تماشا کنید]

در حالی که هنوز زمان عرضه ردمی نوت ۱۱ پرو ۵G شیائومی فرانرسیده، ویدیو مفهومی جدیدی از این موبایل به اشتراک گذاشته شده که طراحی ظاهری آن را به خوبی نشان می‌دهد. طراح گرافیستی به ...

در حالی که هنوز زمان عرضه ردمی نوت ۱۱ پرو ۵G شیائومی فرانرسیده، ویدیو مفهومی جدیدی از این موبایل به اشتراک گذاشته شده که طراحی ظاهری آن را به - تعمیرات کولر گازی در شهر بندرترکمن استان گلستان - خوبی نشان می‌دهد.

طراح گرافیستی به نام «Technizo Concept» با همکاری «LetsGoDigital» رندر مفهومی از ردمی نوت ۱۱ پرو ۵G در یوتیوب به اشتراک گذاشته است. همانطور که ویدیو نشان می‌دهد، پنل جلویی این دستگاه کاملا شبیه به نسل قبلی است - تعمیرات کولر گازی در شهر بندرترکمن استان گلستان - و از روزنه مخصوص دوربین سلفی و حاشیه‌های باریک اطراف نمایشگر بهره می‌برد. با - تعمیرات کولر گازی در شهر بندرترکمن استان گلستان - این وجود تفاوت نوت ۱۰ پرو و نوت ۱۱ پرو در طراحی پنل پشتی کاملا مشهود است.

طبق رندرهای ارائه شده، در پنل پشتی نام برند «ردمی» به همراه «۵G» به صورت عمودی در سمت چپ پنل دستگاه دیده می‌شود و طراحی - تعمیرات کولر گازی در شهر بندرترکمن استان گلستان - ماژول دوربین نیز به صورت اساسی تغییر کرده است. ماژول دوربین دستگاه در گوشه بالا سمت چپ آن - تعمیرات کولر گازی در شهر بندرترکمن استان گلستان - قرار گرفته و سه دوربین را خود جای داده است. در حالی که دو حسگر اصلی گوشی بزرگ‌تر هستند، سنسور سوم در مقایسه با آن‌ها ابعاد کوچک‌تری دارد. هر چند مشخصات دوربین دستگاه هنوز به صورت دقیق مشخص نشده، این احتمال وجود دارد که ردمی نوت ۱۱ پرو ۵G از - تعمیرات کولر گازی در شهر بندرترکمن استان گلستان - دوربین ۲۰۰ مگاپیکسلی ساخته شده توسط سامسونگ بهره ببرد.

تعمیرات کولر گازی در شهر بندرترکمن استان گلستان

به یاد داشته باشد که موارد ارائه شده فقط رندرهای مفهومی این دستگاه محسوب می‌شود و در - تعمیرات کولر گازی در شهر بندرترکمن استان گلستان - حال حاضر طراحی این موبایل هنوز به صورت - تعمیرات کولر گازی در شهر بندرترکمن استان گلستان - رسمی منتشر نشده است. انتظار می‌رود ردمی نوت ۱۱ پرو در سه ماهه اول سال میلادی آینده به بازار عرضه شود. بنابراین هنوز زمان زیاد برای معرفی و - تعمیرات کولر گازی در شهر بندرترکمن استان گلستان - عرضه پرچمدار جدید ردمی باقی مانده است که با این وجود انتظار می‌رود در آینده اطلاعات بیشتری از یان گوشی منتشر شود.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر حوریه نوشته شده درتاریخ 1402/03/07
سلام دوست عزیز، با توجه به تجربه‌هایی که من داشتم با کولر گازی دایکین FTD60/R60D، یکی از ایراداتی که ممکن است بروز کند، عدم خنک شدن کامل اتاق است. به نظرم این مشکل می‌تواند به دلیل کمبود فریون یا خط فشار کم باشد. برای این مشکل می‌توانید با تعمیرکار محلی تماس بگیرید و او را به شکل کامل در مورد این مشکل سوال کنید. او می‌تواند به شما راهنمایی کند که چطور این مشکل را برطرف کنید. البته توصیه می‌کنم قبل از تماس با تعمیرکار محلی، حتماً دفترچه راهنمای کولر گازی دایکین FTD60/R60D را به دقت بخوانید تا بتوانید نگهداری منظمی برای این دستگاه انجام دهید. میخواستم بگویم که سرمایه‌گذاری در نگهداری از آن برای مدت زمان بلندتر به مفهوم هزینه کمتری می‌باشد



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone