🧑🏻‍🔧تعمیرات ظرفشویی تکنوگاز در شهر داراب استان فارس✔️|02143840☎️


تعمیرات ظرفشویی تکنوگاز در شهر داراب استان فارس


انواع خدمات مشاوره و تعمیر ظرفشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های ظرفشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر ظرفشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چرا آب از ظرفشویی بیرون می ریزد؟
    پاسخ: با مشکل در هیدروستات و شیربرقی آب بیش از اندره وارد دستگاه می شود و ممکن از قسمت های مختلف سرازیر شود.
  2. سوال: آیا میزان استفاده از مواد شوینده مهم می باشد؟
    پاسخ: بله ؛ این موضوع بسیار اهمیت دارد و زیاده روی در استفاده از مواد شوینده می تواند مشکلات مختلفی را برای شما ایجاد کند.
  3. سوال: چرا تایمر ظرفشویی به درستی عمل نمی کند؟
    پاسخ: ممکن است به دلیل مشکل در میکروسئیچ درب اختلال در عملکرد تایمر ایجاد شود . علاوه بر این مکن است مشکل از برد تایمر و یا قطعات دیگری باشد که مشخصا بهتر است بررسی و حل این مشکل را به دست تکنسین های متخصص بسپارید.
  4. سوال: نقش شیربرقی در ظرفشویی چیست؟
    پاسخ: شیربرقی در ظرفشویی وظیفه کنترل و قطع و وصل کردن ورود آب به دیگ را دارد.
  5. سوال: اگر دستگاه من مجدد خراب شود چه میزان هزینه باید پرداخت کنم ؟
    پاسخ: اگر خرابی دستگاه شما مربوط به همان تعمیراتی باشد که قبلا انجام شده تعمیرات مجدد آن شامل هیچ هزینه ای نخواهد بود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 14114.html
۱۸ اسفند ۱۴۰۱

مایکروسافت از احتمال پشتیبانی ویندوز ۱۱ از پردازنده‌های نسل هفتم اینتل خبر داد

از زمان معرفی ویندوز ۱۱ مشخص شد که حداقل سیستم مورد نیاز برای اجرای این نسخه ارتقای زیادی پیدا کرده است. ابتدا اعلام شده بود که پردازنده‌های اینتل از نسل هشتم به بعد و پردازنده‌های ...

از زمان معرفی ویندوز - تعمیرات ظرفشویی تکنوگاز در شهر داراب استان فارس - ۱۱ مشخص شد که حداقل سیستم مورد نیاز برای اجرای این نسخه ارتقای زیادی پیدا کرده است. ابتدا اعلام شده بود که پردازنده‌های اینتل از نسل - تعمیرات ظرفشویی تکنوگاز در شهر داراب استان فارس - هشتم به بعد و پردازنده‌های AMD از رایزن - تعمیرات ظرفشویی تکنوگاز در شهر داراب استان فارس - ۳۰۰۰ به بعد می‌توانند از ویندوز ۱۱ استفاده کنند. اما حالا مایکروسافت اعلام کرده - تعمیرات ظرفشویی تکنوگاز در شهر داراب استان فارس - که - تعمیرات ظرفشویی تکنوگاز در شهر داراب استان فارس - احتمالا پشتیبانی از نسل هفتم - تعمیرات ظرفشویی تکنوگاز در شهر داراب استان فارس - پردازنده‌های اینتل و AMD Zen 1 را به ویندوز ۱۱ اضافه خواهد کرد.

این غول ردموندی اخیرا در پستی در وبلاگ خود توضیحاتی را درباره حداقل سیستم مورد نیاز برای ویندوز ۱۱ ارائه کرده است. مایکروسافت می‌گوید ویندوز ۱۱ مجموعه‌ای از قابلیت‌هاست که برای دستیابی به آن‌ها به تراشه‌های پیشرفته نیاز دارد. این شرکت می‌گوید پردازنده‌های نسل ششم اینتل و قدیمی‌تر و - تعمیرات ظرفشویی تکنوگاز در شهر داراب استان فارس - پردازنده‌های ماقبل AMD Zen صلاحیت لازم برای اجرای ویندوز ۱۱ را ندارند. اما شاید شرایط برای پشتیبانی از پردازنده‌های نسل هفتم اینتل و AMD Zen 1 فراهم شود. این شرکت قرار است پردازنده‌های یاد شده را با اینسایدرها آزمایش کند.

مایکروسافت در وبلاگ خود می‌گوید: «همزمان با انتشار ویندوز - تعمیرات ظرفشویی تکنوگاز در شهر داراب استان فارس - برای اینسایدرها و شرکای تولیدکننده سخت‌افزاری‌مان، آزمایش - تعمیرات ظرفشویی تکنوگاز در شهر داراب استان فارس - می‌کنیم تا ببینیم اجرای ویندوز ۱۱ روی پردازنده‌های نسل هفتم اینتل و AMD Zen 1 - تعمیرات ظرفشویی تکنوگاز در شهر داراب استان فارس - مطلوب خواهد بود یا خیر. اطلاعات و نتایج مربوط به این آزمایش‌ها در آینده با شما به اشتراک گذاشته می‌شود.»

تعمیرات ظرفشویی تکنوگاز در شهر  داراب استان فارس

ویندوز ۱۱ به تراشه TPM 2.0 نیاز دارد ولی این تراشه تنها پیش‌نیاز نصب نسخه بعدی ویندوز نیست. پردازنده مرکزی سیستم هم باید از مدل جدید درایورهای ویندوز برخوردار باشد. به همین دلیل است که حداقل سیستم مورد نیاز برای ویندوز ۱۱ در زمان عرضه با حداقل سیستم مورد نیاز برای آزمایش اینسایدرها یکسان نیست.

به عبارت دیگر با یک کامپیوتر مجهز به پردازنده نسل هفتم اینتل مثل سرفیس استودیو ۲ می‌توانید در برنامه - تعمیرات ظرفشویی تکنوگاز در شهر داراب استان فارس - اینسایدرها وارد شوید، ولی ممکن است نتوانید نسخه نهایی ویندوز ۱۱ را نصب کنید. افزون بر این، مایکروسافت اعلام کرده که نرم‌افزار PC Health Check را از دسترس خارج می‌کند و با ایجاد بهینه‌سازی‌هایی دوباره آن را - تعمیرات ظرفشویی تکنوگاز در شهر داراب استان فارس - در اختیار کاربران - تعمیرات ظرفشویی تکنوگاز در شهر داراب استان فارس - قرار می‌دهد تا اطلاعات مفیدتری درباره پشتیبانی سیستم از - تعمیرات ظرفشویی تکنوگاز در شهر داراب استان فارس - ویندوز ۱۱ دریافت کنند. ردموندی‌ها اخیرا اولین پیش نمایش - تعمیرات ظرفشویی تکنوگاز در شهر داراب استان فارس - ویندوز 11 را هم منتشر کرده‌اند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone