🧑🏻‍🔧تعمیرات ظرفشویی زیمنس در شهر اصفهان استان اصفهان✔️|02143840☎️


تعمیرات ظرفشویی زیمنس در شهر اصفهان استان اصفهان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر ظرفشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های ظرفشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر ظرفشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چرا ظرفشویی من خیلی طول می کشد تا فرایند شستشو را به اتمام برساند؟
    پاسخ: خراب شدن بعضی از قطعات مانند ترموستات ، موتور تایمر ، قطعه گرماساز و ... را می توان از عوامل این مشکل نام برد.
  2. سوال: چرا آب درون ظرفشویی باقی می ماند؟
    پاسخ: مسدود شدن راه خروجی آب ، مشکل در پمپ تخلیه ، مسدود شدن فیلتر های ظرفشوییی و... از عوامل این اتفاق هستند.
  3. سوال: آیا روشن کردن ظرفشویی خالی ایراد دارد؟
    پاسخ: بله ؛ در صورت نیاز به ضدعفونی و بررسی کارکرد صحیح آن می توانید با رعایت اصول اقدام کنید.
  4. سوال: آیا خرابی ظرفشویی من بعد از تعمیرات شامل هزینه خواهد بود؟
    پاسخ: اگر خرابی دستگاه شما مربوط به همان تعمیراتی باشد که قبلا انجام شده تعمیرات مجدد آن شامل هیچ هزینه ای نخواهد بود.
  5. سوال: چه زمانی نیاز به تعویض لاستیک دور درب ظرفشویی می باشد؟
    پاسخ: شما باید به طور مرتب آن را تمیز و جرم گیری کنید و در صورت مشاهده هرگونه خرابی و یا در رفتگی آن فورا برای تعویض آن اقدام کنید.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 14103.html
۱۸ اسفند ۱۴۰۱

چیپ سامسونگ با پردازشگر گرافیکی AMD تراشه آیفون ۱۲ را پشت سر گذاشت

حدود دو هفته پیش متوجه شدیم که گرافیک رادئون AMD برای چیپست اگزینوس ۲۲۰۰ به‌صورت داخلی در دست آزمایش است. حالا اولین بنچمارک این محصول به دست آمده و نتیجه آن فراتر از انتظار به ...

حدود دو هفته پیش متوجه شدیم که گرافیک رادئون AMD برای چیپست اگزینوس ۲۲۰۰ به‌صورت - تعمیرات ظرفشویی زیمنس در شهر اصفهان استان اصفهان - داخلی در دست آزمایش است. حالا اولین بنچمارک این محصول به دست آمده و نتیجه آن فراتر از انتظار به نظر می‌رسد.

یکی از منابع موثق حوزه فناوری با نام «Ice Universe» می‌گوید سامسونگ آزمایش گرافیکی پردازنده اگزینوس بعدی را با معماری قدیمی‌تر - تعمیرات ظرفشویی زیمنس در شهر اصفهان استان اصفهان - Cortex-A77 آغاز کرده است. ولی نتایج آزمایش‌ها در بنچمارک Mark Wildlife GPU همچنان خیره‌کننده است. چیپست اگزینوس ۲۲۰۰ در این آزمایش امتیاز - تعمیرات ظرفشویی زیمنس در شهر اصفهان استان اصفهان - ۸۱۳۴ را کسب کرده و میانگین نرخ فریم آن ۵۰ است. ولی گفته شده که با استفاده از یک معماری جدیدتر می‌توان به امتیازات بالاتری دست یافت.

تعمیرات ظرفشویی زیمنس در شهر اصفهان استان اصفهان

با این حال، تراشه بعدی اگزینوس در شرایط فعلی هم با اختلاف بالایی اگزینوس ۲۱۰۰ و اسنپدراگون ۸۸۸ را شکست داده که به - تعمیرات ظرفشویی زیمنس در شهر اصفهان استان اصفهان - ترتیب امتیازات ۵۲۹۵ و ۵۳۸۲ را کسب کرده‌اند. به این ترتیب، تراشه حاصل از همکاری سامسونگ و AMD بیش از ۵۰ درصد سریع‌تر - تعمیرات ظرفشویی زیمنس در شهر اصفهان استان اصفهان - از رقباست و حتی از تراشه A14 بایونیک اپل هم قوی‌تر ظاهر شده. همان‌طور که در تصویر زیر می‌بینید، تراشه A14 در بهترین حالت به امتیاز ۷۶۶۸ دست می‌یابد.

تعمیرات ظرفشویی زیمنس در شهر اصفهان استان اصفهان

یکی از اهداف اصلی سامسونگ از توسعه تراشه نسل بعدی اگزینوس رسیدن به سطح پردازنده اپل یا پیشی گرفتن - تعمیرات ظرفشویی زیمنس در شهر اصفهان استان اصفهان - از آن است. حالا می‌توانیم ببینیم که این شرکت بالاخره به این مهم دست یافته. با این - تعمیرات ظرفشویی زیمنس در شهر اصفهان استان اصفهان - وجود، هنوز باید منتظر باشیم تا نتایج مصرف انرژی چیپست بعدی اگزینوس منتشر شود، چون این مؤلفه نیز نقش اساسی در عملکرد کلی تراشه ایفا می‌کند.

البته گرافیک AMD هنوز - تعمیرات ظرفشویی زیمنس در شهر اصفهان استان اصفهان - به قدرت تراشه M1 اپل در آیپد پرو ۲۰۲۱ نمی‌رسد. این تراشه - تعمیرات ظرفشویی زیمنس در شهر اصفهان استان اصفهان - در آیپد جدید اپل امتیازی در حدود ۱۷ - تعمیرات ظرفشویی زیمنس در شهر اصفهان استان اصفهان - هزار را کسب کرده که البته برای دستگاهی با ابعاد بزرگ‌تر، قابلیت خنک‌سازی و انتقال حرارت منطقی است و از این نظر شاید نتوانیم مقایسه درستی داشته باشیم.

با این حال، اگزینوس ۲۲۰۰ می‌تواند با بهره‌گیری از هسته‌های Cortex-X2 و Cortex-A710 که سرعت بسیار بیشتری نسبت به Cortex-A77 دارند، عملکرد خود را تا - تعمیرات ظرفشویی زیمنس در شهر اصفهان استان اصفهان - حد زیادی ارتقا دهد. سامسونگ با این کار می‌تواند اختلاف خود را - تعمیرات ظرفشویی زیمنس در شهر اصفهان استان اصفهان - با تراشه‌های رقیب در گوشی‌های هوشمند بیشتر کرده و سری گلکسی اس ۲۲ را نسبت به همتایانش متمایز کند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone