🧑🏻‍🔧تعمیرات ظرفشویی اسنوا در شهر تاکستان استان زنجان✔️|02143840☎️


تعمیرات ظرفشویی اسنوا در شهر تاکستان استان زنجان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر ظرفشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های ظرفشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر ظرفشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چرا آب وارد ظرفشویی من نمی شود؟
    پاسخ: عوامل مختلفی در عدم آبگیری ظرفشویی تاثیرگذارند از جمله این مشکلات می توان به خرابی شیر برقی، خرابی سنسور آب ، خرابی سوئیچ شناور و ... اشاره کرد.
  2. سوال: زمان نیاز برای حضور تکنسین در محل چقدر است ؟
    پاسخ: نهایت زمان برای رسیدن تکنسین در خدمت شما 1 ساعت می باشد.
  3. سوال: چه زمانی برای سرویس دستگاه خود اقدام کنیم؟
    پاسخ: معمولا نیاز است حداکثر به صورت سالیانه ظرفشویی خود را سرویس کنیم و از ایجاد مشکلات جدی تر که قطعا هزینه های سنگینی به بار خواهند آورد جلوگیری کنیم.
  4. سوال: علت باز نشدن درب ظرفشویی چیست؟
    پاسخ: مشکل در میکروسوئیچ درب ، قفل در ، فعال بودن قفل کودک و .... از عوامل این مشکل هستند.
  5. سوال: آیا ضمانتی برای تعمیرات انجام شده بر روی دستگاه من وجود دارد؟
    پاسخ: بله همه تعمیرات انجام شده برای شما داخل سیستم ثبت و دارای ضمانت 90 روزه خواهد بود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 14129.html
۱۸ اسفند ۱۴۰۱

تبلت‌های سری می پد ۵ شیائومی با دریافت تاییدیه EEC بزودی معرفی می‌شوند

شیائومی مدتی است روی توسعه سری جدید تبلت‌های خود کار می‌کند که انتظار می رود تحت سری می پد ۵ معرفی شوند. پیش از رونمایی رسمی، دستگاه‌های این سری تاییدیه کمیسیون تجاری اوراسیا (EEC) را ...

شیائومی مدتی است روی توسعه سری جدید تبلت‌های خود کار می‌کند که انتظار می رود تحت سری می پد ۵ معرفی شوند. پیش از رونمایی رسمی، دستگاه‌های - تعمیرات ظرفشویی اسنوا در شهر تاکستان استان زنجان - این سری تاییدیه کمیسیون تجاری اوراسیا (EEC) را دریافت کرده‌اند که خبر از برخی مشخصات آن می‌دهد.

گواهی تعلق گرفته به می پد ۵ نشان می‌دهد که این تبلت از MIUI به صورت پیش‌فرض بهره می‌برد. طبق گفته‌های قبلی یکی از مسئولان شیائومی، رابط کاربری - تعمیرات ظرفشویی اسنوا در شهر تاکستان استان زنجان - MIUI برای استفاده در تبلت‌ها بهینه سازی شده است. انتظار داریم که شیائومی چندین قابلیت جدید را - تعمیرات ظرفشویی اسنوا در شهر تاکستان استان زنجان - در سیستم عامل خود برای کاربران در نظر گرفته باشد که از جمله - تعمیرات ظرفشویی اسنوا در شهر تاکستان استان زنجان - آن‌ها می‌توان - تعمیرات ظرفشویی اسنوا در شهر تاکستان استان زنجان - به تعامل چند پنجره‌ای برنامه‌ها اشاره کرد. البته برای یافتن جزئیات بیشتر و ویژگی‌های جدید باید تا زمان معرفی رسمی صبر کنیم.

تعمیرات ظرفشویی اسنوا در شهر تاکستان استان زنجان

براساس گزارش‌های قبلی، سری می پد ۵ از پنل LCD یا OLED برای نمایشگر با رزولوشن ۲۵۶۰ در ۱۶۰۰ پیکسل بهره می‌برد که پشتیبانی از نرخ نوسازی تصویر ۱۲۰ هرتز و نرخ دریافت - تعمیرات ظرفشویی اسنوا در شهر تاکستان استان زنجان - لمس ۲۴۰ هرتز را به - تعمیرات ظرفشویی اسنوا در شهر تاکستان استان زنجان - همراه دارد. همچنین قلم لمسی در نظر گرفته شده برای دستگاه می‌تواند تا ۴۰۹۶ سطح فشار را تشخیص دهد و فناوری In-Cell قادر است تجربه روان در کار با قلم را فراهم کند. 

نسخه پرو از سری می پد ۵ احتمالاً از - تعمیرات ظرفشویی اسنوا در شهر تاکستان استان زنجان - تراشه اسنپدراگون ۸۷۰ ساخت کوالکام استفاده - تعمیرات ظرفشویی اسنوا در شهر تاکستان استان زنجان - خواهد کرد که امکان اتصال 5G را مقدور می‌سازد. همچنین نسخه معمولی نیز از تراشه دیمنستی ۱۲۰۰ ساخت مدیاتک بهره می‌برد که به 5G هم مجهز است. - تعمیرات ظرفشویی اسنوا در شهر تاکستان استان زنجان - گفته می‌شود این دستگاه از باتری دو سلولی ۴۲۶۰ میلی‌آمپر ساعتی بهره می‌برد که ظرفیت کلی را به ۸۷۲۰ میلی‌آمپر ساعت می‌رساند. حسگر اثر انگشت نیز در قسمت کنار بدنه تعبیه شده است.

درنهایت باید دید - تعمیرات ظرفشویی اسنوا در شهر تاکستان استان زنجان - شیائومی تبلت‌های جدید خود را با چه مشخصاتی در دسترس کاربران قرار خواهد داد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone