🧑🏻‍🔧تعمیرات ظرفشویی تکنوگاز در شهر اسالم استان گیلان✔️|02143840☎️


تعمیرات ظرفشویی تکنوگاز در شهر اسالم استان گیلان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر ظرفشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های ظرفشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر ظرفشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: دلیل توقف در هنگام کار کردن ظرفشویی چیست؟
    پاسخ: ممکن است در حین کار مشکلات مختلفی باعث جلوگیری از ادامه کارکردن دستگاه شود که این مشکلات باید توسط تکنسین شناسایی و رفع شود.
  2. سوال: دلیل خشک نشدن ظروف پس از اتمام شستشو چیست؟
    پاسخ: خرابی عنصر گرمایی و مشکل در ترموستات که باعث خاموش شدن گرما قبل از خشک شدن کامل دستگاه شود.
  3. سوال: به چه علت بعد ازاتمام کار داخل ظرفشویی آب جمع می شود؟
    پاسخ: در حالت کلی جمع شدن میزان کمی از آب در ظرفشویی عادی است . اما بیش از اندازه بودن آن می تواند عوامل مختلفی داشته باشد
  4. سوال: آیا تعمیرکار به هنگام مراجعه قطعات و لوازم مورد نیاز را خواهد داشت؟
    پاسخ: بله قطعات و لوازم احتمالی که مورد استفاده دستگاه شما قرار گیرد را همراه خود خواهند داشت که در صورت نیاز تعویض یا تعمیر لازم را انجام دهند.
  5. سوال: چه زمانی برای سرویس دستگاه خود اقدام کنیم؟
    پاسخ: بله ؛ حتی اگر ظرفشویی شما بدون هیچ ایراد و مشکلی کار می کند باز هم عقل حکم می کند برای پیشگیری از ایجاد مشکلات بزرگتر دستگاه را یه صورت دوره ای توسط تکنسین های مجرب سرویس کنیم.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 14121.html
۱۸ اسفند ۱۴۰۱

انتشار رندرهای گلکسی S22 اولترا سامسونگ با طراحی متفاوت دوربین

هنوز حدود شش ماه تا زمان معرفی گلکسی S22 باقی مانده ولی انتشار شایعات درباره این خانواده شروع شده است. به‌تازگی هم رندرهایی از گلکسی S22 اولترا منتشر شده که به‌صورت مفهومی به ما نشان ...

هنوز حدود شش ماه تا زمان - تعمیرات ظرفشویی تکنوگاز در شهر اسالم استان گیلان - معرفی گلکسی S22 باقی مانده ولی انتشار شایعات درباره این خانواده شروع شده است. به‌تازگی هم رندرهایی از گلکسی S22 اولترا منتشر شده که به‌صورت مفهومی به ما نشان می‌دهند پرچمدار سامسونگ در فصل زمستان احتمالا چه شکلی خواهد داشت.

طراحی به نام Technizo Concept اخیرا با همکاری وب‌سایت LetsGoDigital چند رندر مفهومی از گلکسی S22 اولترا را منتشر کرده که در آن از - تعمیرات ظرفشویی تکنوگاز در شهر اسالم استان گیلان - دوربینی با سنسور اصلی ۲۰۰ مگاپیکسلی، سنسور فوق عریض، سنسور تله‌فوتو، سنسور پریسکوپی و فوکوس - تعمیرات ظرفشویی تکنوگاز در شهر اسالم استان گیلان - خودکار لیزری استفاده شده است. پرچمدار سامسونگ طبق شایعات - تعمیرات ظرفشویی تکنوگاز در شهر اسالم استان گیلان - نمایشگری ۶.۸۱ اینچی با وضوح +QHD خواهد داشت و در این‌جا با پنل تخت به تصویر درآمده است.

تعمیرات ظرفشویی تکنوگاز در شهر اسالم استان گیلان

مدل اولترا تنها مدل در سری گلکسی S22 خواهد بود که از پنل LTPO استفاده می‌کند تا نرخ نوسازی متغیر انطباقی داشته باشد. افزون بر این، مدل اولترا سال آینده تنها مدلی است که با قاب پشتی شیشه‌ای به بازار می‌آید. بقیه مدل‌ها احتمالا قاب پلاستیکی خواهند داشت.

تعمیرات ظرفشویی تکنوگاز در شهر اسالم استان گیلان

در این رندرها، گلکسی S22 اولترا درست مثل - تعمیرات ظرفشویی تکنوگاز در شهر اسالم استان گیلان - نسل قبلی برای دوربین سلفی از حفره کوچکی در بالای صفحه استفاده می‌کند. حاشیه اطراف نمایشگر بسیار باریک است و اندازه آن در بالا و پایین حتی از قبل هم کمتر شده. S22 اولترا مثل S21 اولترا از قلم پشتیبانی می‌کند اما جایگاه مخصوصی برای آن وجود ندارد.

تعمیرات ظرفشویی تکنوگاز در شهر اسالم استان گیلان

طراح رندرها می‌گوید گلکسی S22 اولترا می‌تواند برای مدیریت دما فن خنک‌کننده تطبیقی داشته باشد. پیش‌تر محصولاتی مثل لنوو - تعمیرات ظرفشویی تکنوگاز در شهر اسالم استان گیلان - Legion Phone Duel و نوبیا رد مجیک 5s از چنین سیستم خنک‌کننده‌ای استفاده کرده بودند. این گوشی در پایین - تعمیرات ظرفشویی تکنوگاز در شهر اسالم استان گیلان - درگاه USB-C و شکافی برای بلندگو دارد و احتمالا در پنج رنگ مشکی، سفید، آبی، سبز و قرمز به بازار می‌آید.

تعمیرات ظرفشویی تکنوگاز در شهر اسالم استان گیلان

رندرهای موجود با توجه به شایعات و گزارش‌های فعلی طراحی شده‌اند و به خاطر اعمال سلیقه طراح، قطعا تفاوت‌هایی با محصول نهایی سامسونگ خواهد داشت. بنابراین بهتر است منتظر بمانیم تا اطلاعات بیشتری درباره این گوشی منتشر شود.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone