🧑🏻‍🔧تعمیرات ظرفشویی پاکشوما در شهر ملایر استان همدان✔️|02143840☎️


تعمیرات ظرفشویی پاکشوما در شهر ملایر استان همدان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر ظرفشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های ظرفشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر ظرفشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: شیربرقی یا آنلودر ظرفشویی چیست؟
    پاسخ: قطعه ای که وظیفه آب رسانی جهت شستشو را بر عهدا دارد.
  2. سوال: چرا آبگیری ظرفشویی من قطع نمی شود؟
    پاسخ: با مشکل در هیدروستات و شیربرقی آب بیش از اندره وارد دستگاه می شود و ممکن از قسمت های مختلف سرازیر شود.
  3. سوال: آیا روشن کردن ظرفشویی خالی ایراد دارد؟
    پاسخ: بله ؛ در صورت نیاز به ضدعفونی و بررسی کارکرد صحیح آن می توانید با رعایت اصول اقدام کنید.
  4. سوال: چرا ظرفشویی من سروصدا زیادی دارد؟
    پاسخ: ممکن است به دلیل درست نچیدن ظروف ، معیوب بودن پمپ و ... سروصدای زیادی را هنگام کار ظرفشویی بشنویم.
  5. سوال: چرا در ظرفشویی من باز نمی شود؟
    پاسخ: مشکل در میکروسوئیچ درب ، قفل در ، فعال بودن قفل کودک و .... از عوامل این مشکل هستند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 14118.html
۱۸ اسفند ۱۴۰۱

گلکسی M52 5G سامسونگ با چیپ اسنپدراگون 778G در گیک‌بنچ رویت شد

مستندات مربوط به نتایج بنچمارک دستگاهی با شماره مدل SM-M526BR منتسب به گلکسی M52 5G در پایگاه داده گیک‌بنچ به اشتراک گذاشته شده که باعث شده برخی تصور کنند کره‌ای‌ها تصمیم گرفته‌اند گوشی میان‌رده خود ...

مستندات مربوط به نتایج بنچمارک دستگاهی با شماره مدل SM-M526BR منتسب به گلکسی M52 5G در پایگاه - تعمیرات ظرفشویی پاکشوما در شهر ملایر استان همدان - داده گیک‌بنچ به اشتراک گذاشته شده که باعث شده برخی تصور کنند کره‌ای‌ها تصمیم گرفته‌اند گوشی میان‌رده خود را - تعمیرات ظرفشویی پاکشوما در شهر ملایر استان همدان - با تراشه پرچمدار اسنپدراگون ۸۸۸ به بازار عرضه کنند، اما واقعیت اینطور نیست.

با توجه به اسم رمز مادربرد دستگاه، «lahaina» که - تعمیرات ظرفشویی پاکشوما در شهر ملایر استان همدان - به چیپست اسنپدراگون ۸۸۸ مربوط می‌شود و با توجه به امتیازات، این گمانه‌زنی مطرح شده بود که - تعمیرات ظرفشویی پاکشوما در شهر ملایر استان همدان - آیا ممکن است سامسونگ گلکسی M52 5G که - تعمیرات ظرفشویی پاکشوما در شهر ملایر استان همدان - دستگاهی میان‌رده است را با تراشه اسنپدراگون ۸۸۸ به بازار عرضه کند؟

اما به نظر می‌‌رسد که بروز یک خطا یا انتشار اطلاعات اشتباه باعث شده اینطور به نظر برسد که گوشی میان‌رده سامسونگ قرار است با یک چیپ پرچمدار به بازار عرضه شود.

تعمیرات ظرفشویی پاکشوما در شهر ملایر استان همدان

گفتنی است مشخصات تراشه به کار برده شده در بنچمارک این گوشی هوشمند میان‌رده که ظاهرا مدتی است سامسونگ روی آن کار می‌کند، با مشخصات - تعمیرات ظرفشویی پاکشوما در شهر ملایر استان همدان - اسنپدراگون ۸۸۸ مطابقت ندارد. با توجه به کمبود جهانی - تعمیرات ظرفشویی پاکشوما در شهر ملایر استان همدان - تراشه، کمی بعید به نظر می‌رسد کره‌ای‌ها بخواهند گوشی میادن‌رده خود را با تراشه پرچمدار اسنپدراگون در دسترس کاربران قرار دهند.

نتایج بنچمارک دستگاهی با شماره مدل SM-M526BR منتسب به گلکسی M52 5G در پایگاه داده گیک‌بنچ به اشتراک گذاشته شده است که از کسب امتیاز ۷۷۶ در تست تک هسته‌ای و امتیاز ۲۸۷۷ در تست چند هسته‌ای خبر می‌دهد. براساس مستندات بنچمارک، این دستگاه از  چیپست هشت هسته‌ای با فرکانس ۱.۸ گیگاهرتز و پردازنده گرافیکی آدرنو 642L بهره می‌برد.

در گذشته آنر ۵۰ پرو با چیپست اسنپدراگون 778G و مادربرد با اسم رمز Lahaina در بنچمارک رویت شده بود. با توجه به امتیازات کسب شده از سوی گلکسی M52 5G به نظر می‌رسد کره‌ای‌ها بخواهند این گوشی هوشمند را با تراشه اسنپدراگون 778G و رم ۶ گیگابایتی به بازار عرضه کنند. درنهایت باید دید سامسونگ چه تصمیمی برای این گوشی هوشمند خواهد - تعمیرات ظرفشویی پاکشوما در شهر ملایر استان همدان - گرفت.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone