🧑🏻‍🔧تعمیرات ظرفشویی پاکشوما در شهر قزوین استان زنجان✔️|02143840☎️


تعمیرات ظرفشویی پاکشوما در شهر قزوین استان زنجان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر ظرفشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های ظرفشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر ظرفشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا امکان تعمیر در منزل وجود دارد؟
    پاسخ: بله ؛ به جز موارد خطرناک و جدی که ممکن است آسیب جدی تری به دستگاه شما وارد کند همه تعمیرات و خدمات در نهایت امکان در منزل شما انجام خواهد گرفت.
  2. سوال: دلیل عدم وجود آب در ظرفشویی چیست؟
    پاسخ: ظرفشویی شما به دلایل مختلفی می تواند آب گیری نکند که نیاز به بررسی و رفع آن توسط تکنسین متخصص وجود دارد.
  3. سوال: آیا نوسانات برقی امکان آسیب به ظرفشویی را دارند؟
    پاسخ: بله ، یکی از عوامل رایج در سوختن و از کار افتادن قطعات مختلف دستگاه از جمله برد ها نوسانات برقی می باشد.
  4. سوال: دلیل توقف در هنگام کار کردن ظرفشویی چیست؟
    پاسخ: خرابی در المنت های ظرفشویی،مشکل در جریان برق ، فیوز حرارتی و ... ز عواملی است که این مشکل را ایجاد می کند.
  5. سوال: میکروسوئیچ ماشین ظرفشویی چیست؟
    پاسخ: وظیفه میکروسوییچ در ظرفشویی قفل کردن در و ایجاد و حفظ ایمنی لازم برای ادامه روند دستگاه است.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 14101.html
۱۸ اسفند ۱۴۰۱

نیکون Z FC معرفی شد: دوربینی بدون آینه و مدرن با ظاهر کلاسیک

دوربین بدون آینه نیکون Z FC محصولی از سری Z است که به‌طور خاص طراحی شده تا یادآور دوربین SLR نیکون FM2 از دهه ۱۹۸۰ میلادی باشد. این دستگاه کنترل‌های فیزیکی مخصوصی برای تنظیم سرعت ...

دوربین بدون آینه نیکون Z FC - تعمیرات ظرفشویی پاکشوما در شهر قزوین استان زنجان - محصولی از سری Z است که به‌طور خاص طراحی شده تا یادآور دوربین SLR نیکون FM2 از دهه ۱۹۸۰ میلادی باشد. این دستگاه کنترل‌های فیزیکی مخصوصی برای تنظیم سرعت شاتر، جبران نوردهی و ISO دارد.

نیکون Z FC ما را به یاد دوربین نیکون DF می‌اندازد که در سال ۲۰۱۳ با ظاهری شبیه دوربین‌های قدیمی DSLR معرفی شد، اما Z FC از سنسور ۲۰.۹ مگاپیکسلی APS-C استفاده می‌کند، پس برخلاف DF بسیار کوچک است و از این حیث شباهت خود را به FM2 حفظ کرده - تعمیرات ظرفشویی پاکشوما در شهر قزوین استان زنجان - است.

تعمیرات ظرفشویی پاکشوما در شهر قزوین استان زنجان

با این حال، عضو جدید دوربین‌های سری Z با صرف‌نظر از ظاهر قدیمی خود یک دوربین مدرن است که مشخصاتی شبیه Z50 - تعمیرات ظرفشویی پاکشوما در شهر قزوین استان زنجان - دارد. این دوربین - تعمیرات ظرفشویی پاکشوما در شهر قزوین استان زنجان - از یک صفحه لمسی قابل چرخش، یک - تعمیرات ظرفشویی پاکشوما در شهر قزوین استان زنجان - نمایاب الکترونیکی OLED، شارژر USB-C و قابلیت ارتباط بی‌سیم SnapBridge بهره می‌برد و می‌توانید به‌عنوان وب‌کم از آن استفاده کنید.

دوربین - تعمیرات ظرفشویی پاکشوما در شهر قزوین استان زنجان - جدید نیکون را می‌توان با کمک کنترل‌های موجود روی آن در حالت - تعمیرات ظرفشویی پاکشوما در شهر قزوین استان زنجان - دستی تنظیم کرد. - تعمیرات ظرفشویی پاکشوما در شهر قزوین استان زنجان - این دستگاه یک سوئیچ برای نوردهی PASM دارد و می‌توانید تنظیمات دیافراگم لنز را با یک LCD کوچک که در بالای دستگاه قرار گرفته بررسی کنید.

تعمیرات ظرفشویی پاکشوما در شهر قزوین استان زنجان

دامنه بومی ISO نیکون Z FC بین 100 تا 51,200 است و سیستمی برای فوکوس خودکار هیبریدی وجود دارد که ۲۰۸ نقطه را در ۸۷ درصد فریم در اختیار شما قرار می‌دهد. اگرچه فیلم‌برداری از قابلیت‌های اصلی Z FC به شمار نمی‌آید، اما - تعمیرات ظرفشویی پاکشوما در شهر قزوین استان زنجان - می‌تواند امکان ضبط 4K با - تعمیرات ظرفشویی پاکشوما در شهر قزوین استان زنجان - نرخ ۳۰ فریم بر ثانیه را برایتان فراهم کند.

نیکون Z FC به عنوان یکی از دوربین‌های سری Z قادر به استفاده از لنزهای فول فریم سازگار با Z6 و Z7 است. نیکون امروز از یک لنز - تعمیرات ظرفشویی پاکشوما در شهر قزوین استان زنجان - حرفه‌ای ۲۸ میلی‌متری با f/2.8 هم - تعمیرات ظرفشویی پاکشوما در شهر قزوین استان زنجان - رونمایی کرده که به‌صورت - تعمیرات ظرفشویی پاکشوما در شهر قزوین استان زنجان - ویژه با ظاهری شبیه - تعمیرات ظرفشویی پاکشوما در شهر قزوین استان زنجان - لنزهای قدیمی Nikkor D عرضه می‌شود. این شرکت همچنین نسخه نقره‌ای لنز زوم پنکیک 16-50 میلی‌متری را همراه با Z FC به بازار می‌فرستد. لنز - تعمیرات ظرفشویی پاکشوما در شهر قزوین استان زنجان - زوم مسافرتی DX 18-140mm هم در - تعمیرات ظرفشویی پاکشوما در شهر قزوین استان زنجان - دنباله سال به بازار می‌آید.

تعمیرات ظرفشویی پاکشوما در شهر قزوین استان زنجان

قیمت نیکون Z FC به تنهایی ۹۵۹ دلار، با لنز نقره‌ای ۱۰۹۹ دلار و با لنز ۲۸ میلی‌متری ۱۱۹۹ - تعمیرات ظرفشویی پاکشوما در شهر قزوین استان زنجان - دلار است. هر سه مدل این محصول در اواخر ژوئیه در دو رنگ مشکی و نقره‌ای عرضه می‌شوند. همچنین، شش رنگ اضافه برای این محصول به‌صورت انحصاری از سایت نیکون در دسترس علاقه‌مندان - تعمیرات ظرفشویی پاکشوما در شهر قزوین استان زنجان - قرار می‌گیرد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone