تعمیرات یخچال دیپوینت در شهر میانه استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا گاز یخچال خطرناک است؟
    پاسخ: در یخچال ها از گازهای متفاوتی استفاده میشود گاز R12 و R134 که گازهای زیر مجموعه فرئون بوده و اشتعالزا نمیباشد و خطر جانی ندارند اما برای محیط زیست در حجم بالا زیان بار هستند. اما گاز R600 زیرمجموعه گاز بوتان بوده و اشتعال زا میباشد و باید در هنگام تخلیه گاز یخچال نکات ایمنی را رعایت نمود. این گاز برای محیط زیست خطر کمتری دارد.
  2. سوال: کارشناسی که برای تعمیر یخچال مراجعه میکند قطعات مورد نیاز را همراه خود می آورد؟
    پاسخ: کارشناسان ما معمولا قطعاتی که احتمال خرابی آن ها بیشتر است را به همراه خود دارند ، همچنین امکان ارسال قطعه مورد نیاز توسط پیک وجود دارد.
  3. سوال: آیا جابجا کردن یخچال در هنگام روشن بودن دستگاه ایراد دارد؟
    پاسخ: بهتر است در هنگام جابجایی یخچال دستگاه را از برق بکشید.
  4. سوال: علت پاره شدن شلنگ یخچال چیست؟
    پاسخ: معمولا پاره شدن شلنگ های یخچال باعث ایجاد نشتی از یخچال میگردد. علت پاره شدن شلنگ یخچال میتواند به دلیل کشیده شدن یا یک ضربه بیرونی و اجسام نوک تیز دچار پارگی شود ، اما در بسیاری از موارد تعویض دیرتر از موعد فیلتر تصفیه آب ، کثیفی کندانسور و گرمای بیش از اندازه موتور ، رسوب زیاد آب یا فشار بیش از اندازه آب محل نصب یخچال میتواند باعث پارگی یا سوراخ شدن شلنگ یخچال شود.
  5. سوال: چقدر طول میکشد تا تعمیرکار جهت رفع عیب مراجعه کند؟
    پاسخ: حداکثر 60 دقیقه بعد از ثبت درخواست شما تکنسین با شما تماس میگیرد و زمان مراجعه را با شما هماهنگ میکند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 35185.html
۲۷ بهمن ۱۴۰۱

گلکسی تب اس 4 اسکنر عنبیه چشم خواهد داشت

به نظر می‌رسد که سامسونگ قصد دارد که از تبلت پرچمدار بعدی خود تا پایان سال میلادی ۲۰۱۸ رونمایی کند. حال گزارش شده که این اتفاق بسیار زودتر از آنچه تصور می‌شد رخ دهد و ...

به نظر می‌رسد که سامسونگ قصد دارد که از تبلت پرچمدار بعدی خود تا پایان سال میلادی ۲۰۱۸ رونمایی کند. حال گزارش شده که این اتفاق بسیار زودتر از آنچه تصور می‌شد رخ دهد - تعمیرات یخچال دیپوینت در شهر میانه استان آذربایجان شرقی - و تبلت گلکسی تب اس 4 طی ماه‌های آینده به بازار عرضه گردد.

سامسونگ هنوز این مسئله را تایید نکرده اما تا به - تعمیرات یخچال دیپوینت در شهر میانه استان آذربایجان شرقی - حال شایعات زیادی از این محصول در فضای مجازی منتشر شده که مشخصات کلی این محصول را برای کاربران مشخص کرده است.

تعمیرات یخچال دیپوینت در شهر میانه استان آذربایجان شرقی

به تازگی تصویر زنده‌ای از گلکسی تب - تعمیرات یخچال دیپوینت در شهر میانه استان آذربایجان شرقی - اس 4 در در وب سایتی چینی لو رفته که از تعبیه شدن اسکنر عنبیه چشم در آن خبر می‌دهد.

همچنین گفته شده که این تبلت از پلتفرم دکس پشتیبانی می‌کند. با استفاده از این ویژگی می‌توان آن را به گجت یا مانیتور بزرگتری وصل نمود و از آن همانند - تعمیرات یخچال دیپوینت در شهر میانه استان آذربایجان شرقی - یک کامپیوتر شخصی استفاده نمود.

تصاویر زنده‌ی منتشر شده از این تبلت، آن را حین استفاده از رابط کاربری کمپانی کره‌ای یعنی Samsung Experience 9.5 نشان می‌دهد.

از آنجایی در اندروید ۸ اوریو، نسخه نهم این رابط فعال است، کارشناسان باور دارند گلکسی تب اس 4 از - تعمیرات یخچال دیپوینت در شهر میانه استان آذربایجان شرقی - سیستم عامل اندروید ۸.۱ اوریو بهره می‌گیرد.

ضمن اینکه یک نمایشگر ۱۰.۵ اینچی با نسبت تصویر ۱۶ به ۱۰ خواهد داشت و یک سیستم صدای فراگیر دالبی چهار  کاناله در آن تعبیه خواهد شد. گجت یاد شده از یک کلید خانه‌ی مجازی بهره می‌برد که همانند گوشی‌های پرچمدار سامسونگ به فشار حساس نخواهد بود.

تعمیرات یخچال دیپوینت در شهر میانه استان آذربایجان شرقی

علاوه بر این زیر بدنه‌ی تبلت یادشده، یک چیپست اسنپدراکون ۸۳۵ با ۴ گیگابایت رم و ۶۴ گیگابایت حافظه‌ی داخلی قرار دارد. یک سنسور۱۳ مگاپیکسلی به عنوان دوربین اصلی و یک لنز ۸ مگاپیکسلی به عنوان دوربین سلفی در این تلبت تعبیه شده است. یک سخت افزار جانبی که Book Cover Keyboard نام دارد عرضه خواهد شد که به نظر میرسد کاوری با قابلیت صفحه کلید باشد.

 

تماشا کنید: آیا - تعمیرات یخچال دیپوینت در شهر میانه استان آذربایجان شرقی - سنسورهای گلکسی نوت ۹ دستخوش تغییر می شوند

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone