🧑🏻‍🔧تعمیرات ظرفشویی پاکشوما در شهر ماسال استان گیلان✔️|02143840☎️


تعمیرات ظرفشویی پاکشوما در شهر ماسال استان گیلان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر ظرفشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های ظرفشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر ظرفشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: عملکرد تایمر ظرفشویی چگونه است و چه کاربردی دارد؟
    پاسخ: ممکن است به دلیل مشکل در میکروسئیچ درب اختلال در عملکرد تایمر ایجاد شود . علاوه بر این مکن است مشکل از برد تایمر و یا قطعات دیگری باشد که مشخصا بهتر است بررسی و حل این مشکل را به دست تکنسین های متخصص بسپارید.
  2. سوال: نقش و وظیفه میکروسوئیچ در ظرفشویی چیست؟
    پاسخ: یک قطعه ساده و بسیار پر اهمیت است که قبل از بسته شدن در اجازه شروع کار را به دستگاه نخواهد داد.
  3. سوال: علت تمیز نشستن ظرف ها در ظرفشویی چیست؟
    پاسخ: مشکل در پمپ و موتور ظرفشویی ، گرم نبودن آب ، نحوه قراردهی اشتباه ظروف و ... از عوامل این مشکل هستند.
  4. سوال: علت سروصدا در حین کار ظرفشویی چیست؟
    پاسخ: ممکن است به دلیل درست نچیدن ظروف ، معیوب بودن پمپ و ... سروصدای زیادی را هنگام کار ظرفشویی بشنویم.
  5. سوال: نوسانات برقی چه تاثیری در عملکرد ظرفشویی خواهند داشت؟
    پاسخ: نوسانات برقی می تواند بخش های مختلفی از دستگاه شما را از کار بیاندازد و اینگونه عملکرد دستگاه شما را مختل خواهد کرد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 14100.html
۱۸ اسفند ۱۴۰۱

رندرهای وان پلاس نورد ۲ منتشر شد: میان‌رده‌ای با طراحی مشابه پرچمدارها

وان پلاس نورد سال گذشته میلادی معرفی شد و تغییری در مسیر شرکت سازنده‌اش ایجاد کرد. این کمپانی برای رونمایی از نسل جدیدش آماده می‌شود و حالا رندرهای وان پلاس ۲ به اینترنت راه پیدا ...

وان - تعمیرات ظرفشویی پاکشوما در شهر ماسال استان گیلان - پلاس نورد سال گذشته میلادی معرفی شد و تغییری در مسیر شرکت سازنده‌اش ایجاد کرد. این کمپانی برای رونمایی از نسل جدیدش آماده می‌شود و حالا رندرهای وان پلاس ۲ به اینترنت راه پیدا کرده‌اند.

وان پلاس دیگر تنها گوشی‌های پرچمدار نمی‌فروشد و روی محصولات میان‌رده و پایین‌رده هم کار کند تا حضور گسترده‌تری در بازار داشته باشد، هرچند پس از ادغامش با اوپو دقیقا نمی‌دانیم چینی‌ها - تعمیرات ظرفشویی پاکشوما در شهر ماسال استان گیلان - چه مسیری را در پیش می‌گیرند.

با این وجود، این کمپانی در آینده نزدیک از جدیدترین گوشی میان‌رده‌اش با نام وان پلاس نورد ۲ رونمایی خواهد کرد. حالا انتشار رندرهای این گوشی هوشمند هستیم که آن را از زوایای مختلفی نشان می‌دهد.

تعمیرات ظرفشویی پاکشوما در شهر ماسال استان گیلان

طبق این - تعمیرات ظرفشویی پاکشوما در شهر ماسال استان گیلان - رندرها، میان‌رده بعدی وان پلاس طراحی مشابه وان پلاس ۹ خواهد داشت، هرچند تفاوت‌هایی هم میان آن‌ها به چشم می‌خورد. برای مثال محل قرارگیری سنسور سوم دوربین و فلاش LED با پرچمدار وان پلاس متفاوت است.

روی پنل پشتی - تعمیرات ظرفشویی پاکشوما در شهر ماسال استان گیلان - یک ماژول مستطیلی شکل برای میزبانی دوربین سوم به چشم می‌خورد - تعمیرات ظرفشویی پاکشوما در شهر ماسال استان گیلان - و در - تعمیرات ظرفشویی پاکشوما در شهر ماسال استان گیلان - بالای نمایشگر حفره‌ای برای میزبانی دوربین سلفی قرار دارد. انتظار می‌رود وان پلاس سنسور اثر انگشت این گوشی میان‌رده‌اش - تعمیرات ظرفشویی پاکشوما در شهر ماسال استان گیلان - را زیر نمایشگر قرار دهد.

تعمیرات ظرفشویی پاکشوما در شهر ماسال استان گیلان

این گوشی هوشمند به چیپ مدیاتک مجهز می‌شود. تراشه دیمنسیتی ۱۲۰۰ مورد استفاده در این محصول از نظر قدرت در میان اسنپدراگون ۸۶۵ و اسنپدراگون ۸۷۰ قرار می‌گیرد. وان پلاس نورد ۲ همچنین به ۸ گیگابایت رم مجهز می‌شود.

انتظار می‌رود این گوشی میان‌رده در ماه سپتامبر از راه برسد و دوربین اصلی آن شامل سنسور اصلی ۵۰ مگاپیکسلی به همراه دوربین ۸ مگاپیکسلی اولترا واید - تعمیرات ظرفشویی پاکشوما در شهر ماسال استان گیلان - و ۲ مگاپیکسلی تشخیص عمق باشد. از سایر مشخصات احتمالی آن می‌توان به دوربین سلفی ۳۲ مگاپیکسلی و یک باتری ۴۵۰۰ میلی آمپر ساعتی اشاره کرد.

تعمیرات ظرفشویی پاکشوما در شهر ماسال استان گیلان

در نهایت باید به این موضوع اشاره - تعمیرات ظرفشویی پاکشوما در شهر ماسال استان گیلان - کنیم که این رندرها مبتنی بر فایل‌های CAD هستند، بنابراین احتمال تفاوت میان آن‌ها و طراحی نهایی این دستگاه وجود دارد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone