🧑🏻‍🔧تعمیرات ظرفشویی تکنوگاز در شهر ساوه استان مرکزی✔️|02143840☎️


تعمیرات ظرفشویی تکنوگاز در شهر ساوه استان مرکزی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر ظرفشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های ظرفشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر ظرفشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علت تمیز نشستن ظرف ها در ظرفشویی چیست؟
    پاسخ: مشکل در پمپ و موتور ظرفشویی ، گرم نبودن آب ، نحوه قراردهی اشتباه ظروف و ... از عوامل این مشکل هستند.
  2. سوال: آیا برای مراجعه تعمیرکار نیاز به هماهنگی وجود دارد؟
    پاسخ: بله ، بعد از ثبت سفارش توسط شما تکنسین های ما با شما تماس می گیرند و بعد از هماهنگی با شما مراجعه خاهند کرد.
  3. سوال: وظیفه و نقش فیلتر در ظرفشویی چیست؟
    پاسخ: کاربرد فیلتر ها در ظرفشویی برای جلوگیری از برگشت و باقی ماندن مواد غذایی بر روی ظروف می باشد.
  4. سوال: چرا بعضی از ظروف تمیز و بعضی مثل قبل هنوز چرب و کثیف می باشند؟
    پاسخ: علاوه بر آن می تواند عوامل دیگری باعث این اتفاق شود .استفاده از شوینده های نامرغوب ، پرنکردن ماشین و ... از این عوامل هستند.
  5. سوال: در صورت تکرار خرابی ظرفشویی باید دوباره هزینه ای پرداخت کنم؟
    پاسخ: در صورتی که خرابی ظرفشویی شما در بازه گارانتی سه ماهه تعمیرات باشد و خرابی ایجاد شده مجدد در همان قسمتی باشد که قبلا تعمیر شده ، نیازی به پرداخت هزینه نیست.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 11019.html
۲۱ اسفند ۱۴۰۱

تصاویری از قاب محافظ گوشی‌های تاشو گلکسی زد فلیپ ۳ و گلکسی زد فولد ۳

پیش از معرفی رسمی «گلکسی زد فلیپ ۳» و «گلکسی زد فولد ۳» در رویداد آنپکد آتی سامسونگ مورخ ۲۰ مردادماه، تصاویری از قاب محافظ این دو گوشی هوشمند به اشتراک گذاشته شده که طراحی ...

پیش از معرفی رسمی «گلکسی زد فلیپ ۳» و «گلکسی زد فولد ۳» در رویداد آنپکد آتی سامسونگ مورخ ۲۰ مردادماه، تصاویری از قاب محافظ - تعمیرات ظرفشویی تکنوگاز در شهر ساوه استان مرکزی - این دو گوشی هوشمند به اشتراک گذاشته شده که طراحی آن را نشان می‌دهد.

تولیدکننده گوشی مستقر در کره جنوبی سابقه طولانی در استفاده از چرم برای قاب محافظ موبایل‌های خود دارد و به نظر می‌رسد قصد دارد این روند را برای گلکسی زد فلیپ ۳ ادامه دهد، زیرا در رندرهای ارائه شده کیف چرمی این گوشی نیز دیده می‌شود. علاوه بر این، قاب سیلیکونی گوشی تاشو سامسونگ نیز در این رندرها دیده می‌شود که مصرف‌کنندگان از حلقه قرار گرفته در پشت آن می‌توانند برای نگه‌داشتن دستگاه هنگام بسته شدن استفاده کنند. همچنین قاب سیلیکونی دیگری نیز در تصاویر دیده می‌شود که نام تجاری «فلیپ» - تعمیرات ظرفشویی تکنوگاز در شهر ساوه استان مرکزی - در حلقه آن دیده می‌شود.

برای کاربرانی که علاقه‌ای به قاب سیلیکونی ندارند، قاب - تعمیرات ظرفشویی تکنوگاز در شهر ساوه استان مرکزی - شفاف گلکسی زد فلیپ ۳ عرضه - تعمیرات ظرفشویی تکنوگاز در شهر ساوه استان مرکزی - می‌شود. براساس تصاویر مربوط به این قاب‌ها، به نظر می‌رسد اتصال حلقه وسط آن اختیاری است.

هر کدام از قاب‌های سیلیکونی ارائه شده به دو قسمت تقسیم می‌شوند که به ترتیب بالا و پایین گوشی را پوشش می‌دهند. قسمت بالایی قاب شامل یک برش بزرگ برای ماژول دوربین و نمایشگر ثانویه می‌شود و همچنین برای - تعمیرات ظرفشویی تکنوگاز در شهر ساوه استان مرکزی - فلش LED دستگاه نیز یک حفره کوچک در نظر گرفته شده است.

درباره ترکیب رنگ قاب‌ها جزئیات زیادی - تعمیرات ظرفشویی تکنوگاز در شهر ساوه استان مرکزی - منتشر نشده است، اما این - تعمیرات ظرفشویی تکنوگاز در شهر ساوه استان مرکزی - رندرهای مطبوعاتی حداقل یک گزینه رنگ برای هر مدل را نشان می‌دهد که شامل رنگ‌ برنزی برای کیف چرمی، رنگ بنفش برای کیف سیلیکونی با حلقه و رنگ آبی تیره برای قاب سیلیکونی با بند می‌شود.

علاوه بر این - تعمیرات ظرفشویی تکنوگاز در شهر ساوه استان مرکزی - یک خرده - تعمیرات ظرفشویی تکنوگاز در شهر ساوه استان مرکزی - فروش کره‌ای نیز قاب‌های محافظ «گلکسی زد فولد ۳» و «گلکسی زد فلیپ ۳» را به اشتراک گذاشته است که هر دو گوشی را از تمام زوایای ممکن نشان - تعمیرات ظرفشویی تکنوگاز در شهر ساوه استان مرکزی - می‌دهد. این قاب‌ها را در ادامه می‌توانید مشاهده کنید.

گوشی‌های تاشو جدید سامسونگ در تاریخ ۲۰ مرداد معرفی خواهند و انتظار می‌رود عرضه آن‌ها از اواخر ماه - تعمیرات ظرفشویی تکنوگاز در شهر ساوه استان مرکزی - آگوست (اوایل شهریور) آغاز شود.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone