🧑🏻‍🔧تعمیرات ظرفشویی زیرووات در شهر اراک استان مرکزی✔️|02143840☎️


تعمیرات ظرفشویی زیرووات در شهر اراک استان مرکزی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر ظرفشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های ظرفشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر ظرفشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چرا ظروف من بعد از شستشو داری خط و خش می شوند؟
    پاسخ: پدر ها و مایعات شوینده ظرفویی دارای ذرات زبر مخصوص ساییدن چربی ها هستند و اگر با شستشو اولیه این چربی ها را بزداییم ممکن است ذرات زبر شوینده ها ظروف ما را خش دار کنند.
  2. سوال: چرا آب درون ظرفشویی باقی می ماند؟
    پاسخ: مسدود شدن راه خروجی آب ، مشکل در پمپ تخلیه ، مسدود شدن فیلتر های ظرفشوییی و... از عوامل این اتفاق هستند.
  3. سوال: میکروسوئیچ فولوتر(شناور) ظرفشویی چیست؟
    پاسخ: این قطعه در کف و قسمت پایینی ظرفشویی قرار دارد که انواع مختلف برقی و الکترونیکی دارد.
  4. سوال: چرا ظرفشویی من ظرف ها را خوب نمی شوید؟
    پاسخ: مشکل در پمپ و موتور ظرفشویی ، گرم نبودن آب ، نحوه قراردهی اشتباه ظروف و ... از عوامل این مشکل هستند.
  5. سوال: چرا آب وارد ظرفشویی من نمی شود؟
    پاسخ: ظرفشویی شما به دلایل مختلفی می تواند آب گیری نکند که نیاز به بررسی و رفع آن توسط تکنسین متخصص وجود دارد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 11003.html
۲۱ اسفند ۱۴۰۱

پخش زنده تیک تاک به قابلیت‌های جدیدی مجهز شد: رقابت جدی‌تر با لایو اینستاگرام

تیک تاک چندین قابلیت جدید پخش زنده مثل رویدادهای زمان‌بندی‌ شده و پشتیبانی از حالت تصویر در تصویر و لایو گروهی را به سرویس خود اضافه کرده تا این شبکه اجتماعی را به پلتفرم جذاب‌تری ...

تیک تاک چندین قابلیت جدید پخش زنده مثل رویدادهای زمان‌بندی‌ شده و پشتیبانی از حالت تصویر در تصویر و لایو گروهی را به سرویس خود اضافه - تعمیرات ظرفشویی زیرووات در شهر اراک استان مرکزی - کرده تا این شبکه اجتماعی را به پلتفرم جذاب‌تری برای کاربران تبدیل کند.

بسیاری از قابلیت‌های جدید سرویس پخش زنده تیک تاک - تعمیرات ظرفشویی زیرووات در شهر اراک استان مرکزی - شبیه - تعمیرات ظرفشویی زیرووات در شهر اراک استان مرکزی - سایر - تعمیرات ظرفشویی زیرووات در شهر اراک استان مرکزی - سرویس‌های لایو استریم است. مثلا کاربران با کمک زمان‌بندی می‌توانند به مخاطبان خود اجازه دهند تا برای - تعمیرات ظرفشویی زیرووات در شهر اراک استان مرکزی - حضور در پخش زنده نوتیفیکیشن دریافت کنند. افراد همچنین می‌توانند تایمرهایی را به صورت استیکر برای ویدیوهای معمولی تیک تاک مشخص کنند تا درباره استریم‌ها اطلاع‌رسانی شود.

قابلیت جدید دیگری - تعمیرات ظرفشویی زیرووات در شهر اراک استان مرکزی - که به تیک تاک اضافه شده، امکان انجام پخش زنده با یک نفر دیگر است. البته این شرکت وعده داده که در آینده امکان استریم‌های بزرگ‌تر را هم فراهم می‌کند. افزون بر این، تیک تاک در حال توسعه قابلیت پرسش و پاسخی است که - تعمیرات ظرفشویی زیرووات در شهر اراک استان مرکزی - به میزبانان پخش‌های زنده اجازه می‌دهد بهتر با مخاطب خود تعامل داشته باشند.

تعمیرات ظرفشویی زیرووات در شهر اراک استان مرکزی

کاربران حالا می‌توانند در پخش‌های زنده کلمات حساس را فیلتر کنند تا جلوی انتشار آن‌ها را بگیرند. به‌علاوه، قابلیت انتخاب مدیر برای پخش زنده فراهم شده تا مخاطبان بدرفتار را شناسایی و محدود کنند.

تیک تاک می‌گوید حالا دکمه‌ای تحت عنوان Live در فید این شبکه اجتماعی نشان داده می‌شود تا کاربران راحت‌تر از قبل بتوانند پخش‌های زنده را پیدا و دنبال کنند. نسخه‌های iOS - تعمیرات ظرفشویی زیرووات در شهر اراک استان مرکزی - و اندروید هم حالا از حالت تصویر در تصویر پشتیبانی می‌کنند تا کاربر حتی در صورت خروج از برنامه، به تماشای پخش‌های زنده ادامه دهد.

ویژگی‌های پخش زنده تیک تاک - تعمیرات ظرفشویی زیرووات در شهر اراک استان مرکزی - نسبت به سرویس‌هایی مثل یوتیوب و اینستاگرام نسبتا جدید محسوب می‌شوند، اما قابلیت‌هایی که امروز معرفی شده به این شبکه اجتماعی کمک خواهد کرد تا ابزارهای خوبی برای رقابت با این پلتفرم‌ها داشته باشد و بتواند به بخشی از نیاز کاربران خود برای پخش زنده محتواها و - تعمیرات ظرفشویی زیرووات در شهر اراک استان مرکزی - جذب مخاطب پاسخ - تعمیرات ظرفشویی زیرووات در شهر اراک استان مرکزی - دهد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone