🧑🏻‍🔧تعمیرات ظرفشویی میدیا در شهر خلخال استان اردبیل✔️|02143840☎️


تعمیرات ظرفشویی میدیا در شهر خلخال استان اردبیل


انواع خدمات مشاوره و تعمیر ظرفشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های ظرفشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر ظرفشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چه میزان گارانتی و یا ضمانت تعمیرات وجود خواهد داشت؟
    پاسخ: تمامی خدمات و تعمیراتی که از طرف شرکت ما صورت گیرد دارای 90 روز ضمانت خواهد بود.
  2. سوال: آیا روشن کردن ظرفشویی خالی ایراد دارد؟
    پاسخ: بله ؛ در صورت نیاز به ضدعفونی و بررسی کارکرد صحیح آن می توانید با رعایت اصول اقدام کنید.
  3. سوال: آیا میزان استفاده از مواد شوینده مهم می باشد؟
    پاسخ: بسته به نوع و مدل دستگاه و میزان ظروف شما متفاوت می باشد که بهتر است طبق مقدار پیشنهاد شده در کاتالوگ دستگاه خودعمل کنید.
  4. سوال: آیا نوسانات برقی امکان آسیب به ظرفشویی را دارند؟
    پاسخ: بله ، یکی از عوامل رایج در سوختن و از کار افتادن قطعات مختلف دستگاه از جمله برد ها نوسانات برقی می باشد.
  5. سوال: شیربرقی یا آنلودر ظرفشویی چیست؟
    پاسخ: قطعه ای که وظیفه آب رسانی جهت شستشو را بر عهدا دارد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 11017.html
۲۱ اسفند ۱۴۰۱

نصر کشور برای تشکیل کارگروه ویژه صیانت از حقوق کاربران فضای مجازی فراخوان داد

سازمان نظام صنفی رایانه‌ای کشور (نصر) ضمن انتشار یک فراخوان، اعلام کرد که با مشارکت تشکل‌ها، سندیکاها و انجمن‌های تخصصی بخش خصوصی، کارگروهی ویژه صیانت از حقوق کاربران فضای مجازی تشکیل می‌دهد. سازمان نصر در ...

سازمان نظام صنفی رایانه‌ای کشور (نصر) ضمن انتشار یک فراخوان، اعلام کرد که با مشارکت تشکل‌ها، سندیکاها و انجمن‌های تخصصی بخش خصوصی، کارگروهی ویژه صیانت از حقوق کاربران فضای مجازی تشکیل می‌دهد.

سازمان نصر در این فراخوان اعلام کرده که خود را مکلف به دفاع از حقوق عموم کاربران فضای مجازی می‌داند و به عنوان تنها نماینده بخش خصوصی در کمیسیون ویژه مجلس - تعمیرات ظرفشویی میدیا در شهر خلخال استان اردبیل - برای مدیریت فضای مجازی، مطالبات به حق این افراد را پیگیری خواهد کرد.

در ادامه فراخوان نصر کشور از همه سازمان‌ها، نهادها، تشکل‌ها، سندیکاها، - تعمیرات ظرفشویی میدیا در شهر خلخال استان اردبیل - انجمن‌های تخصصی، اتحادیه‌ها، اساتید حوزه و دانشگاه و کارشناسان و صاحب‌نظران دعوت به عمل آورده که در تدوین طرحی جامع برای صیانت از حقوق عموم کاربران نقش داشته باشند. متن کامل فراخوان به شرح زیر است:

به دنبال مصوبه اخیر مجلس شورای اسلامی برای تدوین قوانینی تحت عنوان «حمایت - تعمیرات ظرفشویی میدیا در شهر خلخال استان اردبیل - از حقوق کاربران و خدمات پایه کاربردی فضای مجازی»، پیرو - تعمیرات ظرفشویی میدیا در شهر خلخال استان اردبیل - اظهار نظر اولیه در بیست صفحه و انعکاس آن طی نامه ­ای به امضای وزیر محترم ارتباطات، پس از ارزیابی‌های کارشناسی و دریافت نظرات متخصصان، صاحب‌نظران، پژوهشگران و اساتید حوزه و دانشگاه، سازمان نظام صنفی رایانه‌ای کشور - تعمیرات ظرفشویی میدیا در شهر خلخال استان اردبیل - خود را مکلف به دفاع از حقوق عموم کاربران فضای مجازی به ویژه فعالان و - تعمیرات ظرفشویی میدیا در شهر خلخال استان اردبیل - بازیگران اصلی این عرصه دانسته و با تشکیل کارگروهی ویژه، صیانت از حقوق کاربران و مطالبات به‌حق آن‌ها را پیگیری خواهد کرد.

مطابق طرح مجلس شورای اسلامی، یک کمیسیون ویژه برای تدوین قوانین حوزه فضای مجازی پیش‌بینی شده که سازمان نصر کشور به عنوان تنها نماینده بخش خصوصی در این کمیسیون عضویت - تعمیرات ظرفشویی میدیا در شهر خلخال استان اردبیل - خواهد داشت، نکته مهم و حائز اهمیت این است که یقیناً بسیاری از فعالان بخش خصوصی در سایر تشکل‌ها و اصناف نیز در این موضوع دخیل هستند که نمی‌توان - تعمیرات ظرفشویی میدیا در شهر خلخال استان اردبیل - این گروه‌ها و حقوق آن‌ها را نادیده گرفت.

بر این اساس سازمان نصر کشور، ضمن انتشار فراخوان تشکیل کارگروهی متشکل از نمایندگان بخش خصوصی، از کلیه فعالان این عرصه همچون اعضای محترم اتاق بازرگانی، اتاق اصناف، اتحادیه کسب‌و کارهای مجازی و دیگر مجموعه‌های مرتبط، برای همکاری و همفکری در تدوین و تنظیم مطالبات و راهکارهای - تعمیرات ظرفشویی میدیا در شهر خلخال استان اردبیل - مورد نیاز دعوت به عمل می‌آورد.

سازمان نصر به عنوان تنها نهاد فراگیر - تعمیرات ظرفشویی میدیا در شهر خلخال استان اردبیل - و پارلمان بخش خصوصی - تعمیرات ظرفشویی میدیا در شهر خلخال استان اردبیل - در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات، با عنایت به اهمیت موضوع حکمرانی و قانون‌گذاری در حوزه فناوری اطلاعات و نقش بی‌بدیل ظرفیت‌های فضای مجازی در توسعه متوازن کشور، از همه سازمان‌ها، نهادها، تشکل‌ها، سندیکاها، انجمن‌های تخصصی، اتحادیه‌ها، اساتید حوزه و دانشگاه، کارشناسان و صاحب‌نظران در سراسر کشور دعوت به عمل می‌آورد با مشارکت در این کارگروه، نظرات و پیشنهادات کارشناسی خود را ارائه و در تدوین طرحی جامع برای صیانت از حقوق عموم کاربران نقش‌آفرینی کنند.

لازم به ذکر است سازمان نظام صنفی رایانه‌ای کشور با همراهی سایر تشکل‌های بخش خصوصی، از حداکثر توان فنی و تخصصی برای تدوین - تعمیرات ظرفشویی میدیا در شهر خلخال استان اردبیل - طرحی موثر و - تعمیرات ظرفشویی میدیا در شهر خلخال استان اردبیل - اثربخش در راستای حفظ حقوق کاربران فضای مجازی استفاده خواهد کرد و طبیعتاً با توجه به مسئولیت مجلس شورای اسلامی و شورای عالی فضای مجازی در این طرح، میزبان نمایندگان دولت - تعمیرات ظرفشویی میدیا در شهر خلخال استان اردبیل - و مجلس - تعمیرات ظرفشویی میدیا در شهر خلخال استان اردبیل - نیز در این کارگروه ویژه خواهد بود.

برای تحقق این مهم، از علاقه ­مندان به مشارکت در این کارگروه درخواست شده که نسبت به اعلام آمادگی تا تاریخ 1400/5/18 به صندوق - تعمیرات ظرفشویی میدیا در شهر خلخال استان اردبیل - پست - تعمیرات ظرفشویی میدیا در شهر خلخال استان اردبیل - الکترونیکی [email protected] اقدام کنند.

نمایندگان مجلس هفته گذشته و پس از کش و قوس‌های فراوان، - تعمیرات ظرفشویی میدیا در شهر خلخال استان اردبیل - اصل هشتاد و پنجی شدن و بررسی طرح موسوم به صیانت از کاربران در فضای مجازی در کمیسیون‌های غیرعلنی مجلس را به تصویب رساندند که تا کنون انتقادات زیادی را - تعمیرات ظرفشویی میدیا در شهر خلخال استان اردبیل - به همراه داشته است.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone