🧑🏻‍🔧تعمیرات ظرفشویی زیمنس در شهر آشتیان استان مرکزی✔️|02143840☎️


تعمیرات ظرفشویی زیمنس در شهر آشتیان استان مرکزی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر ظرفشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های ظرفشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر ظرفشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: لامپ UV در ظرفشویی چیست؟
    پاسخ: لامپ یو وی با استفاده از اشعه فرابنفش به از بین رفتن و ضدعفونی کامل باکتری ها و عوامل میکروبی کمک زیادی می کند.
  2. سوال: چه زمانی نیاز به تعویض لاستیک دور درب ظرفشویی می باشد؟
    پاسخ: شما باید به طور مرتب آن را تمیز و جرم گیری کنید و در صورت مشاهده هرگونه خرابی و یا در رفتگی آن فورا برای تعویض آن اقدام کنید.
  3. سوال: تکنولوژی دایرکت درایو ظرفشویی چیست؟
    پاسخ: در این تکنولوژی موتور بسیار ساده تر و اجزای کتری دارد و اصطکاک کمتر و همچنین سر صدای بسیار کمتری ایجاد می کند.
  4. سوال: چه زمانی برای سرویس دستگاه خود اقدام کنیم؟
    پاسخ: معمولا نیاز است حداکثر به صورت سالیانه ظرفشویی خود را سرویس کنیم و از ایجاد مشکلات جدی تر که قطعا هزینه های سنگینی به بار خواهند آورد جلوگیری کنیم.
  5. سوال: آیا تعمیرکار به هنگام مراجعه قطعات و لوازم مورد نیاز را خواهد داشت؟
    پاسخ: بله قطعات و لوازم احتمالی که مورد استفاده دستگاه شما قرار گیرد را همراه خود خواهند داشت که در صورت نیاز تعویض یا تعمیر لازم را انجام دهند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 11018.html
۲۱ اسفند ۱۴۰۱

دوربین ایسوس ذن‌فون ۸ در بررسی DxOMark گلکسی S21‌ را شکست داد

اگر کاربری به دنبال پرچمداری کامپکت باشد، می‌تواند به سراغ گوشی ایسوس ذن‌فون ۸ برود که مانند آیفون ۱۲ مینی به دوربین واید و اولترا واید مجهز شده. حالا دوربین ایسوس ذن‌فون ۸ توسط DxOMark ...

اگر کاربری به دنبال پرچمداری کامپکت باشد، می‌تواند به سراغ گوشی ایسوس ذن‌فون ۸ - تعمیرات ظرفشویی زیمنس در شهر آشتیان استان مرکزی - برود که مانند - تعمیرات ظرفشویی زیمنس در شهر آشتیان استان مرکزی - آیفون ۱۲ مینی به - تعمیرات ظرفشویی زیمنس در شهر آشتیان استان مرکزی - دوربین واید و اولترا واید مجهز شده. - تعمیرات ظرفشویی زیمنس در شهر آشتیان استان مرکزی - حالا دوربین ایسوس ذن‌فون ۸ توسط DxOMark بررسی شده و توانسته بالاتر از S21 اما پایین‌تر - تعمیرات ظرفشویی زیمنس در شهر آشتیان استان مرکزی - از آیفون ۱۲ مینی قرار بگیرد.

این گوشی هوشمند ایسوس که چند ماه پیش معرفی شد، در بررسی DxOMark به امتیاز ۱۲۰ دست پیدا کرده که با پیکسل ۵ یکسان و یک امتیاز از گلکسی S21‌ بیشتر است. پرچمدار سامسونگ از این منبع امتیاز - تعمیرات ظرفشویی زیمنس در شهر آشتیان استان مرکزی - ۱۱۹ را دریافت کرده. آیفون ۱۲ مینی هم موفق به کسب امتیاز - تعمیرات ظرفشویی زیمنس در شهر آشتیان استان مرکزی - ۱۲۲ شده است.

دوربین ایسوس ذن‌فون ۸ در بخش عکاسی به امتیاز ۱۲۶ دست پیدا کرده که آن را بالاتر از گلکسی S21 با امتیاز - تعمیرات ظرفشویی زیمنس در شهر آشتیان استان مرکزی - ۱۲۳ و پایین‌تر از پیکسل ۵ با امتیاز ۱۲۹ قرار می‌دهد. آیفون ۱۲ مینی با امتیاز ۱۳۲ بالاتر از تمام آن‌ها قرار می‌گیرد.

در - تعمیرات ظرفشویی زیمنس در شهر آشتیان استان مرکزی - بخش فیلمبرداری، این پرچمدار کامپکت ایسوس به امتیاز ۱۰۸ دست پیدا کرده که آن را بالاتر از S21 و پیکسل ۵ قرار می‌دهد، اما همچنان از آیفون ۱۲ مینی با امتیاز ۱۱۲ عملکرد ضعیف‌تری دارد.

تعمیرات ظرفشویی زیمنس در شهر آشتیان استان مرکزی

در بخش بزرگنمایی یا زوم هم این گوشی - تعمیرات ظرفشویی زیمنس در شهر آشتیان استان مرکزی - هوشمند تنها به امتیاز ۵۴ دست پیدا کرده که با توجه به عدم استفاده از دوربین تله‌فوتو در آن، نمی‌توان چندان از چنین موضوعی خرده گرفت. دوربین اصلی ۶۴ مگاپیکسلی ذن‌فون ۸ در مقایسه با دوربین اصلی آیفون ۱۲ مینی و پیکسل ۵ عملکرد بهتری در زمینه زوم دیجیتال دارد، اما از گلکسی S21 بسیار ضعیف‌تر است.

گلکسی S21 به دوربین تله‌فوتو ۶۴ مگاپیکسلی مجهز شده و در بخش زوم DxOMark به امتیاز - تعمیرات ظرفشویی زیمنس در شهر آشتیان استان مرکزی - ۷۳ دست پیدا کرده. بنابراین اگر پرچمدار سامسونگ چنین دوربینی نداشت، تفاوت امتیاز کلی‌اش با ذن‌فون ۸ احتمالا بیشتر از ۱ امتیاز - تعمیرات ظرفشویی زیمنس در شهر آشتیان استان مرکزی - می‌شد.

ایسوس ذن‌فون ۸ به نمایشگر ۵.۹ اینچی مجهز شده و از چیپ قدرتمند اسنپدراگون ۸۸۸ بهره می‌برد. این دستگاه قیمت پایه ۶۷۰ یورویی دارد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone