🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی جنرال الکتریک در شهر بابل استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی جنرال الکتریک در شهر بابل استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: در صورتی که از خدمات رضایت نداشته باشیم چه اتفاقی می افتد؟
    پاسخ: دارا بودن بیش از صد هزار مشترک فعال گواه بر رضایت مشتریان از خدمات ماست ؛ اما در صورتی که شما از خدمات ارائه شده توسط تعمیرکاران ما راضی نباشید در اسرع فرصت به مشکل شما رسیدگی میگردد و در صورت عدم رضایت امکان استرداد وجه پرداختی به شما وجود دارد.
  2. سوال: وظیفه ترمیستور در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: تشخیص دمای آب وظیفه ترمیستور است که قطع و وصل هیتر را فرماندهی میکند.
  3. سوال: به چه علت موقع روشن شدن لباسشویی فیوز میپرد؟
    پاسخ: دلایلی مختلفی مانند اتصالی برق، آب ریختن روی سوکت های الکترونیکی و نوسانات برقی باعث پریدن فیوز میشود.
  4. سوال: دلایل نشتی آب در لباسشویی را نام ببرید؟
    پاسخ: دلایل مختلفی مانند پارگی شلنگ تخلیه، پارگی شلنگ ورودی، خرابی اتصالات، خرابی لاستیک دور درب، خرابی جاپودری و... میتواند باعث نشتی آب در دستگاه باشد.
  5. سوال: آیا خالی روشن کردن لباسشویی ایراد دارد؟
    پاسخ: خیر، خالی روشن کردن لباسشویی هیچ ایرادی ندارد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 39453.html
۲۳ بهمن ۱۴۰۱

بررسی دیجیاتو: لپ تاپ ایسوس VivoBook 15

ایسوس همیشه در سالهای اخیر یکی از بهترین تولید کننده های کامپیوتر در جهان بوده و کماکان روند موفقیت خود را ادامه می دهد. آمار ها نشان می دهد که این شرکت در سال ۲۰۱۷، ...

ایسوس همیشه در سالهای اخیر یکی از - تعمیرات لباسشویی جنرال الکتریک در شهر بابل استان مازندران - بهترین تولید کننده های کامپیوتر در جهان بوده و کماکان - تعمیرات لباسشویی جنرال الکتریک در شهر بابل استان مازندران - روند - تعمیرات لباسشویی جنرال الکتریک در شهر بابل استان مازندران - موفقیت خود را ادامه می دهد. آمار ها نشان می دهد که این شرکت در سال ۲۰۱۷، در بسیاری کشورهای اروپایی - تعمیرات لباسشویی جنرال الکتریک در شهر بابل استان مازندران - و غرب آسیا برند اول یا دوم در فروش لپ تاپ بوده است. رویه ای که ایسوس را به موفقیت رسانده است، ساخت محصولات زیبا با قیمت مناسب و سخت افزار قابل قبول است، از جمله لپ تاپ VivoBook 15 که اخیرا به بازار عرضه شده است. از - تعمیرات لباسشویی جنرال الکتریک در شهر بابل استان مازندران - این سری لپ تاپ های جدید و خوش قیمت، قصد داریم مدل R542UN را بررسی کنیم که البته در بازارهای جهانی X542UQ نامیده می شود. این لپ تاپ ۱۵ اینچی از نظر قدرت سخت افزاری، تنوع امکانات و طراحی ظاهری نمره قبولی را دریافت می کند، بدون اینکه - تعمیرات لباسشویی جنرال الکتریک در شهر بابل استان مازندران - به جیب خریدار فشار بیش از حد وارد کند. در ادامه با دیجیاتو همراه باشید.

تعمیرات لباسشویی جنرال الکتریک در شهر بابل استان مازندران

وقتی با یک محصول ایسوس مواجه هستید توقع طراحی قابل قبولی را - تعمیرات لباسشویی جنرال الکتریک در شهر بابل استان مازندران - دارید و VivoBook 15 هم غیر از این نیست. البته باید توجه داشته باشید که این محصول از نظر قیمت - تعمیرات لباسشویی جنرال الکتریک در شهر بابل استان مازندران - در سطح میانه قرار می گیرد، پس نباید به دنبال ویژگی هایی مثل باریک ترین یا سبک ترین - تعمیرات لباسشویی جنرال الکتریک در شهر بابل استان مازندران - باشید، اما VivoBook 15 با ویژگی های خود نمره قبولی را دریافت می کند.

تعمیرات لباسشویی جنرال الکتریک در شهر بابل استان مازندران

این لپ تاپ ۱۵ اینچی با ضخامت ۲۳.۲ میلی - تعمیرات لباسشویی جنرال الکتریک در شهر بابل استان مازندران - متر - تعمیرات لباسشویی جنرال الکتریک در شهر بابل استان مازندران - و وزن ۲.۱۵ کیلو، با رقبایی مثل Acer Aspire A515-51G و Lenovo IdeaPad 320-15 برابری می کند. اما عمده ترین مشکل بخش طراحی در این سطح قیمت به استحکام پلاستیکی باز می گردد. برای مثال مانیتور VivoBook 15 به راحتی خم می شود و کیبورد با کمی فشار به داخل می رود، پس نباید انتظار مقاومت در حد محصولات مجهز به بدنه فلزی را - تعمیرات لباسشویی جنرال الکتریک در شهر بابل استان مازندران - داشته باشید.

تعمیرات لباسشویی جنرال الکتریک در شهر بابل استان مازندران

سمت راست بدنه درایو نوری، درگاه - تعمیرات لباسشویی جنرال الکتریک در شهر بابل استان مازندران - کارت حافظه، جک ۳.۵ میلی متری و درگاه - تعمیرات لباسشویی جنرال الکتریک در شهر بابل استان مازندران - USB به چشم می خورند. داخل بسته بندی لپ - تعمیرات لباسشویی جنرال الکتریک در شهر بابل استان مازندران - تاپ ایسوس یک کوله پشتی زیبا و ۱ ماوس - تعمیرات لباسشویی جنرال الکتریک در شهر بابل استان مازندران - بی سیم خوش دست وجود دارند که می توانید از درگاه USB 2.0 برای اتصال دانگل ماوس بی سیم استفاده - تعمیرات لباسشویی جنرال الکتریک در شهر بابل استان مازندران - کنید.

تعمیرات لباسشویی جنرال الکتریک در شهر بابل استان مازندران

البته VivoBook 15 در سمت چپ بدنه ۲ درگاه USB 3.0 هم دارد و در کنار آنها یک USB-C هم به چشم می - تعمیرات لباسشویی جنرال الکتریک در شهر بابل استان مازندران - خورد که به ویژگی استاندارد در محصولات جدید بازار تبدیل شده است. در سمت چپ ضمناً درگاه های VGA، شبکه، HDMI و درگاه اتصال شارژر هم حاضر هستند.

تعمیرات لباسشویی جنرال الکتریک در شهر بابل استان مازندران

تنوع درگاه - تعمیرات لباسشویی جنرال الکتریک در شهر بابل استان مازندران - های لپ تاپ جدید ایسوس با توجه به قیمت دستگاه قابل قبول است و با محصولات هم رده برابری می کند. زیر بدنه هم ۲ اسپیکر ۱.۵ واتی استریو داریم که به لطف فناوری SonicMaster کیفیت قابل قبولی دارند و با وجود اینکه زیر بدنه هستند، صدا را به سمت جلو پرتاب می کنند.

تعمیرات لباسشویی جنرال الکتریک در شهر بابل استان مازندران

ناگفته نماند که - تعمیرات لباسشویی جنرال الکتریک در شهر بابل استان مازندران - لپ تاپ VivoBook 15 در - تعمیرات لباسشویی جنرال الکتریک در شهر بابل استان مازندران - ۴ رنگ قرمز، طلایی، خاکستری - تعمیرات لباسشویی جنرال الکتریک در شهر بابل استان مازندران - و سفید قابل خرید است و برای راضی کردن سلیقه های مختلف تنوع مناسبی دارد. ایسوس ضمناً کارایی لپ تاپ های خود را پیش از عرضه به بازار با دقت بررسی می کند، برای - تعمیرات لباسشویی جنرال الکتریک در شهر بابل استان مازندران - مثال لولا های - تعمیرات لباسشویی جنرال الکتریک در شهر بابل استان مازندران - VivoBook 15 بیست هزار بار باز و بسته شده و دکمه های کیبورد - تعمیرات لباسشویی جنرال الکتریک در شهر بابل استان مازندران - ده میلیون بار فشار داده شده اند تا از عملکرد صحیح آنها حین استفاده کاربر - تعمیرات لباسشویی جنرال الکتریک در شهر بابل استان مازندران - اطمینان حاصل شود.

نمایشگر و کیبورد

تعمیرات لباسشویی جنرال الکتریک در شهر بابل استان مازندران

ایسوس یک صفحه نمایش ۱۵.۶ اینچی Full HD از نوع TFT برای VivoBook 15 در نظر - تعمیرات لباسشویی جنرال الکتریک در شهر بابل استان مازندران - گرفته که روکش مات ضد بازتاب دارد. کیفیت این - تعمیرات لباسشویی جنرال الکتریک در شهر بابل استان مازندران - نمایشگر با توجه به سطح قیمت قابل قبول است و می تواند رضایت کاربر را جلب کند. البته باید توجه داشته باشید که - تعمیرات لباسشویی جنرال الکتریک در شهر بابل استان مازندران - زاویه دید پنل های TFT به خوبی فناوری های - تعمیرات لباسشویی جنرال الکتریک در شهر بابل استان مازندران - پیشرفته تر نیست و خوانایی نمایشگر هم در محیط های بسیار پر نور کاملاً کاهش پیدا می کند.

تعمیرات لباسشویی جنرال الکتریک در شهر بابل استان مازندران

VivoBook 15 به یک کیبورد در قطع کامل از نوع جزیره ای - تعمیرات لباسشویی جنرال الکتریک در شهر بابل استان مازندران - مجهز است. ارتفاع دکمه ها مناسب و فاصله آنها از هم کافی است، اما حین تایپ کردن تمام سطح کیبورد به داخل می رود و بازخورد دکمه ها به خوبی محصولات گران قیمت تر نیست. در عوض تاچ پد دستگاه به لطف فضای بزرگ و حساسیت کافی، - تعمیرات لباسشویی جنرال الکتریک در شهر بابل استان مازندران - تجربه کاربری خوبی برای شما فراهم می کند.

سخت افزار و باتری

تعمیرات لباسشویی جنرال الکتریک در شهر بابل استان مازندران

خوشبختانه تمرکز روی ظاهر زیبا باعث نشده شرکت تایوانی سخت افزار دستگاه را - تعمیرات لباسشویی جنرال الکتریک در شهر بابل استان مازندران - فراموش کند و لپ تاپ VivoBook 15 از توان مناسبی بهره می برد. ۱۲ گیگابایت حافظه رم از نیاز بخش عمده خریداران بیشتر است و پردازنده Core i7 8550u از نسل هشتم اینتل انتخاب شده که نسبتاً قدرتمند اما کم مصرف است. این چیپ در - تعمیرات لباسشویی جنرال الکتریک در شهر بابل استان مازندران - حقیقت نسخه به روز شده - تعمیرات لباسشویی جنرال الکتریک در شهر بابل استان مازندران - از i7-7500U به حساب می آید و جدیدترین نسل عرضه شده به بازار است. - تعمیرات لباسشویی جنرال الکتریک در شهر بابل استان مازندران - اینتل در این نسل تعداد هسته های مدل قبلی - تعمیرات لباسشویی جنرال الکتریک در شهر بابل استان مازندران - را از ۲ به ۴ افزایش داده اما فرکانس با کمی کاهش به ۱.۸ گیگاهرتز رسیده است.  VivoBook 15 - تعمیرات لباسشویی جنرال الکتریک در شهر بابل استان مازندران - با این ترکیب یک گزینه خوب با قیمت مناسب، برای اجرای برنامه های سنگین و استفاده از چندین برنامه به شکل همزمان محسوب می شود.

تعمیرات لباسشویی جنرال الکتریک در شهر بابل استان مازندران

کارت گرافیک دستگاه GeForce MX150 هم یک میان رده جدید است که در سال ۲۰۱۷ و بر اساس معماری ۱۴ نانومتری پاسکال انویدیا معرفی شد. نگاهی به جدول تعداد فریم حین اجرای بازی های مختلف روی این کارت گرافیک نشان می دهد که با لپ تاپ VivoBook 15 امکان اجرای بازی های سال ۲۰۱۶ روی تنظیمات متوسط وجود دارد و علاقه مندان فیفا هم برای اجرای نسخه ۲۰۱۸ مشکلی نخواهند داشت، اما اگر بخواهید تنظیمات گرافیکی بالاتری را تجربه کنید یا بازی های جدیدتری را انجام دهید، باید به فکر یک لپ تاپ رده بالاتر یا محصولات گیمینگ باشید چون این ویژگی جزو کاربردهای لپ تاپ خوش قیمت ایسوس به حساب نمی آید.

تعمیرات لباسشویی جنرال الکتریک در شهر بابل استان مازندران

بنچمارک های گرافیکی هم نتایج کسب - تعمیرات لباسشویی جنرال الکتریک در شهر بابل استان مازندران - شده حین اجرای بازی ها را تایید می کنند. از طرف دیگر کسب امتیاز ۳۳۰۰ در بنچمارک PCMark 10 و ۴۶۰۰ در - تعمیرات لباسشویی جنرال الکتریک در شهر بابل استان مازندران - PCMark 8 Work Accelerated نشان می دهد توان سخت افزاری VivoBook 15 از نیاز بیشتر کاربران عادی بیشتر است. بر اساس این امتیاز ها می توانید روی این محصول برای اجرای نرم افزارهای روزمره، مجموعه آفیس و نرم افزارهای مهندسی غیر گرافیکی یا اجرای همزمان چندین نرم افزار به شکل همزمان حساب باز کنید.

در ادامه جزئیات نتایج کسب شده در بنچمارک های انجام گرفته روی VivoBook 15 را مشاهده می کنید.

VivoBook 15 به یک حافظه ۱ ترابایتی SATA با سرعت ۵۴۰۰ دور در دقیقه مجهز است که چندان سریع به حساب نمی - تعمیرات لباسشویی جنرال الکتریک در شهر بابل استان مازندران - آید. البته این رقم در لپ تاپ هایی با این قیمت کاملاً فراگیر است. خبر خوب اینکه VivoBook 15 درگاه M.2 دارد و از نصب حافظه داخلی SSD پشتیبانی می کند، در نتیجه می توانید با کمی هزینه، سرعت عملکرد دستگاه را به شکل قابل توجهی افزایش دهید. لپ تاپ ایسوس ضمناً با سیستم عامل لینوکس (توزیع Endless) عرضه می شود و فاقد ویندوز است.

ابتکار جالبی که شرکت تایوانی در این محصول پیاده کرده فناوری IceCool نام دارد. در این فناوری دمای بخش پایین کیبورد که دست کاربر روی آن قرار می گیرد، پایین تر از ۳۶ درجه یعنی خنک تر از دمای بدن انسان حفظ می شود تا هنگام تایپ کردن با کیبورد و استفاده از این لپ تاپ، حس مطبوعی داشته - تعمیرات لباسشویی جنرال الکتریک در شهر بابل استان مازندران - باشید.

تعمیرات لباسشویی جنرال الکتریک در شهر بابل استان مازندران

در نهایت به باتری دستگاه می رسیم که ۳۸ وات ساعت ظرفیت دارد.هرچند این ظرفیت با توجه به ابعاد، رزولوشن نمایشگر و قیمت محصول کافی به نظر می رسد، - تعمیرات لباسشویی جنرال الکتریک در شهر بابل استان مازندران - اما باید توجه داشته باشید که VivoBook 15 سخت افزار قدرتمندی دارد و در نتیجه عمر - تعمیرات لباسشویی جنرال الکتریک در شهر بابل استان مازندران - باتری دستگاه تا حد زیادی به میزان استفاده شما از توان سخت افزاری وابسته است. برای مثال یک ساعت استفاده از تمام توان دستگاه به راحتی نیمی از ظرفیت باتری را خالی می کند، اما هرچه کمتر از VivoBook 15 کار سنگین بخواهید، عمر باتری هم افزایش پیدا می کند.

مزیت دستگاه در این بخش اینکه VivoBook 15 از شارژ سریع پشتیبانی می کند، در نتیجه ۶۰ درصد از ظرفیت باتری در تنها ۴۹ دقیقه کامل می شود. باتری دستگاه - تعمیرات لباسشویی جنرال الکتریک در شهر بابل استان مازندران - ضمناً از نوع لیتیوم پلیمر در نظر گرفته شده که نسبت به باتری های معمول لیتیوم یونی تا ۳ برابر بیشتر عمر می کند.

جمع بندی

تعمیرات لباسشویی جنرال الکتریک در شهر بابل استان مازندران

VivoBook 15 با - تعمیرات لباسشویی جنرال الکتریک در شهر بابل استان مازندران - داشتن ۱۲ گیگابایت حافظه رم و پردازنده Core i7 8550u نسل هفتم به خوبی قادر است عملکردهای سنگین و چندین نرم افزار را به شکل همزمان اجرا کند. البته کارت گرافیک GeForce MX150 به درد بازی کردن یا اجرای نرم افزارهای گرافیکی حرفه ای نمی خورد. سرعت حافظه داخلی هم ۵۲۰۰ - تعمیرات لباسشویی جنرال الکتریک در شهر بابل استان مازندران - دور در دقیقه است که چندان سریع به حساب نمی آید، اما با اضافه کردن یک حافظه SSD به دستگاه می توانید سرعت را به شکل محسوسی افزایش دهید.

تعمیرات لباسشویی جنرال الکتریک در شهر بابل استان مازندران

VivoBook 15 درگاه های متنوعی دارد از جمله - تعمیرات لباسشویی جنرال الکتریک در شهر بابل استان مازندران - VGA، کارت خوان، درایو نوری و USB-C که از این نظر با رقبای موجود در این سطح قیمت برابری می کند. همه اینها ضمناً در پوسته ای زیبا فراهم شده و می توان لپ تاپ ایسوس را در زمره محصولات - تعمیرات لباسشویی جنرال الکتریک در شهر بابل استان مازندران - زیبایی به حساب آورد که در این سطح قیمت با سخت افزار قابل قبولی عرضه می شود. ناگفته نماند که لپ تاپ ۱۵ اینچی VivoBook 15 در بازار ایران توسط گروه معیار با قیمت حدود ۳ میلیون و ۸۵۰ هزار تومان به فروش می رسد.

مزایا
  • طراحی زیبا و تنوع رنگ
  • سخت افزار به روز
  • مجهز به فناوری شارژ سریع
  • پشتیبانی - تعمیرات لباسشویی جنرال الکتریک در شهر بابل استان مازندران - از حافظه های SSD
  • درگاه USB-C
معایب
  • استحکام بدنه پلاستیکی
  • عدم وجود چراغ - تعمیرات لباسشویی جنرال الکتریک در شهر بابل استان مازندران - در کلیدهای کیبورد
  • کارت گرافیک پایین رده
  • سرعت حافظه داخلی

 

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر مهرناز نوشته شده درتاریخ 1402/03/16
خوب هستید؟ یک سوالی دارم لر بابل لباسشویی جنرال الکتریک 5704 هم تعمیر میکنید.
پاسخ: بله در لر شهر بابل خدمات دهی داریم. لطفا با تلفن مرکز استان تماس بگیرید و یا با تلفن مرکز تهران تماس بگیرید.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone